Titokban-Dabii

512 24 6
                                    

(A képregény egy előzménybe vezetne be titeket, újfent saját művem)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(A képregény egy előzménybe vezetne be titeket, újfent saját művem)

A mindenki által vár Valentin nap is elérkezett. Izgatottságtól füllött a levegő. A mi termünkben is izgett-mozgott mindenki várva, hogy az osztályfőnöki órára Allmight, mint Cupido megérkezzen. A hagyomány szerint a kis, jelen esetben nagy angyalka kiosztja mindenkinek, aki kapott ajándékot egy másik személytől. A csomag általában csokit és egy köszöntőlapot vagy levelet tartalmazott. Az ajándékokat egy héttel ezelőtt kezdte az iskola gyűjteni. Azóta vàrja mindenki a hírét, tetszik e a kiszemeltjének.
Egy nyugodt pillanatban a legnagyobb hős berúgta az ajtót, és elkiáltotta magát:

-Itt a Jézuska, akarom mondani Cupidó!-a vállárol levéve egy hatalmas zsákot nyomott egyenes Aizawa tanárúr elé a földre.-Ez itt mind a tiétek!-vigyorgott Allmight, míg Aizawa csak nagyot sóhajtott.

-Ez mind a miénk?-lelkesedett egyből Mina feltápászkodva a padjára.

-Fogadok, hogy a legtöbb levél nekem jött!-csatlakozott hozzá Kaminari is.

-Nem az ajándékot száma a fontos! A gesztus a lényeg!-kontrázott rá Ida, miközben a kezeivel erősen gesztikulált hozzá.

-Szerintem Mineta egyet sem fog kapni.-súgta oda nekem Tsuyu, miközben Allmight nekilátott osztogatni. Mindenki meglepetésére Bakugou kapta a legtöbbet, majd Todoroki és Kirishima.

-Látjátok nyomik, még ebben is én vagyok a legjobb!-vigyorodott el büszkén a mérges sündisznó, majd a kezébe vette az első csomagot.

-Vajon Minetának ki küldhetett?-fordult Tsuyuhoz és hozzám Uraraka.

-Én voltam.-vallottam be a lányoknak.-Mindenkinek küldtem az osztályból.

-Ohh..ez nagyon kedves gesztus {T/N}.-mosolyodott el Ochako, amikor Mineta felugrott a padjára, hogy az ő keze sem maradt üresen.

-A lányok közül ki kapott a legtöbbet?-pillantgatott körbe Denki, keresve a legnépszerűbb lányt.

-Szerintem {T/N} az.-szomorodott el egy picit az ufó làny, miközben én kinyitottam az első borítékot.

"Liba, félre ne értsd, kedvellek. Kössz, hogy elviseled a hülyeségeimet.

B."

Az üzeneten nem tudtam nem mosolygni. Egyértelmű volt, hogy kitől származott a csomag, így vigyorogva a küldöttre tekintettem, aki egy mi van fejjel ajándékozott meg. Szemmel jeleztem neki, hogy keresse meg az enyémet, majd mikor azt megtalálta, elmosolyodott egyet.

-{T/N}! Hány csomagot kaptál?-pattant hozzám Kaminari Minával az oldalán.

-Azt hiszem 39-et.-vakartam meg a tarkóm, kicsit kínosan éreztem magam.

-De szerencsés vagy! Én csak 10-et kaptam.-szontyolodott el a lány, majd rögtön fel is vidult.-Valakinek fogsz is válaszolni?

-Nem lehet. Barátom van.-enyhén piros színbe öltözött az arcom, amint hangosan is kimondtam a mondatot.

Oneshots // MHA//BnHATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang