Deku az én hősöm!

473 16 1
                                    

Nem készülök hősnek, pedig minden lehetőségem megvan hozzá. Támogató család, erős képesség, elhivatottság. Azonban anélkül is vonzom a veszélyt, hogy a UA méltány híres 1.A osztályába járnék. Érzékem van ahhoz, hogy rosszkor legyek rossz helyen, ezt akár a romantikus pillanatokra is értem.

Egyszer a hazaúton beugrottam egy kisboltba. Csak uzsonnát akartam venni, amikor egy zöld hajú srác a csokik között matatott. A zöldségek mellett elhaladva önkéntelenül emeltem fel egy brokkolit, amivel össze is hasonlítottam a fiút. Felnevettem a hasonlóságon, mire a srác érdeklődve pillantott fel a csokik közül. Kedvesség áradt a tekintetéből. Ruhája elárulta, hogy ő velem ellentétben UA-s. Idilli kutatásomat hangos sikolyok, robbanások zaja törte meg. A brokkolival együtt rohantunk ki a boltból egyenesen az utca közepére. Ismeretelenül is egymásra néztünk, majd mint akik szavak nélkül értik egymást, a robbanás közepébe rohantunk. Az emberek mentése volt az elsődleges. Az üzletház falai egyre omlottak lefelé, maguk alá temetve mindent. Több sérült  is a szemem elé került, akik magukat akarták minél hamarabb minél messzebb tudni a helyszínről. Míg a fiú a romok alatt heverőket kezdte kiszabadítani, én a többieket irányítottam biztoságos hely felé. Egyre többen és többen érkeztek, egyre nagyobb sérülésekkel. Akinek a lába tört, eltámogattam, aki erősen vérzett, bekötöttem. Az eszméletüket veszetetteket, pedig elcipeltem egy ideiglenesen kialakított elsősegély állomáshoz. A képességemet használni illegális, de bátran bevetem, ha arra kerül a sor.
Egy kisgyerek sírását hallottam a romok felől. Gondolkodás nélkül mentem a hang után, így ráleltem egy kislányra, akinek beszorult a keze két kő közé. Már ilyen távolságból látni lehetett, hogy eltört.

-Kérlek ne sírj! Segíteni fogok. Tudom, hogy fáj a kezed, de mindjárt kiszabadítom, utána megkeressük anyukádat.-a lehető legnyugtatóbb, legkedvesebb mosolyomat vetettem be, miközben belül tudtam magamat is ilyen szavakkal nyugtatom. Azok a kövek egyáltalán nem voltak kis darabok. Pusztakézzel mindenféle erőlködés mellett sem tudtam megmozdítani. Egyik osztálytársam erejét felhasználva felemeltem az egyik követ, aminek következtében a kislány kiemelte a kezét, és sírva ölelte át a lábam. A képesség használata kimerített, de ezt nem mutathattam ki. A kislányt az ölembe vettem, úgy sirdogált tovább a nyakamba borulva. Alig lehetett több négy évesnél. Minél hamarabb ki akartam őt innen vinni. Féltem, hogy az anyukáját nem találhatjuk meg, hiába ígértem meg neki.
Egy újabb robbantás rázta meg az épületet, felénk pedig egyre közeledtek a törmelékek. Az utolsó pillanatban csak szorosabban öleltem a kislányt, és lehunytam a szemem.

-Minden rendben lesz.-suttogtam neki és magamnak is. Annyira el akartam hinni, hogy kijutunk innen. Ekkor egy zöld árny suhant el a fejünk felett széttörve a félénk zuhanó köveket. Egy pillanattal később pedig minket is magával rántott.

-Köszönöm.-suttogtam a fiúnak, aki biztosan tartott minket a karjaiban. Félelemnek jelét sem láttam átsuhanni az arcán. Ekkor jöttem rá, milyen gyenge is vagyok. A kislányra emeltem a tekintetem, aki alábbhagyott a pityergéssel.-Meg foglak védeni. Nem engedem, hogy bajod essen.-egy puszit nyomtam a koszos hajába. Ez az esemény kellett ahhoz, hogy hőssé akarjak válni.
Amint a brokkoli letett minket, mégegyszer megköszöntem neki a segítséget, a kis brokkolinak, akinek a vele számomra továbbra is rejély maradt.
-Amúgy, hogy hívnak?

-Deku.-egy angyali mosollyal csatlakozott újonnan a megérkező hősökhöz. Én pedig a kislány támaszaként figyeltem a távozó hőst. Megmutatta nekem a brokkoli, hogy a szívem új célra talált.

--------------------------------------------------------------

Nos sziasztok, akik olvasni kezdték a történeteim.
Már tallomban van egy Dabi-s, egy Kirishima-s és egy Kurogiri-s történet. Igazából mindegyik kis szösszenetet úgy zárom le, hogy amennyiben van rá igény, folytatni tudjam.
Ezúton szeretném jelezni azt is, ha valakinek lenne kérése vagy kérdése, bármelyik rész alatt felteheti
Pl.{T/N}-nek mi is a képessége?
     Szeretnék egy ShinsoXReader-t/
                                Bakudeku-t

Remélem élvezitek a sztorikat.

Köszönöm, hogy olvassátok 💜💛

Oneshots // MHA//BnHADove le storie prendono vita. Scoprilo ora