Κεφάλαιο 16

6.2K 207 80
                                    

" Αστο Λορεν άλλη φορά" λέω

"Εντάξει" άρχισε να ντύνεται και αφού μου έκλεισε το μάτι έφυγε από το δωμάτιο και από το σπίτι.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να κάνω ένα μπάνιο.

Μπαίνω στην μπανιέρα και αφήνω το κρύο νερο να πέσει επάνω μου.

Βγες από το μυαλό μου Βικτόρια! Βγες!

Ρίχνω μπόλικο νερό στο πρόσωπο μου και προσπαθώ να βγάλω τις σκέψεις μου.

"Αλεξ" ο αναστεναγμός της με κάνει να τσιτωνομαι και σφιγγομαι.

"Γαμω την πουτανα μου!" ξεπλένω γρήγορα τις σαπουναδες και τυλίγω την πετσέτα γύρω μου. Πηγαίνω στο δωμάτιο μου, βάζω ένα μποξερακι και μια φόρμα, παίρνω τα τσιγάρα μου και ανοιγω το παράθυρο.

Μπορω να διακρίνω την φιγούρα της στο κρεβάτι ξαπλωμένη.

Αλεξ ξεκόλλα αγόρι μου είστε απλά φίλοι, έχει γκόμενο!
Μπορεί να μην σε φτάνει στο μικρό σου δαχτυλάκι αλλά αυτόν θέλει οπότε τέλος.

Απλά θα κάνουμε παρέα, θα βρισκόμαστε για την εργασία και αυτό είναι όλο, καθόλου φιλιά ούτε υπονοούμενα.

Όπως όταν ήμασταν μικρά. Σχεδόν δηλαδή.

Ανοιγω το κινητό μου και στέλνω τον Τζορτζ να βγούμε αύριο το απόγευμα.

Θα μου πείτε γιατί αύριο στο σχολείο δεν μπορείς; Ε όχι ήθελα να το πω τώρα!

Κάνω το τσιγάρο μου, κλείνω την μπαλκονοπορτα και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου.

Βικτόριας pov

"Ξύπνα Βι, τελείωσα από το μπάνιο αντε!" φωνάζει ο αδερφός μου και αφού χουζουρεψω λίγο στο κρεβάτι πηγαίνω στο μπανιο για να κάνω την απαραίτητη πρωινή ρουτίνα.

Πηγα βαριεστημένα ξανά στο δωμάτιο, έβγαλα τις πιτζάμες μου και φόρεσα μια γκρι μπλούζα του Τζέιμς και ένα γκρι σκούρο τζιν.

Φόρεσα τα παπούτσια μου, πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω.

"Καλημέρα" λέω και καθομαι να φάω.

"Α μπα θα καθίσεις να φας; Πως και έτσι;" ειρωνεύεται η μαμά μου.

"Έχω χρόνο και θα πάω με τον Αλεξ οπότε δεν χρειάζεται να περιμένω το λεωφορείο" εξηγώ

"Α ε πες το έτσι ντε. Ακούς Καρλ, με τον Αλεξ θα πάει σχολείο!" λέει στον μπαμπά μου.

"Σταματήστε το αυτό! Εγώ και ο Αλεξ είμαστε φίλοι! Φίλοι και μόνο φίλοι!" λέω με ένταση στην φωνή μου.

You belong with me Where stories live. Discover now