Κεφάλαιο 13

7K 211 200
                                    

Βάζω το σουτιέν μου και τον κοιτάω που βάζει τη μπλούζα του. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και κοιτάω έξω από το παράθυρο.

Ακούω τα βήματα του και ύστερα νιώθω το στρώμα να βουλιάζει, πιανει το πηγούνι μου και το γυρνάει στο μέρος του.

"Καληνύχτα γατάκι" ενώνει τα χείλη μας, χαϊδεύει το μάγουλο μου και μου δαγκώνει το κάτω χείλος.
Σηκώνεται και τον κρατάω από το χέρι. Πηγαίνω μπροστά του,με κοιτάει και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από την μέση του.
Βαζει τα δικά του γύρω μου και μου χαϊδεύει το κεφάλι.
Άρχισα να κλαίω και φαίνεται να το κατάλαβε.

"Βικτόρια" ψιθυρίζει και προσπαθεί να δει το πρόσωπο μου.

Με βάζει να καθίσω στο κρεβάτι και γονατίζει μπροστά μου. Τραβάει τα μαλλιά μου από το πρόσωπο μου και με κοιταει. Σκουπίζει τα δάκρυα μου και παίρνει την μπλούζα από το πάτωμα. Αφού την τινάξει μου την φοράει και χαϊδεύει το μάγουλο μου.

"Γατάκι τι έπαθες; Το μετάνιωσες;"

"Όχι Αλεξ απλώς...απλως να...δεν ήμουν έτσι εγώ"

"Πως...ετσι;"

"Να κάνω κάτι με τον Γκρέι και καπάκι να κάνω με εσένα." παραδέχομαι και δεν μιλάει.

"Βι δεν θέλω να σε κάνω να νιώθεις άσχημα και να κλαις, ειλικρινά, έχεις τόσο όμορφα μάτια, είναι κρίμα να κλαίνε μικρή μου"ψιθυρίζει κοιτώντας με στα μάτια.

Γιατί με κοιτάς έτσι Αλεξ; Μην μου δίνεις ελπίδες για κάτι απίθανο. Με πονά.

" Αν δεν θες να επαναληφθεί αυτό δεν θα γίνει"λέει ήρεμος και τον αγκαλιάζω.

" Μου είναι δύσκολο να το διαχειριστώ. "ψιθυρίζω στο αυτί του.

" Το καταλαβαίνω γατάκι " βάζει μια τούφα πίσω από το αυτί μου, με κοιτάει στα μάτια και ύστερα μου αφήνει ένα φιλί στο κούτελο.

"Καληνύχτα γατάκι" λέει

" Καληνύχτα "λέω χαμογελώντας και φεύγει.

" Τι κάνω; "αναφωνω και πεταω το μαξιλάρι με δυναμη στο κρεβάτι. Βάζω το κεφάλι μου σε αυτό και αρχίζω να κλαίω.

"Είμαι ηλιθια γαμω, ηλιθια" φωνάζω ενώ έχω το πρόσωπο μου στο μαξιλάρι και κλαίω.
Δεν κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος, το μόνο σίγουρο ήταν ότι έκλαιγα μέχρι να κοιμηθώ.

.

Ο ήχος του κινητού μου με ξυπνάει και το σηκώνω χωρίς να δω ποιος ήταν.

You belong with me Where stories live. Discover now