"Ομορφε ετοιμ- Γκρει;"
"Βλέπω δεν άργησες να με ξεπεράσεις, για μένα δεν ήσουν έτοιμη αλλά για αυτόν από δω τα πόδια σου τα άνοιξες διαπλ-"
"ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ!" φωνάζω και ο Αλεξ σφίγγει το σαγόνι του.
"Γιατί; Σε πονάει η αλήθεια;" ρωτάει ειρωνικά.
"Οχι γιατι δεν είναι! " λέω με δάκρυα στα μάτια.
" Ναι φυσικά δεν είναι η αλήθεια, βέβαια ικανή σε έχω να σε πήρε από πίσω για να λες ότι είσαι παρθ-" η μπουνιά του Αλεξ χτυπάει το πρόσωπο του Γκρει και χαμογελαω.
"Μπάσταρδο! Μάθε να σέβεσαι! " ο Αλεξ φτύνει τις λέξεις και του κλείνει την πόρτα στην μούρη.
Ο Αλεξ παίρνει τα πράγματα από το χέρι μου και τα πηγαίνει έξω, ξανά μπαίνει μέσα παίρνει το ρυζι και την κόκα κολα και τα βγάζει έξω.
" Έλα εδώ εσύ που κλαις για μαλακες"με αρπάζει από το χέρι και πηγαίνουμε στην κουζίνα.
"Μπορείς να μου πεις γιατί κλαις ρε γατάκι;" ρωτάει και βάζει τις μπροστινες τούφες των μαλλιών μου πίσω από τα αυτιά μου.
"Γιατι ρε Αλεξ με ρίχνει όλο αυτό, με μειώνει! "λέω και με αγκαλιάζει.
" Κλαις για μαλακίες Βι" ψιθυρίζει και μου φιλάει το κεφάλι.
" Μην σε νοιάζει τι λέει ο κόσμος. Κλείσε τα αυτιά σου και άκου τι λες εσύ. Να εμπιστεύεσαι εσένα και μόνο εσένα. Όλοι είμαστε για το συμφέρον μας." λέει και τον κοιτάω.
"Δεν μπορείς να το λες αυτό Αλεξ. Αν ισχύει αυτό που λες τότε γιατί είσαι εδώ;" αναρωτιέμαι και δεν μιλάει.
" Είδες "λέω και γελάει. Πιάνει το πηγούνι μου και κοιταζομαστε στα μάτια.
" Ίσως και να έχω "λέει και βήματα ακούγονται. Απομακρυνομαστε και η μαμά μου εμφανίζεται.
" Τι έγινε παιδιά; "ρωτάει μόλις με βλέπει με κόκκινα μάτια.
"Ήρθε ο Γκρει από δω και την τσάντισε" λέει ο Αλεξ και μου χαϊδεύει το κεφάλι.
"Για αυτό ακούγονταν κάτι φωνές; "ρωτάει και με αγκαλιάζει. Κλαίω περισσότερο και μου χαϊδεύει την πλάτη.
"Αλεξ μας αφήνεις λίγο μόνες;" ρωτάει η μαμά μου και του πιάνω το χέρι.
" Όχι ας καθίσει "λέω και με κοιτάει.
"Καλά αφού δεν ενοχλεί εσένα αγάπη μου, ας καθίσει "λέει
" Τι έγινε; Ακριβώς όμως θέλω"
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...