Κεφάλαιο 23

6.5K 218 154
                                    

"Τι με κοιτάς;" ρωτάω γελώντας, χωρίς να κατέβω από πάνω του.

Η φούστα μου έχει ανέβει για τα καλά και χέρια του χαϊδεύουν τα γυμνά μπούτια μου.

"Δεν μπορώ να σε κοιτάω;" ρωτάει

"Εε έτσι όπως με κοιτάς..."

"Πως σε κοιτάω;" ρωτάει και πλησιάζει τα πρόσωπα μας.

" Αλεξ" είναι το μόνο που προλαβαίνω να πω προτού ενώσει τα χείλη μας.

🔞✖️ (λετς χαβ φαν)

Βάζω το ένα χέρι μου στην πλάτη του και το άλλο κοντά στον λαιμό του. Απομακρύνομαι από τα χείλη του και κατευθύνομαι στον λαιμό του. Άρχισα να μαλακωνω και να ρουφαω απαλά ένα συγκεκριμένο σημείο του λαιμού του, βάζω τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα του και την τραβάω προς τα πάνω. Συνέχισα αυτό που έκανα και τα μικρά βογγητα του με άναβαν ακόμη περισσότερο.

Με έπιασε από τον λαιμό και ένωσε ξανά τα χείλη μου με τα δικά του. Με τα χέρια μου μαζεύω τα μαλλιά μου σε έναν ψηλό κότσο, μεταφέρω τα χέρια μου στο κούμπωμα του τζιν του αλλά μου πιάνει τα χέρια βάζοντας τα πίσω μου.

"Δεν θα κάνεις τίποτα που δεν θες" λέει μέσα από το φιλί μας και μεταφέρει τα χέρια του στην μέση μου αφήνοντας με ελεύθερη.

Πιάνω το χέρι του και το βάζω διστακτικά στο εσωτερικό του μπουτιου μου. Με κοιτάει πονηρά, ακουμπάει απαλά το σημείο πάνω από το εσώρουχο μου και φέρνω αντίσταση με το σώμα μου.
Ρίχνει το κάθισμα πίσω και πέφτω πάνω του, με γυρνάει και είναι αυτός από πάνω.

Με φιλάει και κατεβάζει ελάχιστα το εσώρουχο μου. Άρχισε να τρίβει την ήδη υγρή περιοχή μου και ύστερα εισχώρησε ένα δάχτυλο μέσα μου.
Αφήνω έναν αναστεναγμό ελεύθερο και μου δαγκώνει το κάτω χείλος.
Ανοίγει ελάχιστα παραπάνω τα πόδια μου και σε δευτερόλεπτα νιώθω την γλώσσα του στο αιδοίο μου. Ο συνδυασμός αυτός με κάνει να βογγηξω δυνατά και ειλικρινά νιώθω ότι φτάνω στα ουράνια.

"Αλεξ!" βογγαω και μόλις ανοίξω τα μάτια μου τον βλέπω να στέκεται από πάνω μου. Με φιλάει και με τα χέρια μου ξεκουμπωνω το τζιν του.

"Αλεξ θέλω-" λέω ξεπνοα και διακόπτει το φιλί μας.

"Θες;" ρωτάει και γνεφω.

"Είσαι σίγουρη;" ρωτάει και τον κοιτάω.

"Μην βιάζεσαι μωρό μου" η βαριά και ξεπνοη φωνή του αντηχεί στα αυτιά μου κάνοντας με να τον θέλω ολοένα και περισσότερο. Με ξανά φιλάει και σηκώνει το εσώρουχο μου χωρίς να διακόψει το φιλί.

You belong with me Where stories live. Discover now