Κεφάλαιο 42

4.8K 174 47
                                    

"Γιαγιά όπως σου είπα αφήνουμε την Μάιλι με τον Αλεξ να φύγουν μπροστά και εμείς παίρνουμε ταξί, και μην σου ξεφύγει τσιμουδια κακόμοιρα, η Μάιλι θα προσπαθεί να μην μας δει ο Αλεξ στο αεροδρόμιο εδώ για να του κάνω έκπληξη στο Λος Αντζελες!" λέω στη γιαγιά μου το ας πούμε σχέδιο και γνέφει.

Σήμερα φεύγουμε από το Μεξικό όλοι και θα προσπαθήσω να κάνω έκπληξη στον Αλεξ. Η γιαγιά μου θα είναι μαζί μου, θα έρθει να μείνει σε εμάς για κάμποσο καιρό. Ενημέρωσε τους πελάτες της ότι θα λείπει οπότε ολα καλά. Είναι μοδίστρα βλέπετε.

"ΑΝΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΎΓΟΥΜΕ!" φωνάζει η Μάιλι από το σαλόνι και αφού η γιαγιά μου κλείσει το μάτι ανοίγει την πόρτα και με σπρώχνει έξω από το μπάνιο.

"Αχ νωρίς μας φεύγετε ρε παιδιά." λέει η γιαγιά και αγκαλιάζει την Μάιλι.

"Πες τα ρε γιαγια και γω αυτό τους είπα! "

" Σου είπα ρε Βι." μουρμουριζει η Μάιλι και γνεφω.

"Ναι ναι και γω σου είπα αλλά..." αγκαλιάζω την Μάιλι και η γιαγιά πηγαίνει στον Αλεξ.

"Εσύ παλικάρι μου γιατί μας φεύγεις έτσι νωρίς, για την εγγονή μου δεν ήρθες; Τι την αφήνεις τώρα; Και άμα στην πάρει ο άλλος από δίπλα; Άμα νιώσει μόνη και την παρηγορησει αυτός; "ρωτάει και ομολογώ ότι τα μάτια μου με αυτό που άκουσα ήταν έτοιμα να φύγουν έξω από την θέση τους.

"Η Βικτόρια είναι γυναίκα και είμαστε σε διάλειμμα, αν αποφασίσει πως δεν με θέλει δεν μπορώ να της αλλάξω γνώμη. Εγώ θα είμαι πάντα εδώ και θα την περιμένω." λέει ο Αλεξ και τον κοιτάω.

" Κανονικά θα έπρεπε να πεις ότι θα παλέψεις μέχρι τέλους ακόμα και με τον τελευταίο άσσο στο μανίκι σου αλλά τα λες τόσο ωραία οπότε από εμένα έχεις ήδη το χέρι της. Και άμα δεν σε θέλει αυτή, θα σου πάρω εγώ κάτι πραγματάκια για μαγιά, φοβερά αποτέλεσμα! Και από που τα είδα; Από αυτό το Τακ Τικ - Τικ Τακ, δεν ξέρω πως τα λέτε εσείς οι νέοι αλλα είναι φοβερό. "

" Χριστέ μου γιαγιά τι βλακειες είναι αυτες που λες; Και είναι Τικ Τοκ. Και επίσης τι μάγια λες τώρα; Πας καλά;"ρωτάω και η Μάιλι κακαριζει από τα γέλια.

" Καλα καλά ντε, Μάιλι έλα να σου πω έξω κάτι γιατί η άλλη από δω θα μας φάει."η γιαγιά παίρνει έξω την Μάιλι και δεν προλαβαίνω να μιλήσω.

Κοιτα την ρε, εκεί για να μας αφήσει μόνους!

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αποφασίζω να μιλήσω.

You belong with me Where stories live. Discover now