Κεφάλαιο 28

5.6K 173 44
                                    

Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και το τηλέφωνο μου χτυπάει.

"Έλα μωράκι" λέω στην Μάιλι μόλις το σηκώσω.

"Έλα είμαι έτοιμη έρχεστε;" ρωτάει.

"Ναι σε 2 είμαστε εκεί." λέω και το κλείνω. Ξεκινάω το αυτοκίνητο και κοιτάω τον Αλεξ που χαμογελούσε ενώ με έβλεπε να οδηγαω.

"Θα με ματιάσεις Αλεξακο" λέω και χαχανιζει

"Αλισια τώρα πάμε να πάρουμε την κολλητή μου την Μάιλι, θα την συμπαθήσεις φουλ είμαι σίγουρη" λέω

" Γενικα συμπαθώ τους ανθρώπους, όχι όλους αλλά τους περισσότερους" λέει και ανοίγει το κινητό της,που παρεμπιπτόντως δεν είδα ποτέ πως είχε.

"Συγνώμη από το κινητό δεν μπορούν να σε βρουν αν σε ψάχνουν; "με προλαβαίνει ο Αλεξ.

" Δεν το έχω ρυθμίσει, επίσης δεν έχω κάρτα, την πέταξα "λέει

" Αα καλή φάση "λέω και σταματάω μόλις βλέπω την Μάιλι.

Μόλις με βλέπει να είμαι οδηγός σοκαρεται και τρέχει μέσα.

" ΚΑΛΆ ΠΛΆΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΤΙ ΤΙΜΗ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΣΥΧΝΆ ΣΤΟ ΤΙΜΌΝΙ. "λέει ενθουσιασμενη και γελάμε. 

" Γειά, είμαι η Μάιλι"λεει και κάνει χειραψία με την Αλισια.

"Αλισια, χαιρω πολύ"

"Δεν σε έχω ξανα δει ή ακούσει" παρατηρεί η κολλητή μου.

" Ναι γιατί εμ, εγώ χθες γνώρισα τα παιδιά..."λέει και η Μάιλι μας κοιτάει. Το βλέμμα μου συναντάει το δικό της από τον καθρέφτη.

" ¿Qué? (Τι ;)" ρωτάει η Μάιλι.

"Te lo diré más tarde (Θα σου πω αργότερα)" λέω και χαμογελαω γλυκά στην Αλισια μην νομίζει ότι την βρίζουμε.

"Λοιπόν, πηγαίνουμε να πάρω αυτό που θέλει η μανα μου,και μετά καπάκι για ψώνια και καφέ με τα παιδιά" ανακοινώνω

.

" Αλισια που πήγες; " ρωτάω αγχωμένη.

" ΕΔΏ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΈΝΑ ΦΌΡΕΜΑ " φωνάζει από το δοκιμαστήριο.

"Για βγες να σε δω" λέω και πλησιάζω. Η κουρτίνα ανοίγει και εμφανίζεται η Αλισια με ένα εκπληκτικό κολλητό φόρεμα.

" Πανέμορφο, να το πάρεις! " λέω

"Όχι Βικτόρια, δεν μπορώ, κάνει 48$"

"Δεν ακούω κουβέντα, γρήγορα για να πάμε για καφέ." λέω και την βάζω μέσα στο δοκιμαστήριο πάλι.

You belong with me Where stories live. Discover now