Κεφάλαιο 8

6.9K 227 166
                                    

"Βικτόρια ξυπνα" ακούω την φωνή του Αλεξ.

Αχ πάλι σε όνειρο τον βλέπω, ελεος!

"Όχι άλλα ονειρα βαρέθηκα" μουρμουριζω και με ξεσκεπαζουν

"Τι όνειρα μωρέ! Σήκω να πάρεις την τσάντα σου και να αλλάξεις!" φωνάζει και σηκώνομαι από το κρεβάτι.

"Καλά ντε πωωω, πως κάνεις έτσι" μουρμουριζω και παίρνω την ζακετα μου.

"Ειναι η μανα μου κάτω, βαριέμαι να εξηγήσω ότι δεν τα έχουμε, πες τα εσύ, και μην αργήσεις γιατί θα πάμε μαζί σχολείο. "ανακοινώνει και με διώχνει από το δωμάτιο.

Στέκομαι και κοιτάω τον τοίχο μπροστά μου. Είπε ότι θα πάμε μαζί σχολειο;

Περίεργα πράγματα.

Βάζω τα παπούτσια μου και κατεβαίνω κάτω.

" Α καλημέρα κορίτσι μου τ-"

" Καλημέρα κυρία Φιονα, δεν τα έχω με τον Αλεξ, απλά κάναμε εργασία και με πήρε ο ύπνος, πρέπει να πάω να ετοιμαστώ, τα λέμε. " λέω και φεύγω προτού μιλήσει.

Μπαίνω στο σπίτι και βλέπω τον αδερφό μου να κοιμάται όρθιος ενώ κατεβαίνει τις σκάλες.

" Που ήσουν εσύ; " ρωτάει

" Δίπλα "λέω

" Πως πήγε χθες; "ρωτάει και τον αγκαλιάζω.

" Ειι τι σου έκανε; "ψιθυρίζει για να μην ακούσουν οι γονείς μας.

"Δεν ξέρω τι ήθελε να κάνει αλλά πηγε να μου ξεκουμπωσει το παντελόνι και με χουφτωσε χωρίς να το θέλω" ψιθυρίζω και μερικά δάκρυα φεύγουν από τα μάτια μου.

" Και σου είπα ρε Βι ν-"

"Μην αρχίζεις Τζέιμς" λέω και σκουπιζω τα μάτια μου.

"Θα το κανονίσω εγω, μην αγχώνεσαι"λέει και του τσιμπάω το μάγουλο.

" Όχι δεν θα κάνετε τίποτα κάνεις"

" Κάνετε; "αναρωτιέται.

"Ε ναι και ο Αλεξ ήθελε να τον πλακώσει αλλά εντάξει δεν θα το κάνει"λέω

" Καλά πήγαινε να πλυθείς και να αλλάξεις" λέει και ανοίγει το κινητό του κατεβαινοντας κάτω.

Πηγαίνω στο μπανιο, κάνω τα απαραίτητα και ύστερα πηγαίνω στο δωμάτιο μου, βγάζω τα χθεσινά μου ρούχα και βγάζω από την ντουλάπα μια μαύρη φόρμα και ένα άσπρο μπλουζάκι.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You belong with me Where stories live. Discover now