"Καλα ρε Βικτόρια είσαι τρελή; Και αν αυτή είναι καμιά ψυχακιας δολοφόνος που έχει σκοπό να σε σκοτώσει επειδη έχεις οικογένεια και αυτή οχι;" ρωτάει ο μπαμπάς μου.
"Τι λες μωρέ μπαμπά και συ τώρα έλεος και στο κάτω κάτω θα κλειδώσουμε την πόρτα το βράδυ. "
" Καρλ μου δεν νομίζω, η κοπελα φαινόταν τρομαγμένη. Εμένα με προβληματίζει όμως το ότι στο έσκασε από το ορφανοτροφειο. Γιατί άραγε; " αναρωτιέται η μητέρα μου.
" Δεν ξέρω μαμά, αλλά ας πάρουμε κάτι να φάμε τώρα γιατί όπου να 'ναι θα βγει από το μπάνιο."λέω και γνέφει.
" Θα παραγγείλω εγω" λέει ο Τζέιμς και ανοίγει το κινητό.
" Αδερφέ εγώ θέλω δύο μεγάλα chicken burgers με πατάτες" λέει ο Αλεξ.
"Και γω αγόρι μου "πετάγεται ο μπαμπάς.
" Εσύ; " με ρωτάει ο Τζέιμς
" Εγω θέλω μεγάλες πατάτες με τις πολλές κοτομπουκιες "λέω
" Α και γω, και γω" λέει η μαμά μου.
"Η κοπέλα επάνω ξέρουμε τι θέλει; "ρωτάει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι.
"Μισό" λέω και ανεβαίνω.
Χτυπάω την πόρτα του ξενώνα και δεν απαντάει.
"Αλισια; "ρωτάω και δεν απαντάει.
"Αλισια με ακούς; " ανοιγω την πόρτα και την βλέπω σωριασμενη στο πάτωμα, μονο με τα εσώρουχα και την μπλούζα που της είχα δώσει.
"ΑΛΙΣΙΑ!" φωνάζω και τρέχω στο μέρος της.
"Ξύπνα Αλισια!"
"ΜΑΜΑ, ΜΠΑΜΠΆ" ουρλιαζω και προσπαθώ να την βάλω στο κρεβάτι.
" Τι εγ-Τι έπαθε;" ρωτάει η μαμά μου και τρέχει κοντά μας.
"Δεν ξέρω, την βρήκα λιποθυμη στο πάτωμα." εξηγώ και της φοράω το παντελόνι.
" Καρλ φέρε ένα ποτήρι νερό σε παρακαλώ "λέει η μαμά μου και ο μπαμπάς φεύγει από το δωμάτιο.
"Μήπως είναι έγκυος;" ρωτάει η μαμά μου.
"Τι λες ρε μαμά η κοπέλα είναι πετσί και κόκκαλο "παρατηρώ.
" Έχει να φάει πολύ καιρό, έφαγε μόνο ένα τοστ στο μαγαζί του Αλεξ. "λέω και τότε θυμάμαι ότι έκανα τατουάζ.
"Α έκανα τα τατουάζ!" λέω και της το δείχνω.
" Ααα πολυ ωραίο μωρό μου, οι 3 πεταλούδες τι είναι; "ρωτάει
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...