Κεφάλαιο 50

7.6K 204 114
                                    

Σήμερα θα έρθουν οι Φιονα με τον Τονυ να φαμε οικογενειακά ολοι μαζι.

Οι συμπέθεροι.

Κλαίω.

Εχω βάλει ενα σμαραγδί φόρεμα και μαύρες γόβες.

"Εμμα μου φέρνεις λιγο την βούρτσα απο το μπανιο μολις τελειώσεις;" της φωνάζω μιας και η Εμμα έμεινε εδω χθες μετα απο πολλα παρακάλια στην Φιονα.

"ΝΑΙ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΔΥΟ ΛΕΠΤΆ." φωνάζει και βαζω τα ασημένια μου σκουλαρίκια.

Ψεκαζομαι με άρωμα και αφου με κοιτάζω στον καθρέφτη, φτιάχνω λίγο το κραγιόν, βγάζω 2 - 3 φώτο και αφού πέρασαν τουλάχιστον 5 λεπτά βγαίνω απο το δωματιο και πηγαίνω προς το μπάνιο.

" Εμμα; "χτυπάω την πόρτα.

"Μισοο" λεει

"Ολα καλα; Είσαι εκει μεσα τουλάχιστον ενα τέταρτο." συνειδητοποιω.

"Το ξερω....Εμ..."

"Ξυριζεσαι;"ψιθυρίζω

"Ν-ναι"

"Αα ουπς, συγγνώμη."λεω και ανοίγει η πόρτα.

"Δεν πειράζει." λεει και φεύγει χωρίς να προλάβω να την δω.

"Οκευ..."μουρμουριζω και παίρνω την βούρτσα, χτενιζω το μαλλι μου και ύστερα πηγαίνω κάτω.

"Πως ειμαι; "ρωτάω την Αλισια.

" Κούκλα εγω;" ρωτάει και κανει μια σβούρα γυρω από τον εαυτό της.

Η Αλισια φοράει μια μαύρη δερμάτινη φούστα και ενα λευκό πουλόβερ, με ενα μαύρο καλσόν και τα μαύρα μποτάκια της.

"Πανέμορφη" λεω και χαμογελάει ενω μπαίνει στην αγκαλιά μου.

"Βρε τα κορίτσια μου. " αναφωνεί ο μπαμπάς και έρχεται να μας αγκαλιάσει.
"Κούκλες και οι δύο. Εγω τι λεει; Καλος ειμαι;" ρωτάει

"Κούκλος Καρλ μου, κανόνισε να μου σε πάρει άλλη." λεει η μαμα και την φιλάει.

"Ιου" λεμε με μια έκφραση αηδίας ενω γελάμε.

"Ρε άιντε απο δω. "

" Τι όμορφη που εισαι." της λεει και κρύβει το πρόσωπο της. Χαμογελάω και τραβάω την Αλισια για να παμε στην κουζίνα.

" Ποσο χαίρομαι που τους βλέπω ευτυχισμένους και ερωτευμένους ακόμη και αν εχουν περάσει τοσα χρόνια." ακουμπάω στο τραπέζι της κουζίνας και κοιτάω εξω απο το παράθυρο.

"Αχχ... Αυτος ειναι έρωτας. Μακάρι να είμαστε και εμείς έτσι." λεει και αντιγράφει τις κινήσεις μου.

You belong with me Where stories live. Discover now