Κεφάλαιο 22

6.4K 199 170
                                    

"Πω πω φιλενάδα τούρμπο τον έκανες" λέει

"Ασε ρε Μάιλι τώρα, δεν αντέχει το άκυρο ο κύριος Τζάκσον και μας πρήζει!"

"Συγνώμη φίλοι δεν είστε;" ρωτάει ειρωνικά.

"Μάιλι σκάσε" λέω με ένα ειρωνικό χαμόγελο.

"Οκευυ" σηκώνει τα χέρια της ψηλά ως ένδειξη παραίτησης.

Λίγα λεπτά αργότερα φτάσαμε έξω από το σπίτι του Έρικ.

Η αυλή αλλά και το σπίτι ήταν σχεδόν γεμάτα. Η μουσική ηχούσε μέχρι απέναντι και σίγουρα όσοι δούλευαν αύριο θα έμεναν ξάγρυπνοι.

Προχωράμε στην αυλή με σκοπό να μπούμε στο σπίτι. Αρκετά ανδρικά βλέμματα μας κοιτάνε και νιώθω κάπως άβολα. Πιάνω το χέρι της Μάιλι και μπλέκει τα δάχτυλα μας κάνοντας με να νιώθω ασφάλεια.

"Έρικ!" την ακούω να φωνάζει και πλησιάζουμε έναν ψηλό, μελαχρινό αγόρι.

"Γειά σας κορίτσια. Είμαι ο Ερικ! " λέει και μου δίνει το χέρι του.

"Βικτόρια" λέω κάνοντας χειραψία.

" Κορίτσια στο βάθος είναι ο πάγκος με τα ποτά βάλτε ότι θέλετε.!"λέει και πηγαίνει να χαιρετήσει κάποια άλλα παιδιά.

"Γλυκούλης" λέω και μου ρίχνει ένα πονηρό βλέμμα.

" Όχι για μένα όμως, μην παίρνεις φορά" λέω και στριφογυριζει τα μάτια της.

"Βότκα βύσσινο ανανά; "ρωτάει και γνεφω. Μου δίνει το ποτό μου και αφού πάρει το δικό της προχωράμε προς την άκρη για να μην ενοχλούμε τα παιδιά που χόρευαν.

"Γειά κορίτσια!" ακούω και γυρνάω να δω.

" Γειά σου Τζίνι, γεια σου Τζεο" λέω και τους αγκαλιάζουμε.

" Πως και από δω;" ρωτάω

"Ο Έρικ είναι ξάδερφος μου" λέει ο Τζορτζ.

"Αλήθεια;" ρωτάει η Μάιλι ενθουσιασμενη και ο Τζορτζ γνέφει.

"Πηγαίνουμε εμείς τα λέμε εδώ γύρω" λέει και τους χαιρετάμε. Κοιτάω πονηρά την Μάιλι και μου δείχνει το μεσαίο της δάχτυλο κάνοντας με να γελάσω.

.

Έχει περασει αρκετή και εμείς απλά πίνουμε το δεύτερο μας ποτό και χορεύουμε λίγο στο σημείο που βρισκόμαστε.

"Ε τι εδώ θα καθίσουμε; "με ρωτάει.

" Γιατί τι έχει εδώ;" αναρωτιέμαι

" Ε σε πάρτυ ήρθαμε, όχι σε εκκλησία, πάμε να χορέψουμεεεε." γκρινιάζει

"Ωραία πάμε μην με ζαλίζεις." με πιάνει από το χέρι και προχωράμε προς το κέντρο.

You belong with me Where stories live. Discover now