Κεφάλαιο 32

5.3K 171 84
                                    

Αφού τις είπα σχεδόν τα πάντα παραγγείλαμε να φάμε πίτσα μαζί με μπύρες.

"Παναγία μου τι παιδί" μουρμουριζει η Μάιλι.

"Κόλαση" λέω και γελάμε.

Ένας θόρυβος ακούγεται από κάτω, σταματάω την ταινία και την κοιτάω έντρομη.

"Πες μου ότι είναι οι γονείς σου"

"Όχι θα έφευγαν"

"Ο Τζέιμς;" ρωτάει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι.

"Η Αλισια, μου είπες ότι βγηκε6με τον Λογκαν... "

" Ναι.. "

Κοιταζομαστε και σηκώνομαι από το κρεβάτι μου. Ανοίγω την ντουλάπα και αρπάζω ένα αεροβόλο που έχω και η Μάιλι μένει κάγκελο.

" Πας καλά;Γιατι έχεις όπλο;" ψιθυροφωναζει

"Σκασε, αεροβόλο είναι, με μπιλακια. Πάρε από την βιβλιοθήκη το βιβλίο εκείνο με το χοντρό εξώφυλλο και πάμε" λέω και ανοιγω την πόρτα αθόρυβα.

Άρχισα να προχωράω με το όπλο ευθεία, όπως τις ταινίες ένα πράγμα, και να κατεβαίνω τις σκάλες. Το όπλο που πέφτει από τα χέρια και βλέπω την Αλισια στο πάτωμα κατασπρη.

" ΑΛΙΣΙΑ! "ουρλιαζω και τρέχω κοντά της. Αρχίζω να τις χώνω μικρά χαστουκακια όμως δεν ξυπνάει. Βάζω τα δάχτυλα μου στον λαιμό της για να πιάσω τον σφυγμός και κοιτάω την Μάιλι.

"Πέφτει ο σφυγμός της. Πάρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου από πάνω και φύγαμε!" την βλέπω να ανεβαίνει τις σκάλες σχεδόν με τα τέσσερα και εγώ βάζω γρήγορα τα αθλητικά μου.
Η Μάιλι κατεβαίνει γρήγορα μαζί με τα κλειδιά και τα κινητά μας, παίρνω την Αλισια στα χέρια μου με την βοήθεια της Μάιλι, κλειδώνει και πηγαίνουμε στο αυτοκίνητο.

" Κάτσε πίσω μαζί της " μουρμουριζω και μπαίνω στη θέση του οδηγού.

Βάζω το αυτοκίνητο μπροστά και αμέσως φεύγω με την κόρνα του αυτοκινήτου να έχει πάρει φωτιά.

"Μέτρα τον σφυγμό της!" λέω φανερά φοβισμένη.

" 54 μέτρησα" ακούγεται και βαζω έκτη ταχύτητα. Όλοι μου άνοιγαν δρόμο και προσπαθούσα να είμαι ψύχραιμη για να μην τρακαρω.

"Να πάρω τους γονείς σου τηλέφωνο;" ρωτάει

"Όχι, δεν θέλω να τους αγχώσω." μουρμουριζω

" Τον Αλεξ; "

"Όχι ειχε προπόνηση και μετά στα παιδιά, δεν θέλω να του το χαλάσω"

You belong with me Where stories live. Discover now