"Μπαμπά ξεκόλλα, να μην είσαι αγενής! Σε παρακαλώ, δεν τα έχουμε ούτε μήνα και εσύ με το ζόρι δέχτηκες να έρθει αύριο για μεσημέρι."λέει η παραπονιέμαι.
Ειμαι με τον Γκρει ένα μήνα και 4 μέρες και η αλήθεια είναι ότι παίρναμε τέλεια. Με τον Αλεξ μιλάμε, βρισκόμαστε για την εργασία ή στην βιβλιοθήκη ή όποτε μπορούμε σε κάποιο σπίτι και φροντίζω να καθόμαστε στο σαλόνι, φοβάμαι μην κάνω κάτι που δεν το θέλω.
Με τον Γκρει εννοείται δεν έχω προχωρήσει, ούτε καν προκαταρκτικα. Θα μου πεις "Μα με τον Αλεξ τα έκανες".
Όντως, ναι, αλλά δεν νιώθω έτοιμη με τον Γκρει. Το πάμε σιγά σιγά.Σημερα είναι Σάββατο και θα πάω σε πάρτυ. Συγκεκριμένα στο πάρτυ της Εμμα. Έχει τα γενέθλια της η γλυκιά μου. Με τον αδερφό μου δεν ξέρω τι κάνουν αλλά τους έχει πάρει το μάτι μου κάνα δυο φορές στο πάρκο να φιλιούνται. Πάντως στο πάρτυ θα είναι.
"Έτοιμη;" ρωτάει ο αδερφός μου και κοιταζομαι για μια τελευταία φορά στον καθρέφτη.
Φοράω ένα κόκκινο velvet κοντό φόρεμα με ανοιχτό ντεκολτέ και ένα σκίσιμο μπροστά στο πόδι. Φοράω τους ασημένιους μου κρίκους, ένα μπορντό κραγιόν,ία λεπτή στρώση eye liner, μασκαρα και αρκετό highlighter. Κοιτάω τις μαύρες γόβες που φοράω και παίρνω την σακούλα με το δώρο της Εμμα.
"Παμε" λέω και κατεβαίνουμε κάτω.
"Καλά να περάσετε, τα χρόνια πολλά από μένα να της πείτε της γλυκιάς μου" λέει η μαμά και φεύγουμε.
" Τι της πήρες;" ρωτάω τον Τζέιμς
" Ένα κολιέ "
" Μπαα τι μας λες;" ρωτάω και τον σκουνταω πονηρά
" Σταμάτα Βι" λέει γελώντας.
"Έλα πες ρε, αδερφή σου είμαι, να μην ξέρω, εσύ τα δικά μου τα ξέρεις λεγε, η άλλη δεν μου λέει τίποτα" παραπονιέμαι
"Εεε είμαστε μαζί "λέει και χαμογελαω.
"Αααχ μπραβο σπορε μουυ"λεω και του πειράζω την κοιλιά.
"Ναι αλλά μην πεις τίποτα στον Αλεξ μαλακα"λέει και προχωράμε στην είσοδο του σπιτιού η όποια έχει ήδη γεμίσει.
" Ναι γιατί ο Αλεξ είναι ηλιθιος και δεν το έχει καταλάβει ας πούμε" λέω και γελάει.
"ΒΙΚΤΌΡΙΑ! "φωνάζει η Εμμα και με αγκαλιάζει μόλις με βλέπει.
" ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ" λέω και της δίνω το δώρο.
" Ευχαριστωωω"
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...