Κεφάλαιο 9

6.8K 227 112
                                    

Alex pov

"Η κοπέλα είναι ηλιθια!" λέω στον κολλητό μου που έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι μου και παίζει με το τηλεκοντρόλ.

"Κοίτα πέρα από το ότι δεν σου πήρε αυτή πιπα αλλά της έβαλες εσύ δάχτυλο,εχει σε όλα τα άλλα δίκαιο"

"Καλά μαλακας είσαι και συ; Βαλτός να μου σπάσεις τα νεύρα; Δεν το λέω επειδή δεν μου πήρε πιπα. "ανοιγω την ντουλάπα και βγάζω τα γάντια από μέσα.

"Όχι όχι πάλι ρε μαλακα, πάλι σάκος του μποξ θα γίνω; " γκρινιάζει ο Τζορτζ.

"Ελα τελείωνε μην σπάς αρχιδια και συ" φοράω τα γάντια μου και ο Τζορτζ παίρνει τον σάκο δαπέδου και τον κρατάει για να μην το ρίξω.

Άρχισα να χτυπάω και να κλωτσαω τον σάκο με δύναμη. Ένιωθα ότι ξεσπαγα και με το παραπάνω.

Δεν ξέρω με τι είχα νεύρα που έφαγα άκυρο χωρίς καν να έχει γίνει κάτι σημαντικό ή που ήταν το άκυρο από την Βικτόρια;

Την έχω συνηθίσει γαμω την πουτανα μου, είναι μια κοπέλα που δεν με κάνει να βαριέμαι, φαίνεται φουλ βαρετή αλλά μόλις την μάθεις δεν θες να την αποχωρηστεις!

"ΑΟΥ ΣΙΓΆ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ" φωνάζει ο Τζορτζ και κρατάει το πόδι του.

"Σορρυ ρε αδερφέ, είχα αφαιρεθεί" παραδέχομαι

"Εεεελα, αλήθεια ;" με ειρωνεύεται.

"Θες να φας και άλλη με πλήρη συνείδηση αυτή την φορά;" απειλώ

"Α μπα καλά είμαι"

Βγάζω τα γάντια και τα πετάω στο πάτωμα αόριστα. Βγάζω την μπλούζα μου και την βάζω για πλύσιμο.

"Θα φάμε τίποτα; "φωνάζει ο κολλητός μου από μέσα και το κουδούνι χτυπάει.

" Παρήγγειλε καμία πιτσα "φωνάζω και πάω να ανοιξω την πόρτα.

"Ξέχασα το μπουφάν μου, μπορώ να το πάρω;" ρωτάει και με κοιτάζει στα μάτια.

Της ανοίγω χώρο να περάσει, άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες και την ακολούθησα και γω.

Έχει ωραίο σώμα, έχει ένα σώμα που πολλές θα ζήλευαν, έχει τις κατάλληλες καμπύλες και έμαθε να τις αναδεικνύει σωστά χωρίς να προκαλεί. Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί δεν αγαπάει τον εαυτό της.

Ανοίγει την πόρτα του δωματίου και βλέπω τον Τζορτζ να ξαφνιάζεται.

"Να πάρω και τρίτη πίτσα; Εγώ κομμάτι δεν δίνω" λέει μόλις την βλέπει και η Βικτόρια σμίγει τα φρύδια της.

You belong with me Where stories live. Discover now