Κεφάλαιο 20

6.8K 209 87
                                    

Βάζω τα χέρια μου στα μάγουλα του και εκείνος με κολλάει περισσότερο πάνω του.
Η γεύση του αλκοόλ και του τσιγάρου κυριαρχεί στο στόμα του.
Δαγκώνει το κάτω χείλος μου και εμβαθύνει το φιλί μας βάζοντας τις γλώσσες μας στο παιχνίδι.

"ΕΕΕ ΚΑΛΕ ΤΙ ΚΆΝΟΥΝ ΑΥΤΑ;" ακούω την Τζίνι να λεει και αδιαφορώ πλήρως.

"Έλα Χριστέ και Παναγία" αναφωνεί ο Τζορτζ και δαγκωνω αυτή την φορά εγώ το κάτω χείλος του Αλεξ και διακόπτουμε το φιλί μας για να πάρουμε ανάσα.

Κοιταζομαστε και χαμογελαω. Παίρνω το ποτό μου και κοιτάω τα παιδιά, τα οποία είχαν μείνει λίγο...σιδηρούν κιγκλίδωμα, λαϊκιστής κάγκελο.

"Τι;" ρωτάω και κουνάνε ελάχιστα το κεφάλι τους.

"Τίποτα" μουρμουριζει η Τζίνα και αγκαλιάζει τον Τζορτζ.

Ανοίγω το κινητό μου και βλέπω πως η Τζίνα με ανέφερε στην ιστορία της.

"Σε τι με έκανες τ-" δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω και βλέπω την φωτογραφία.
Στρεφω το βλέμμα μου στον Αλεξ ο οποίος με κοιτούσε κρατώντας το κινητό του. Χαμογελάει πλάγια και στρέφει ξανά την προσοχή του στο κινητό κάνοντας το repost. Αντιγράφω τις κινήσεις του και ύστερα πίνω λίγο από το ποτό μου.

Ο Αλεξ έρχεται μπροστά μου, το παίρνει από το χέρι μου τοποθετώντας το στο τραπέζι, βάζει την παλάμη του στο μάγουλο μου και ενώνει τα χείλη μας ξανά. Τοποθετώ τα χέρια μου γύρω από τον κορμό του και εκείνος βάζει το άλλο του χέρι στην μέση μου.

"Καλά δες εδώ φιλί Παναγία μου!" ακούω την φωνή της Τζίνι να λεει όμως την υπόλοιπη πρόταση δεν την άκουσα.

Αφέθηκα στο φιλί του Αλεξ με ευκολία.

"Συγνώμη που θα διακόψω όμως μήπως να φεύγαμε γιατί είναι πέντε πάρα είκοσι;" ρωτάει ο Τζεο και αμέσως απομακρύνομαι από τον Αλεξ.

" Ναι καλύτερα να φεύγουμε." λέω και παίρνω το παλτό μου, το φοράω και περίμενα να ετοιμαστούν και τα παιδιά.

"Δεν θα πληρώσεις; "ρωτάει η Τζίνι.

" Τα κανόνισα εγώ, μην αγχώνεσαι"την καθησυχάζω και γνέφει.

Ο Αλεξ με πιάνει από τους ώμους και αρχίσαμε να περπατάμε προς την έξοδο.

"Αντίο" λέμε στον πορτιέρη-Τζακ και μας αποχαιρετάει με την σειρά του.

"Αντε παιδιά, καλό βράδυ "λέω εντελώς πτώμα.

"Καλό βράδυ "λένε και άρχισαν να περπατάν προς την μεριά του αυτοκινήτου του Τζεο.

You belong with me Where stories live. Discover now