Ανοιγω στον Αλεξ και αμέσως μου αφήνει ένα φιλί. Χαιρέτησε τον μπαμπά μου ξανά και ανεβήκαμε πάνω.
"Εντάξει ενημέρωσα την μάνα μου - που παρεμπιπτόντως φαίνεται περίεργα- και είναι κομπλέ να κοιμηθώ εδώ." λέει
"Ναι λες και θα σου έλεγε όχι ρε μωρό μου" ξαφνιαζομαι που τον αποκάλεσα έτσι και από ότι φαίνεται και εκείνος.
Μου βγήκε αβίαστα και χωρίς σκέψη, του χαμογελαω και με παίρνει αγκαλιά.
" Θα πάμε βόλτα το βράδυ; "ρωτάω
" Που θες να πάμε; "ρωτάει ενώ ξαπλώνουμε στο κρεβάτι μου.
" Δεν ξέρω, μια βόλτα εδώ γύρω, να περπατήσουμε" μουρμουριζω.
"Δεν θες να πάμε στα παιδιά;" ρωτάει
" Ποια παιδιά;" αναρωτιέμαι
"Στον Τζεο γατάκι, μας είπε να πάμε από 'κει αν θέλουμε και νιώθεις καλύτερα, θα είναι και η Μάιλι. Εντωμεταξύ τι γίνεται με αυτή και τον Έρικ; "
" Ε ρε μωρό μου μπαμ δεν κάνει ότι της τρέχει το σαλακι; "ρωτάω και γελάει.
"Ναι και ο Έρικ όμως δεν πάει πίσω " λέει και γενφω
Του δίνω το τηλεκοντρόλ για να βάλει ταινία μιας και ακόμα ήταν νωρίς.
" Θα βάλω το Fast and furious" ανακοινώνει.
"Ουυ ναιιι λατρεύω!" λέω ενθουσιασμενη και με κοιτάει εκπληκτικός.
"Μπράβο γατάκι μου" μου αφήνει ένα ζεστό φιλί, βάζοντας τις γλώσσες μας στο παιχνίδι και χαϊδεψε το μπούτι μου.
Απομακρυνθηκαμε και χαμογέλασε.Βάλαμε την ταινία, ξάπλωσα πάνω του, με πήρε αγκαλιά και αρχίσαμε να βλέπουμε.
Οι σχεδόν δύο ώρες πέρασαν γρήγορα και ομολογώ πως στα μισά της ταινίας σταμάτησα να παρακολουθώ αφού άρχισα να ενοχλώ τον Αλεξ.
Βέβαια νταξει έχω λιώσει και τις 8 ταινίες οπότε ξέρω τι γίνεται.
"Θα ετοιμαστείς να παμε βόλτα;" με ρωτάει κοιτώντας με στα μάτια.
" Δεν θα πάμε στα παιδιά;"
"Θες να πάμε στα παιδιά ή βόλτα μόνοι μας;" ρωτάει
"Εμμ..."
"Έλα ντύσου θα πάμε μόνοι μας " λέει και σηκώνομαι αφού πρώτα αφήσει ένα φιλί στα χείλη μου.
Παίρνω μια σκούρα γκρι φόρμα και ένα μαύρο δαντελωτό τιραντακι και τα φοράω. Βάζω κάλτσες και τα Vans μου, αποσμητικό, άρωμα και έτοιμη!
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...