"Να χτυπήσουμε κουδούνι;" ρωτάω και με κοιτάνε.
"Ναι μήπως να τους κεράσουμε και πάστες; Είσαι σοβαρή ρε μωρό μου;" ρωτάει ο Αλεξ.
"Καλα σου λέει μωρή!"
"Εσύ τώρα σκατο τι πετάγεσαι;" ρωτάω την αδερφό μου.
"Παιδιά εκεί έχει ένα σπασμένο παράθυρο." λεει η Εμμα και προχωράμε προς εκείνο.
"Αλεξ πρόσεχε!" ψιθυρίζω αφού προχωράει πρώτος και είναι μπροστά μπροστά.
"Σσς" μας κάνει νόημα με το δάχτυλο
" ΒΟΎΛΩΣΕ ΤΟ " ακούγεται να φωνάζει ένας άντρας και ύστερα ένας θόρυβος.
" ΒΟΗΘΕΙΑ! "
"Παναγία μου η Αλισια. Τι της κάνουν;"ρωτάω έντρομη και τα αγόρια κοιτάζοντε μεταξύ τους σαν να ξέρουν.
"Μωρο μου θέλω να είσαι ψύχραιμη." λέει και με αγκαλιάζει.
"Είστε έτοιμοι;" ρωτάει τα αγόρια και γνεφουν.
"Αλεξ είναι επικίνδυνο." λέει η Εμμα.
" Δεν μπορώ να μην το κάνω μικρή, θα μπορούσε να ήσουν εσύ εκ-"
"ΑΑΑΑ ΦΥΓΕ ΑΠΌ ΠΆΝΩ ΜΟΥ ΒΟΗΘ-"
"ΣΚΑΣΕ ΠΟΥΤΑΝΑ! "
" Μπαίνουμε. "λέει αποφασισμένος ο Αλεξ και περνάει μέσα από το σπασμένο παράθυρο πρώτος.
Ακολουθεί ο Λογκαν, μετά ο Τζορτζ, ύστερα εγώ, η Εμμα και τέλος ο Τζέιμς.
Άκουγα την αδερφή μου να μουγκρηζει κλαίγοντας και έβλεπα την σκιά ενός άνδρα να στέκεται όρθιος.
" Μπορείς να φωνάζεις όσο θες. Κανείς δεν θα σε βρει εδώ. Μα καλά νόμιζες ότι θα μπορούσες να ξεφύγεις; Που είναι τώρα εκείνο το αγόρι με την ηλιθια την φίλη σου που σε γλίτωσαν; Μμμ να σκεφτώ...σίγουρα όχι εδώ..." πλησιάζουμε αθόρυβα και πλέον τον έχουμε στο οπτικό μας πεδίο.
" Δες είσαι στο έλεος μου, μπροστά μου... Μόνο με τα εσώρουχα,μπορώ να σου κάνω τόσα πολλά...θα φροντίσω να σε πονέσω τόσο πολύ, θα κλαις και εγώ θα το ευχαριστιέμαι... Εκτός και αν συνεργαστείς. Τι λες; " την πλησιαζει και της πιάνει το πηγούνι, η Αλισια γυρνάει το κεφάλι της προς το μέρος μας και εκείνος δείχνει να νευριάζει.
" Τι λες ;"ρωτάει άλλη μια φορά και της πιανει το πηγούνι ξανά γυρνώντας της στο μέρος του.
" ΜΙΛΆΩ! "φωνάζει και απομακρύνετε ελάχιστα, γυρνάει απότομα και της χώνει ένα χαστούκι κάνοντας της να γυρίσει το κεφάλι ξανά από την πλευρά μας. Κλείνω το στόμα με τα χέρια μου και σφίγγω τα μάτια μου.
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...