Κεφάλαιο 49

4.6K 163 72
                                    

"Βικτόρια θελω..." λεει και ξεροκαταπινω.

"Αλεξ πρόσεχε τι θα πεις." λεω έτοιμη να ξεσπάσω σε κλάματα.

"Οχι, όχι αγάπη μου δεν σε χωρίζω ηρέμησε." λεει γελώντας και μου χαϊδεύει το κεφάλι.

"Αστο καλό και τρόμαξα" λεω και μου φιλάει το χερι.

"Δεν σε αφήνω εγώ μωρε, εσυ εισαι η ζωή μου" λεει και μου χαϊδεύει το μάγουλο.

"Υπερβάλεις Αλεξ." λεω και κουνάει το κεφάλι του.

" Οχι, καθόλου. Είσαι. "λεει και ειμαι σίγουρη πως εχω γίνει κατα κόκκινη.

" Π-πες μου τι ηθελες να μου πεις."

"Θελω να μείνουμε μαζι. Ελα να μείνουμε μαζί, σε παρακαλώ." λεει και γελάω.

"Πλάκα μου κάνεις; Να πάμε που;" ρωτάω και με πιανει απο την μεση.

" Παμε σε ενα διαμέρισμα, τόσα έχει εδω γύρω, σε παρακαλώ." λεει κοντά στα χείλη μου." Σε παρακαλώ "

" Εντάξει, εντάξει ας το κάνουμε. "λεω και με ρίχνει πίσω στον καναπέ φιλωντας με.

"Σσς θα ξυπνήσουμε τον μικρό. " ψιθυρίζω και με φιλάει αλλη μια φορά.

"Σε λατρεύω. "λεει και με φιλάει "Εισαι η γυναίκα μου." με ξανα φιλάει "Θέλω τα παιδιά σου. "μου αφήνει πάλι ενα φιλί ενω γελάμε και η πόρτα ακούγετε να ανοίγει. Τον σπρώχνω γρήγορα και η Φιονα μπαίνει μεσα με ψώνια.

"Γεια σας αγάπες μου." λεει και αφηνει τις σακούλες κάτω.

"Γειαα." ψιθυρίζουμε και ο Αλεξ με βαζει στην αγκαλιά του.

" Καλα το σπίτι λάμπει και έχει και πολυ ησυχία." λεει και έρχεται να δει τον μικρό.

" Καθαρίσαμε με τον Αλεξ όλο το σπίτι και εχει έτοιμο φαγητό. Τον μικρό τον έκανα μπάνιο, τον άλλαξα, τον τάισα και τον έβαλα για ύπνο. "

" Μπράβο ρε κορίτσι μου, σου χρωστάω."

"Σιγα, χαρα μου να βοηθάω." λεω

" Γύρισε η μικρή αγόρι μου;" ρωτάει η Φιονα.

" Γύρισε και πλακωθηκαμε, εχει παρει πολυ αερα. "λεει ο Αλεξ.

" Γιατι βρε αγόρι μου...Τι έχετε πάθει;"ρωτάει με παράπονο.

" Μαμα, μπήκε μεσα στο σπίτι φώναξε και κοπανάνε την πόρτα, τρόμαξε ο μικρός άρχισε να κλαίει δεν είπαμε τίποτα απλα της είπα να προσέχει, της ζήτησε η Βικτόρια ευγενικά να σκουπίσει μόνο το δωματιο της γιατι δεν πρόλαβε και άρχισε να γκρινιάζει οτι θελει να βγει, την μαλώσα, ούρλιαζε, προσπάθησα να την κάνω να τρομάξει τίποτα η κοπέλα με απείλησε οτι θα με καταγγείλει. Που θα πάει αυτή η κατάσταση ρε μάνα με τα νεύρα της;Επειδή αυτή δεν ξερει τι θέλει, χώρισε και το μετάνιωσε θα την πληρώνουμε εμεις; Πρέπει κάτι να γίνει ουτε εγω εχω την όρεξη της ουτε είναι κατάσταση αυτη για το μωρό! Και πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβει οτι ειναι μέλος της οικογένειας, οτι εδω ειναι σπίτι και οχι ξενοδοχείο, βγαίνει μπατε σκύλοι αλέστε και δεν μας λεει καν που παει. "λεει ο Αλεξ.

You belong with me Where stories live. Discover now