"Εμ γιατί όχι" μουρμουριζω.
Έτσι όπως με κρατάει από την μέση, με φέρνει μπροστά του και βαζω το δικο μου χέρι στο στερνο και το άλλο που κρατάω το ποτό το έχω ακουμπισμένο στον ώμο του.
Ύστερα από λίγο με κολλάει πάνω του και προσπαθώ να απομακρυνθώ ελάχιστα. Με το μάτι μου πιάνω την Εμμα να με κοιτάει χαμογελώντας και της κάνω νόημα με τα μάτια μου ότι κάτι είναι λάθος. Αμέσως σοβαρεύει και την χάνω από το οπτικό μου πεδίο.
Εμμα μου, κορίτσι που πας και με αφήνεις μόνη μου.
Με κολλαει περισσότερο πάνω του και τον κοιτάω.
"Μπορείς να μην με σφίγγεις τόσο σε παρακαλώ;"ρωτάω
"Γιατί δεν σαρεσει;" ρωτάει και με πιέζει περισσότερο.
"Όχι, δεν μαρεσει! " λέω και τον σπρώχνω για να φύγω αλλά με κρατάει δυνατά.
"Σορρυ που διακόπτω Μπρους αλλά η κοπέλα από δω μου χρωστάει έναν χορό. " ακουω την φωνή του Αλεξ, αυστηρή, άγρια και τον Μπρους έντρομο, και τρομάζω αλλά ταυτόχρονα νιώθω μια ασφάλεια.
" Και πρέπει να τον χορέψετε τώρα;" ρωτάει ειρωνικά χωρίς να αφήσει από πάνω του.
Το χέρι του Αλεξ τυλίγεται στο μπράτσο μου και με τραβάει το μέρος του. Ο Μπρους μου κρατάει γερά την μέση και δεν με αφήνει να φύγω.
"Άφησε την!" ο Αλεξ σφίγγει τα σαγόνια του και ο Μπρους χαμογελάει.
" Αλλιώς ;" ρωτάει αλαζονικα ο Μπρους.
"Δεν θες να ξέρεις"
"Ασε μας ρε φλωρακο, πήγαινε να πάρεις λεφτά από τον μπαμπάκα σου και άσε την κοπελιά σε μένα."
Ω αυτό δεν είναι καλό.
Ο Αλεξ χώνει μια μπουνιά στο πρόσωπο του Μπρους και καταφέρνω να φύγω από τα χέρια του.
Ο Μπρους τον κοιτάει και του χώνει μια εξίσου δυνατή στο πρόσωπο. Ο Αλεξ πέφτει με φόρα πάνω του και αρχίζει να του χώνει απανωτές μπουνιές, τώρα είναι ο Μπρους από πάνω και τον βαράει.
Μια δυνατή μπουνιά προσγειώνεται στο στομάχι του Αλεξ και τότε ξυπνάω από τον λήθαργο."ΣΤΑΜΆΤΑ!" ουρλιάζω και προσπαθώ να τον τραβήξω από πάνω του.
Ο Αλεξ με βοηθάει σε αυτό και αφού ήταν πλέον από πάνω, άρχισε να τον βαραει.
"ΑΛΕΞ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!" φωνάζω.
Που είσαι Εμμα; Που στον διάολο είσαι!;
YOU ARE READING
You belong with me
Teen FictionΗ Βικτόρια Μίλερ, στους φίλους Βι ,είναι 18 ετών, μαθήτρια της τελευταίας (12ης) τάξης του high school (λυκείου) και μένει με τους γονείς της και τον μικρότερο κατά ένα χρόνο αδερφό της, στην Καλιφόρνια. Της αρέσει πολύ η μουσική καθώς και τα βιβλία...