Ağızından ufak bir inleme çıkarak boşaldıktan sonra içimden çıktı.
'' Bitti işin toparlan.'' dedi sert sesiyle.
'' İçime boşalmandan ve inlemenden işinin bittiğini anlayabiliyorum.'' dedim ifadesiz sesimle.
Ben onun her dokunuşuyla kalbimden kopan parçayı hissederken o beni bir paçavra gibi kullanıp kenara atıyordu. Ağırıma gidiyordu ama kendimi onun altına girmekten alı koyamıyordum da.
Sağ kolumu tutarak hızlı bir hareketle ona dönük olmayan yüzümü kendine çevirdi ve parmaklarıyla çenemden tuttu.
''Bugün pek hazır cevapsın. Yumuşak mı davrandım son zamanlarda? Yüz bulduysan hemen durumu düzeltelim.'' demesiyle histerik bir kahkaha attım.
'' İstediğini yap canımı daha fazla yakamazsın.'' dememle çenemdeki eli sıkılaştırdı ve yüzlerimizi birbirine yaklaştırarak konuşmaya başladı.
'' Emin misin?'' dedikten sonra biraz bekledi ve devam etti. '' Dua et işime çok yarıyorsun'' dedi ve elini çenemden çekti. Daha sonra üzerini düzenleyerek odadan çıktı. Arkasında beni bir başıma bırakmıştı. Her zaman yaptığı gibi.
İlk önce önümdeki kabarıklıktan kurtulmam lazımdı. Alışık olduğum şekilde işimi hızlıca halletmiştim.
Odada o yokken onu hayal ederek boşalıyordum. İçler acısı bir durumdaydım. Rahatladıktan sonra bir duş almış ve üzerimi giyindikten sonra telefonumu alarak ona mesaj atmıştım.
Taehyung: İyi geceler Jungkook. Yine yalnız uyuyorum ve kendimi bok gibi hissediyorum.
Biraz bekledikten sonra gelen mesajla telefonumun şifresini girmiş ve mesaja bakmıştım.Jungkook 💘: Bu hep böyle olacak Taehyung. Yarın okulda görüşürüz ve adam akıllı üstünü giyin. Sabrımı taşırma'
Ona cevap vermedim ve telefonumu kilitleyerek uymaya çalıştım. Ağrıyan kalçam buna pek yardımcı olmasa da kendimi uykunun kollarına nihayet bırakabilmiştim.
--------------------------------------------------
Öncelikle herkese merhaba.
fic'in başlarında Jungkook duygusuz ve acımasız biriyken Taehyung salak aşık modunda ama fic ilerledikçe Jungkook'un neden böyle davrandığını öğreneceğiz ve Taehyung'da salak aşık modundan biraz da olsa çıkacak. Ve en önemlisi ikisinin de isteği üzerine Jungkook ve Taehyung fuckbddy.
Hikayede Jungkook:
Hikayede Taehyung:
Tanıtım bölümü gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Fanfictionİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...