Taehyung Jungkook'la konuştuktan sonra eve gelmişti. Evde kimsenin olmadığını fırsat bilerek sabaha kadar ağlamıştı. Jungkook'un söyledikleri aklından çıkmıyordu.
Taehyung'un sinirinin ve üzüntüsünün en büyük sebebi Jungkook'un yalan söylemesi ve o herifi evinin içine hatta sofrasına kadar girmesine ses etmemesiydi. O zaman her ne kadar Jungkook kör kütük sarhoş olsa da bu kalbinin kırılmamasını engellemiyordu.
Jungkook'un onu bıraktığı zaman o da çok içmişti o da kör kütük sarhoş olmuştu buna rağmen o kimsenin altına girmemişti.
Taehyung'un kafası çok karışıktı ne yapacağını bilmiyordu ama en iyisi zaman bırakmak diye düşünüyordu.
Sabah olmuş ve Jimin eve geldiğinde Taehyung'un halini görünce bir süre öylece durmuştu.
" Ne oldu Taehyung ne bu halin?"
" Jungkook'la kavga ettik ve bir süre ara verdik ."
" Takma kafana barışırsınız. Her zaman barışıyor ve bitiriyorsunuz."
" Bu sefer her zamanki gibi değil. O bana yalan söyledi." Dedi Taehyung burnunu çekerken.
" Ne yalanı?"
" Biz ayrı kaldığımız zaman biriyle birlikte olmasın demişti ama olmuş. Hatta birlikte olduğu yetmezmiş gibi o herif evimin içine kadar geldi ve benim sofram da yemek yedi. Ama beyefendi bunu bana yeni söyledi!"
" Dur biraz . Yani Jungkook 1 yıl önce siz ayrıyken başka biriyle birlikte oldu ve o herifi de seninle mi tanıştır di? "
" Of, tam olarak öyle değil hani geçen size anlatmıştım ya Leesung diye biriyle konuştum diye hatta birlikte grup ödevi yapacaktık. "
" Evet. O herif leesung mu?"
" Evet. Leesung hayatıma gireli çok oldu ama Jungkook Onunla olan geçmişini yeni anlattı."
" Vay şerefsiz. Bir de çocuğu da mi kandırmış."
" Kandırmamış. Yeni beni bırakıp gittiği gün bir ara gitmiş orada kör kütük sarhoş olana kadar içmiş. Sabah uyandığında yanında Leesung varmış. Gece olanları hatırlamıyormuş."
" Yani Leasung onun sarhoşluğundan yararlamış "
" Evet." Dedi Taehyung iç çekerek.
" Şimdi ne yapacaksın?"
" Bilmiyorum Jimin. Hiç bir şey bilmiyorum." Demiş ve Jimin'e sarılarak ağlamaya devam etmişti genç.
Jimin'in omuzunda bir süre ağlamış daha sonra banyoya girerek duşunu almıştı. Teslim etmesi gereken sikik bir ödev vardı. O herif yüzünden bir de dersten kalamazdı.
Duştan çıktıktan sonra saçını ve vücudunu kurutmuş. Ardından panrolonunu ve yeşil desenli gömleğini ,üstüne mavi süveterini giyinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Fanfictionİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...