3. Ay Sonra:
Ah ne çabuk geçmişti 3 ay . Taehyung bu üç ay da Jungkook'a bol bol çektirmişti.
Jungkook'un teklifinde sonra bereber vakit geçirmişler ve arlarındaki çoğu şeyi halletmişlerdi. Ardından geçen 1 hafta da Jungkook yeni okuluna başlamış, Taehyung Jungkook un yanına taşınmış ve Leesung da hapise girmişti. Yani hayatlarındaki her şey yavaş yavaş rayına oturuyordu.
Bundan 2 ay önce de Yoongi ailesine Jimin'le olan ilişkisinden bahsetmişti. Yoongi'nin babası ilk başta sert çıksa da sonrasında Jimin'in aşkını görmüş ve ilişkilerini kabul etmişti. Herkes yine mutluydu. Ve bu sefer mutlulukları kolay kolay bozulmayacaktı.
Şimdi ise Taehyung yatak odasında Jungkook içim hazırlanıyordu. Bu üç ayı Jungkook'un burnundan getirdiği gibi kendisine de dokundurtmamıştı. Taehyung artık Jungkook'un ders aldığını düşünüyordu bu yüzden aralarını tekrar eskisi gibi yapacaktı bu gece. Junghee bugün Jiminler de kalacaktı yani fırsat bu fırsattı.
Taehyung sonun aldığı beyaz ipek gömleği ve aynı kumaştan olan eteği giyinmişti. İlk kez etek giyiyordu. Ve bu etek giyinme işinden çok hoşlanmıştı. Aynanın karşısına geçmiş ve kendimi süzmüştü bence ona bu kıyafet çok yakışmıştı. Umarım Jungkook'un da hoşuna gider diye düşündü Taehyung.
Çalan kapıyla Taehyung aynanın önünden çekilmiş ve kapıyı açmak için odadan çıkmıştı.
Kapıyı açmış ve eve giren Jungkook 'u şaşırtarak boynuna sarılmış ve boynunu öptükten sonra geri çekilmiş ve ellerini arkasında birleştirerek Jungkook'a bakmaya başlamıştı.
Jungkook gelen sarılma ve öpücükle şaşırmıştı çünkü üç aydır bunlardan mahrumdu. Jungkook karşısında ki genç bedene bakınca nefesini alamaz olmuştu çünkü karşısında resmen afrodite taş çıkaran sevgilisi etekle görmüştü.
Taehyung genç adamın şapşal ifadesine gülmüş ve yerinde sallanarak " Nasıl olmuşum?" Diye sormuştu.
Jungkook şehvetten koyulaşmaya başlayan gözlerle bir kez daha sevgilisini süzdükten sonra sesini toplayıp.
" Çok güzel olmuşsun da neden giyindin ki bunları?"
" Hımmm belki bir tavşan beni yemek ister diye giyindim." Dedi genç adama sokularak. Jungkook duyduklarının gerçekliğini sorguluyordu eli Taehyung'un ince belime giderken
" Yani beni süründürmekten vaz mı geçtin"
" hı hımm. " demiş ve adamın dudağıma atılmıştı Taehyung.
Jungkook Taehyung'u kendisine iyice çekmiş ve hasret kaldığı dudaklarının tadını çıkarmaya başlarken elleri boş durmuyordu. Bir eli belini okşarken diğer eli Taehyung un açıkta kalan bacağını oluşuyor arada da hafif bir şekilde vurup sıkıyordu. Üç ay zor dayanmıştı.
Öpüşmeleri gittikçe alevlenmiş için işine dilleri de karışmıştı.
Jungkook öpücüğü bozmadan Taehyung'u kucağına almış ve yatak odalarına doğru ilerlemişti.
Yatak odasına geldiğinde Taehyung'u yatağa yatırmış ve üzerine çıkmıştı. Jungkook öpücüğü bozup dudaklarını ilk başta burnundaki bende gezdirmiş daha sonra boynuna doğru öpücükleriyle yol çizmişti. Boynuna geldiğinde sevdiğinin kokusu derince içine çekmiş ve gözüne kestirdiği bir yeri ağızına almış ve emmeye başlamıştı. Jungkook Taehyung un boynunu emerek Taehyung da sevdiğinin yumuşak saçlarını çekiştirip inliyordu. Jungkook gittikçe aşağılara iniyordu .
Son kez Taehyung'un köprücük kemiğini emmiş ve geri çekilip yukarıdan sevdiği adama bakmıştı.
" Tanrım. Taehyung çok güzelsin. Seni bu lanet eteğin üstündeyken becereceğim." Demişti tamamen şehvet kokan bir sesle. Taehyung duyduklarıyla kıkırdamış ve Junkook'u üzerine çekip tekrar dudaklarını öpmeye başlamıştı. Jungkook geri çekilip kendi üstünü çıkarmış ardından vakit kaybetmeden Taehyung'un ipek gömleğini çıkarmış ve eteğini biraz daha belinin üstüne çektikten sonra Taehyung'un erkekliğini eline almıştı. Zaten iç çamaşırı giyinmemişti.
Taehyung ani gelen zevk dalgasıyla yüksek sesle inlemiş ve Jungkook'un saçlarına asılmıştı.
Bir süre daha Taehyung'un penisi emmiş daha sonra dudaklarını deliğinin oraya getirmişti deliğini hem emmiş hem de parmaklarıyla genişletmeye başlamıştı.
Yaklaşık 5 dakika böyle devam etmişler daha sonra Taehyung artık dayanamayacağını anladığında yerlerini değiştirmiş ve hiç beklemeden Jungkook'un boynuna saldırmıştı.
Taehyung dudaklarıyla yavaş yavaş aşağıya inmiş ve Jungkook'un erkekliğini ağızına almış ve iştahla emmeye başlamıştı.
Bir süre emdikten sonra Jungkook'un bedenin üstünde yükselmiş ve arkasını dönerek eteğini biraz daha yukarıya çekip Jungkook'un erkekliğini içine almıştı. Bir süre alışmasını beklemiş ve alışınca da Jungkook un bacaklarından güç alarak üzerin de zıplamaya başlamıştı. Jungkook da bu sıra da Taehyung'un etekten görünen kalçasını tokatlayıp okşuyordu.
" H- harikasın bebeğim hmm. Devam et ah!..."
Taehyung kıkırdamış ve daha fazla hızlanmıştı. Bir süre zıplamaya devam etmişti ta ki Jungkook yerlerini değiştirip üstüne çıkana kadar.
Jungkook Taehyung'un bacaklarının arasına girmiş ve hızlı ve sert bir şekilde içine girmeye başlamıştı aynı zaman da da dudaklarını birleştirmişti.
Ikisi de hızla zirveye tırmanmış ve birbirlerini sevdiklerini söyleyerek boşalmışlardı.
" Sen sen Harikasın." Demişti Jungkook nefes nefeseyken. Taehyung onu öpmüş ve Jungkook un daha yeni rahatlayan penisine elini atmıştı.
Gece onlar için uzun olacaktı.
________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Fanfictionİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...