10 Yıl Sonra:
'' Bay Kim benim hastalarım bitti de çıkabilir miyim?'' diyerek elindeki eldivenleri çıkarmaya çalışan genç adam can kulağıyla cevap bekliyordu.
'' Taehyung çıkabilirsin ama yarın erken gel. Diş çekimi için randevu almış birisi.''
'' Tamamdır. Kolay gelsin size.'' dedikten sonra cebinden telefonu çıkartıp Jimin'i aradı. Jimin bu aralar nasıl dese birazcık aptaldı. Henüz yeni baba olmuş olmasının da etkisi de büyüktü. Durmadan Seokjoon'un fotoğrafını atıp altına ben yaptım yazıyordu.
Yoongi'de onu öldürmek istediğini söyleyip duruyordu ha birde ayrılacağını söylüyordu ama ertesi gün yine sevgi pıtırcığı oluyordu.
Dayı ve amca olmak ona farklı hissettirmişti. Belki onlarda Yoonmin çifti gibi taşıyıcı anne aracılıyla bebek sahibi olabilirlerdi.
'' Jimin, nasılsın?''
'' Babayım işte sen nasılsın?'' demesiyle gür bir kahkaha attı.
'' Yoongi senden ayrılacak.''
'' Babalıktan atamıyor en azından öyle düşün.''
'' Güldürdün yine.''
'' Güldürürüm bilirsin.'' derken ufak bir kahkaha attı Jimin. Arkadaşını oldukça özlemişti. Junghee üniversite için şehir dışına çıkınca Jungkook da zorunlu tayin istemiş ve Taehyung ile şehri terk etmişlerdi. Aralarına giren mesafeler canını sıkıyordu ama iki yıldır bu duruma bir nebzede olsa alışmışlardı.
'' Yoongi nasıl? Çok özledim sizi.''
'' O da iyi. Seokjoon ilgileniyordu. Da siz okullar tatil olunca gelecek misiniz? Bak geçen sene de gelmediniz. Cidden çok özledim sizi. Hem Seokjoon'unda görürsünüz. Altın da getirin doğum hediyesi.''
'' Bizi özlediğin yok. Altın peşindesin de gelmeyebiliriz. Geçen sene ben izin ayarlayamadım bu sene de Jungkook ameliyat olabilir.'' dedi genç adam sıkıntılı bir nefesle.
'' Ne ameliyatı? Ne oldu ki?''
'' Bel fıtığı çıktı ya! Bir gün bir şey yapıyorduk, şimdi hatırlamıyorum da ne olduğunu birden kitlendi falan.''
'' Lan, sevişirken mi kitlendi. Taehyung...'' derken durmadan kahkaha atıyordu Jimin.
Taehyung ise gülmemek için kendini zor tutuyordu çünkü tam olarak öyle olmuştu.
'' Bu adamın başına böyle bir şey geleceği belliydi.'' derken hala gülüyordu Jimin.
'' Jimin abartma istersen adamın sağlığı söz konusu.''
'' Neyse işte sen de biraz dinlenmiş olursun. Eğer bu hale geldiyse Jungkook sana da yazık yani.''
'' Yoongi senden kesinlikle ayrılmalı.''
'' Aynen kardeşim aynen en azından bel fıtığım yok.''
'' Anlattığıma pişman ettin yani. Neyse zaten ben kapatıyorum şimdi. Yoongi'ye selam söyle Seokjoon'u da benim için öp.''
'' Tamam kardeşim. Jungkook'a selam söyle ama öpme olur mu? Zor durumda kalmasın şimdi.''
'' Yüzüne kapatıyorum Jimin.'' diyerek telefonu kapatan adam hemen ardından ufak bir kahkaha attı.
Ne kadar kızsa da bu gerçekten komik bir hikayeydi. Zaten Jungkook'la bu konu üzerinden fazlaca eğlenmişlerdi.
Arabayı açıp içine bindi ve kontağı açarak motoru çalıştırdı. Çalıştığı yer eve arabayla yarım saatti ve bundan pek hoşnut değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Фанфикİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...