8

2.4K 215 62
                                    

'' Bak bu aramızda kalmalı Jimin.'' dedim

'' Lan bir dur kafamı toparlamam lazım.'' diyerek arkasındaki koltuğa oturdu ve şakaklarını ovmaya başladı.

'' Vay be sen ve Bay Jeon! Siktir nasıl ya?''

'' Boşver nasıl olduğunu. Kimseye söylemeyeceksin değil mi?''

'' Söylemem ama neler olduğunu anlatırsan.'' demesiyle sıkıntılı bir nefes verdim.

Bay Jeon sikip beni kenara atıyor mu diyecektim?

'' O okula ilk geldiğinde ne kadar yakışıklı olduğunu düşünüp duruyordum. Her hareketi kalbime bıçak gibi saplanıyordu.'' dedim karşısındaki koltuğa otururken.

'' Sonra unutmam gerektiğini fark edip uzaklaştım ondan. Zaten o bana sadece öğrenci gözüyle bakıyordu.'' Uzandığım şişeden bir yudum alarak konuşmaya devam ettim.

'' Ama sonra o buraya taşındı. Okulda görmemek için köşe bucak kaçarken ondan bir de evde uzak durmam gerekiyordu artık. Bir gece ben arkadaşlarımla gezmeye çıkmıştım. O zaman arkadaşlarım vardı bugünün aksine. Kapıdan girmiş merdivenleri çıkarken birden duyduğum kapı sesiyle kafamı oraya çevirdim ve Jungkook'un sarhoş bedeniyle karşılaştım.'' Burnuma dolan bira kokusu o geceyi hatırlatıyordu bana.

'' Ayakta duramıyordu. Ben de yardım etmek istedim ona. Evine taşıdım ve çıkmak için kapıya yöneldim ama gitmeme izin vermedi. Öptü beni.'' dedim titreyen sesimle.

'' Ben ilk başta karşılık vermedim ama sevdiğin kişiye ne kadar karşılık vermeden dayanabilirsin ki?'' dedim soran gözlerimle. Jimin pür dikkat beni dinliyordu.

'' Sonra öpüşmemiz derinleşti ve beraber olduk.''

'' Siktir. Taehyung hadi o sarhoştu kendinde değildi sen onun öğrencisisin ve ayıksın lan. Uzak dursaydın ya.'' dedi sitemli sesiyle

'' Aşıktım Lan. Gece her şey güzeldi ama sabah uyandığımda öyle olmadı.'' dedim mırıltı gibi çıkan sesimle.

'' Sabah uyandı çok sinirlendi bana bağırdı, itekledi ve evden kovdu. Kullanılmış hissediyordum ve en kötüsü onu görmeye devam edecek olmamdı.''

'' Bir de evden mi kovdu şerefsiz. Yatarken iyiydi.'' dedi sinirle.

'' Okulda soğuk davrandı ilk başta sonra bir gece kapımı çaldı ve o gün her şey değişti.''

'' Kapına mı geldi?'' dedi şaşkınlıkla.

'' Evet. beraber olmak istediğini söyledi bana ama sevgili olarak değil.'' dedim yüzümü yere eğerken.

'' Lan sana yatak arkadaşlığı mı teklif etti?'' dedi merak dolu sesiyle.

'' Evet ben de kabul ettim.''

'' İyi bok yedin Taehyung. Sende sike sürülecek akıl yok yemin ederim.''

'' Haklısın ama olan olmuştu sonra biz sevişmeye başladık ama genelde memnun olup giden o oluyordu. Hiç değer vermedi bana sadece canımı yaktı.''

'' Eee terk etseydin ya.'' diyen Jimin'e gözlerimi devirdim.

'' Aşıktım hala da aşığım ve ondan vazgeçecek gücüm yoktu.''

'' E peki nasıl bitti ilişkiniz?''

'' Senin yüzünden.'' dedim ufak bir gülümsemeyle

'' Ben ne alaka?''

'' Sen gelmeden önce kimseyle konuşmazdım ve yanına oturmazdım ama sen mecbur yanıma oturunca delirdi.''

'' Ondan sevmiyordu beni şerefsiz.'' demesiyle kafamı sallayarak onayladım onu.

'' Sonra seninle bara gidince kendini kaybetti ve beni kendinden mahrum bırakıp pişman edeceğini söyledi.''

'' Ay Götüm.'' diye Jimin'le bir kahkaha kaçırdım ağızımdan.

'' Ona olan zaafımı biliyor ve haklı. Şimdiden çok özledim.''

'' Salak salak konuşma Taehyung. Asıl sen onu kendinden mahrum edeceksin ve görecek o şerefsiz sana kötü davranmanın bedelini.''

'' O beni özlemez.'' dedim acıyla.

'' Sen aptal mısın? Adam normal bir arkadaştan kıskanıyor seni. Muhakkak bir yerde patlayacak. görürsün bak köpek olacak kapına.''

'' Hiç sanmam.'' dedim umutsuzlukla.

'' Sen sadece benim dediklerimi yapacaksın ve sonucu göreceksin.''

'' Jimin boşa kürek çekmek istemiyorum.''

'' Ben de Jimin isem o Jungkook kapında köpek olacak. Yani at gibi giden it gibi gelecek.'' dedi ve bana düşüneceğini söyleyerek uyumaya gitti.

Tam uykuya dalacakken telefonuma gelen mesaj sesiyle elime telefonumu aldım

Jungkook: Nasıl Jimin'le uyumak hoşuna gitti mi?

Hemen cevapladım onu.

Taehyung: İlk kez birisiyle uyuyorum Jungkook. Eğer tenezzül edip bir kere benimle uyusaydın bunun iyi mi kötü mü olduğunu anlardım ve bil diye söylüyorum kolları çok rahat.

Mesajı gönderdikten sonra telefonumu kenara bıraktım. Ve uykuya dalmak için gözlerimi kapattım.

----------------------------------------------------------------

BLACK SWAN ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin