25

1.2K 109 2
                                    

Yazardan:

'' Hanım, sen iyi misin?'' diyen babasının sesiyle afallayan Taehyung silkelendi. Annesi onları öyle gördükten sonra resmen taş kesilmişti.

Annesini birden karşısında görünce şaşırmıştı. Demek ki evin şifresini amcasını vermişti.

'' İyiyim Hancehul .'' dedi annesi güçlükle.

'' Sesin çıkmıyor pek. Normalde seni susturamayız. Herhalde hasret ağır bastı'' dedi gülerek adam.

Annesi ise zorla gülümsedi. Bayan Kim hala olanları idrak edemiyordu.

Oğlunun bir erkekle olmasına mı şaşırsaydı

Yoksa oğlunun öğretmeni ile olduğuna kızsa mıydı?

Taehyung böyle bir çocuk değildi diye düşündü. Aklını çalan şuan tam da karşısında oturan hasta gibi gözüken adamdı. Yani meşhur öğretmen Jungkook.

'' Bizim bu hayta lise'de nasıldı? Uzakta okudu malum. Bize hep çok iyi derdi doğrumu söylüyor yalan mı bilmem artık.'' diyen adam oğlunun ne konumda olduğunu bilmiyordu. Onun için karşısında bir öğretmen ve ona vefa borcunu ödeyen oğlu vardı.

'' Çok saygılı bir çocuk yetiştirmişsiniz Bay Kim. Dersleri de çok iyiydi.'' dedi gülümseyerek Jungkook. Yakalandıkları için mutsuzdu ama bunu adama fark ettirmemeliydi.

'' Eşek sıpası.'' diyerek oğlunun saçlarını karıştırdı. İşte o an Taehyung korkudan öleceğini hissetti.

Taehyung şuan deliler gibi korkuyordu. Bu korkusunun sebebi başını okşayan elin bir daha başını okşamamasıydı.

Bay Kim ve Jungkook biraz daha konuşurken bayan Kim sessizliğe gömülmüş ve Taehyung da dolu dolu olan gözlerini babasından saklamaya çalışmıştı. Bu biraz daha böyle devam etmiş en sonunda babası yorgun olduğunu belirterek yatacağı odaya geçmişti.

Salonda kalan üçlüden ses gelmedi bir süre sonra Taehyung korksa da ağızını araladı.

'' Anne.'' dedi genç çocuk pembe dudaklarının arasından.

'' Sus.'' dedi annesi sert sesiyle.

'' Susamam anne. Ne olur yargılama beni. Bunu kabul etmek ve bunula yaşamak zorken sırtını dönme bana.'' dedi gözyaşlarıyla Taehyung.

Bayan kim içinin parçalandığını hissetti. Yavrusunun ağlamasını istemiyordu. Ne olursa olsun.

'' Ben sizi yalnız bırakayım.'' dedi uzun süredir konuşmayan Jungkook. Hafifçe ayaklandı.

'' Otur bakalım öğretmen bey. İlk engelde korkup kaçma.'' diyen kadın onu yerine oturtmayı başarmıştı

'' Anne ne olur seni bırakmayacağım de.'' diyerek ellerine sarılan çocuğa hüzünle baktı Bayan kim. Bir süre sustu daha sonra oğlunun gözlerine bakarak konuşmaya başladı.

'' Taehyung sen benim oğlumsun suç işlemediğin sürece senin yanındayım. Ama sen de beni anla bir anda oğlumun bir kızla evlenmesini hayal ederken öğretmeniyle öpüştüğünü görüyorum. Tamam geçen gün televizyonda da görmüştüm bu senin seçebileceğin bir şey değilmiş. Ama yine de bana zaman ver ki eskisi gibi olalım.'' diyen kadınla Taehyung hemen annesine sıkı sıkı sarılmıştı. Annesi de oğluna sarılırken aklından doğru kararı verdiğini geçiriyordu. Ne olursa olsun o Anne'ydi çocuklarının üzülmesine dayanamazdı.

'' Ne zamandır böylesiniz.'' dedi annesi oğlundan ayrılırken. Taehyung göz yaşlarını sildikten sonra cevapladı.

'' Daha yeniyiz.'' dedi. Kadın oğlunu süzdükten sonra bakışlarını Jungkook'a çevirdi sert bakışlarını bu konuda tam yumuşamasa da karşısındaki adamın oğlunu üzmesine izin veremezdi.

'' Eğer oğlumu üzersen seni tavandan sallandırırım .'' diyen kadınla Jungkook'un gözleri açılsa da sadece kafa sallamakla yetindi. Kadın ayağa kalktı ve oğluna döndü.

'' Ben yatmaya gidiyorum. yoksa düşündükçe kötü olacağım. Ha unutmadan aranızdakileri babana söyleme o bu konularda katıdır. Ve ben buradayken fazla yakınlaşmayın. '' dedi ve gitti kadın.

Giden kadınla Jungkook sevgilisine sıkı sıkı sarıldı her ikisi de Bayan Kim'in karşı çıkacağını düşünmüştü ama öyle olmamıştı sadece kadının olanları sindirmesi gerekiyordu. İki beden biraz daha sarıldıktan sonra ayrıldılar Annesinin görme ihtimaline karşı hemen Jungkook'un dudağına öpücük kondurmuş ve geri çekilmişti.

'' Hadi Jungkook yatalım bugün zor bir gündü.'' dedi genç oğlan.

'' Tamam yavrum.'' diyen adamla Taehyung önce Jungkook'un yatmasına yardım ettikten sonra kendi yatağına gitti.

---------------------------

BLACK SWAN ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin