Yanağıma konan öpücükle gözlerimi zorla araladım. Tepemde bana gülümseyerek bakan Jungkook'u görünce içime bir sıcaklık yayıldı.
'' Günaydın, güzelim.'' diyerek alıma öpünce eridiğimi hissettim.
'' Günaydın aşkım.'' dedim sırıtarak.
'' Bugün romantik tarafından mı kalktın Taehyung?'' demesiyle doğruldum ama doğrulur doğrulmaz ağızımdan acı dolu bir inleme çıktı. Jungkook beni banyoya sürüklerken son bir tur atacağımızı düşünmüştüm ama Jungkook ayların acısını çıkarmak amacıyla üç tur daha atmıştı.
'' Taehyung, iyi misin?'' dedi dudak büzerek.
'' Dudak büzmen seni tatlı göstermiyor şuan. Dün beni bitirdin.'' dedim yalandan bir sinirle.
'' Taehyung çığlık çığlığa daha hızlı diye bağırıyordun. Suç bende mi şimdi?''
'' Of. Jungkook konuyu kapatalım da bir şeyler yiyelim.''
'' Haklısın yavrum kalktım ben sen biraz dinlen.'' dedikten sonra boynuma yumuşak bir öpücük bırakıp odadan çıktı.
Ne kadar yatakta gömülü yattım bilmiyorum ama karnım guruldamaya başlamıştı ki Jungkook elinde tepsiyle geldi.
'' Koca bebeğimin karnını doyurmaya geldim.''
'' Koca olduğum doğru ama bebek değilim.'' dedim şimarıkça.
Bugün deliler gibi şımarmak istiyordum. Bütün gün yatakta kalıp keyif yapmak istiyordum.
'' Tamam tamam değilsin. Hadi kahvaltı yapalım.'' diyerek ağızıma salatalık tıkan adama gülümseyerek baktım.
Kahvaltı boyunca Jungkook durmadan bana sarkmıştı. Kahvaltı yerine beni yemeye çalışmıştı. Güzel kahvaltı faslından sonra maalesef bugün tüm günümü yatakta geçirme düşüncem yok olmuştu çünkü bugün dersim vardı hem Jungkook'unda derse girmesi gerekiyordu. O yüzden ikimizde hemen hazırlanıp okullarımıza gitmiştik.
*******************
Sabahtan beri sabundan dört tane köpek dişi yapmıştım ve emin olun sabundan diş yapmak hiç güzel değildi. Ellerimde ağır bit sabun kokusu vardı. Dersim biter bitmez Jungkook'un evine gelmiştim. Benden sonra Yoongi, Jimin ve en sonda Jungkook ve Junghee gelmişti. Şimdi de ben Jungkook ve Jimin içeride otururken Yoongi ve Junghee mutfakta Yoongi'nin aldığı tatlıları hazırlıyorlardı. Yoongi ve Junghee çok iyi anlaşıyorlardı.
Ben Jungkook'un kolunun altında telefonumla uğraşırken Jungkook televizyon izliyor ve Jimin de düşünceli bir şekilde yeri izliyordu.
Jimin genelde şen şakrak ve tek gecelik takılan bir çocuktu. Bu kadar dertli olması garipti. Bukadar imkansız olan ve canını yakan kişi kimdi merak ediyordum o yüzden.
'' Jimin, bu gece seninle biraz dertleşelim.'' dedim.
'' Benim derdime derman yok Taehung. Hiç deşmesek daha iyi.''
'' Derdini söylemeyen derman bulamaz. Konuşuruz hepsini'' diyerek konuyu kapattım ve mutfaktan gelen Yoongi ve Junghee'ye döndüm.
Yoongi'ler geldikten sonra oturmuş sohbet ederek tatlılarımızı yemiştik. Bu geçen süre de ise Jimin Yoongi'ye şefkat ve sevgiyle baktığını fark etmiştim. Resmen Yoongi'nin her hareketini izliyordu.
Biz tatlıları yedikten sonra Yoongi daha fazla durmamış ve eve geçmişti. Biz de Jiminle biraz daha oturmuş sonra da Jimin'le dertleşeceğim için Jungkook'un evinden ayrılmış yürüme mesafesindeki evimize gidiyorduk. Daha fazla beklemeden konuşmaya başladım.
'' Jimin, bak benim sana anlatmadığım bir şey dahi yok. Sen de anlat derdini beraber çözelim.
'' Yargılamandan korkuyorum Taehyung. Belki kızarsın.''
'' Oğlum ben bir erkekle sevgiliyim üstelik öğretmenimle sevgiliyim. Yani seni yargılayacak konumda değilim.'' dedim rahatlamasını ve söylemesini istiyordum.
'' O zaman söz ver hiçbir şey yapmayacaksın ve sadece sen ve ben bileceğiz.
'' Tamam Jimin. söz .''
'' Ne zormuş... Zaten nasıl oldu anlamdım.'' diyerek derin bir nefes alan çocuğa dikkat kesildim.
'' Yoongi.'' dedi tek nefeste.
'' Yoongi'ye ne olmuş?''
'' Bir şey olmadı. Olan bana oldu. Ben Yoongi'den hoşlanıyorum.''
Duyduğum şey şok etkidi yaratırken Jimin'e öylece bakıyordum.
-------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Fanficİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...