1 YIL SONRA
'' Jimin şu koliyi alır mısın? Benim odama gelmiş ama senin bu.'' dedim bağırarak.
'' Aldım Yavrum.'' diyerek odaya hızlı bir giriş yapan jimin'e koliyi uzattım ve seke seke odadan çıkmasını gülümseyerek izledim. Zaten beni son bir yıldır güldüren tek şey Jimin olmuştu.
Jungkook söylediği gibi hemen gitmişti bana da kapımın önüne koyduğu ufak notu bırakmıştı sadece. Her kelimesini ezbere bildiğim not geceler boyu ağlama sebebim olsa da en azından beni düşündüğü için iyi hissettirmişti. Sahi ne yazmıştı bana?
'' Yaşayacak güzel günlerin var. Tadını çıkar ve mümkünse sende açtığım yaraları saracak birini bul kendine. Üzgünüm her şey için.''
Yaralarımı sarmak için kimseyi bulamamıştım. Zaten Jimin hep benimleydi. O iyi bir dosttu.
Şuan Seul Üniversitesinde Diş hekimliği öğrencisiysem bu onun sayesindeydi. Jimin'le aynı üniversiteydik fakat o Bilgisayar Mühendisliği kazanmıştı ve beraber eve çıkmıştık. Şuan da kolilerimizi boşaltıp yerleştiriyorduk.
'' Of Taehyung çok yoruldum ben. Yemek mi yesek dışarıda?''
'' Bana uyar ama düzgün bir şeyler yiyelim.'' dedim bıkkınlıkla. Sürekli zararlı şeyler yemekten bıkmıştım ama Jimin durmadan onlardan yemek istiyordu.
'' Pizza gayet düzgün bir seçenek bence.''
'' Ev yemeği yiyeceğiz. Konu kapanmıştır.'' diyerek kapıya yöneldim ve ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Söylenerek beni takip eden beden ile beraber burayı kiralarken gözümüze çarpan ev yemekleri dükkanına girdik ve yemek istediğimiz şeyleri söyleyerek boş bir masaya geçtik.
'' Şaka gibi ama gerçek. Aynı şehri kazandık Taehyung..''
'' İyi mi oldu kötü mü oldu bilemedim.'' dedim şakayla karışık.
'' Şerefsiz ya!''
'' Şaka yapıyorum be civciv! Senin hakkın ödenmez. Çok uğraştın benimle. ''
'' Lafı bile olmaz. Bende aşık olur dibe batarım. O gün gelince sen de beni düştüğüm yerden kaldırırsın olur biter.'' dedi omuz silkerken.
'' Benim kadar aptal olmana izin vermem asla. böylelikle seni toparlamak zorunda da kalmam.''
'' Aşk aptallık zaten Taehyung. Aşık olmak da kişinin kendi verebileceği bir karar değil maalesef.'' dedi yarım ağız.
'' Haklısın, neyse ki ben atlattım.'' dedim sevinçli gibi çıkarmaya çalıştığım sesimle.
'' Atlattığın için hayatına kimseyi sokmadın ve yine atlattığın için o sikik notu cüzdanında gezdiriyorsun.'' dedi çorbasından bir kaşık almadan önce.
'' Bu sadece anılara saygı duymakla alakalı Jimin. Ben artık onu eskisi kadar çok düşünmüyorum.'' dedim ciddi çıkan sesimle.
'' Evet eskiden günde on dokuz saat düşünürken şimdi on dört saat düşünüyorsun.''
'' Onu ne kadar düşündüğüm artık önemli değil. Aşkımdan ölsem de onu affetmem artık. Ona deliler gibi yalvarmama rağmen beni bırakıp gitti. o beni ve sevgimi hak etmiyor. Hem kim bilir şimdi nerededir?'' dedim. Onunla ilgili konuşmak yüreğimi sızlatıyordu ve onu ne zaman ansak burnuma deniz kenarında içime çektiğim kokusu doluyordu.
Yemekten sonra eve geçip kurduğumuz televizyondan biraz oyun oynadık.
'' Jimin yenilmeye doymuyorsun bu aralar.''
'' Taehyungcum kol bozuk.'' demesiyle kafasına yastık fırlattım ve titreyen telefonumu elime aldım.
'' Bogum mu?'' dedi Jimin. usulca başımı salladım.
'' Yarın buluşmak istiyor benimle.''
'' Taehyung buluş onunla ve ölü toprağını üzerinden at olur mu?''
'' Deneyeceğim. Artık mutlu olmak istiyorum.'' dedim iç çekerken. Bogum ile okulun sayfasında tanışmıştık. Bana üniversite hakkında bilgi vermiş ve daha sonra da arkadaş olmuştuk. Ama son zamanlarda bana olan ilgisini korkmadan dile getiriyordu. Üç aydır konuşuyorduk ve ona fazlasıyla güveniyordum.
Mesajına olumlu bir cevap verip odama geçtim. Yarın önce Bogum'la buluşacak ardındansa amcamı ziyaret etmeye hastaneye gidecektim. Amcam doktordu ve onu uzun süredir görmemiştim. Yoğun iş saatleri sebebiyle beni iş yerine çağırmıştı.
Amcamı ve Bogum'u görecek olmamın heyecanıyla kapadım gözlerimi. Ama bundan hemen önce cüzdanımda duran ve bana Jungkook'dan anı olan notu okumayı ihmal etmedim yine de.
----------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK SWAN ✓
Fanficİlk başlarda onun böyle birisi olduğunu anlamamıştım. Benim gibi olan birini bulmak ve böyle mutlu olmak aklımı karıştırmıştı. Kendime kızgın ve kırgın olmanın yanında deli gibi âşıktım. Saplantılı gibiydim adeta. Bana ne kötülük yaparsa yapsın Ju...