35

787 71 13
                                    

'' Sözümü dinleyeceğini biliyordum çünkü sen her zaman akıllı bir adam oldun.''

'' Leesung, bana biraz zaman vermeni istiyorum .''

Şuan Jungkook'un salonunda karşılıklı oturan iki gencin geldiklerinden beri ilk diyalogları bu olmuştu.

'' Tam olarak ne için zaman istiyorsun ki? Daha sende ne istediğimi bile bilmiyorsun.''

'' Senin ne istediğin umurumda değil. Beni ilgilendiren benim ne istediğim.'' dedi sert sesiyle Jungkook.

'' Böyle sert davranınca daha ateşli oluyorsun. Ama bence burada asıl önemli olan benim senden isteyeceklerim. Yine de aklında ne var öğrenmek isterim.'' derken koltuğundan kalkıp Jungkook'un yanına ilerlemeye başladı.

'' Bak nasıl gözüküyorum bilmiyorum ama mutsuzum. Yürümüyor zaten Taehyung'la sadece kendimi kandırıyorum.''

'' Ciddi misin?''

'' Bu konu şkası yapılacak bir şey değil. Eski heyecanını kaybetti artık, her anlamda.''

''O zaman neden bana bir şans vermiyorsun ki?'' derken kalbinin atışını kulaklarında duyuyordu genç. Öpmek için yanıp tutuştuğu dudaklar belki de birazdan ona cenneti müjdeleyecekti.

'' Bu zamana kadar yaptığım her şeyi elime yüzüme bulaştırdım. Bu sefer doğru olmasını istiyorum. İzin ver de konuşup bu işi kökten bitireyim.''

'' İlişkimizden bahsedecek misin peki?''

'' Onu sevmediğim için bitiyorsa bunun sebebini bu şekilde bilmeli.''

'' Sana yarına kadar müddet. Yarın Yoongi'nin etkinliğinde onu senin sevgilin olarak görmek istemiyorum. Anlaşıldı mı?''

'' Bana emir verme. Zaten yapacağım. Şimdi yalnız bırak da kafamı toplayayım.''

'' Anlaştık o zaman. Şimdi gidiyorum ama olurda beni kandırırsan bunu sana ödetirim Jungkook. Ah! şunu söylemeden geçemeyeceğim Şuan çalıştığın okul babamın yani bana yamuk yaparsan eşcinsel olduğunu söyler ve seni okuldan attırırım. Bir yerde de iş bulamaz hale getiririm.'' demişti keskin bakışlarıyla.

'' Sen beni tehdit mi ediyorsun?'' demişti Jungkook ayağa kalkarak.

'' Nasıl anlıyorsan Bebeğim.'' demiş ve yanağına öpücük kondurduktan sonra kıvırtarak evden çıkar çıkmaz sokağın köşesine saklanmış ve beklemeye başlamıştı. Jungkook ona oyun mu oynuyordu? Bakalım şimdi ne olacaktı?

Taehyung pov's:

Uyku tutmadığı için yatakta dönüp dururken çalan telefonumla doğruldum. Telefonu elime aldım ve ekranda gördüğüm isimle derin bir nefes aldım. Bu geceyle ilgili güzel planlar yaparken beni yorgun olduğu iddiasıyla eken Jungkook arıyordu.

'' Alo '' derken sesime gereken mesafeyi getirmek için verdiğim uzun çaba sonuç vermişti

'' Taehyung.''

'' Ne oldu?''

'' Bana gelebilir misin diyecektim de.''

'' Ne oldu ki? Daha birkaç saat önce istemiyordun beni, yorgundun.''

'' Taehyung kusura bakma seninle bir şey konuşmam gerek. Önemli bir şey .''

'' Peki o zaman. biraz bekletebilirim ama uyuyordum da .''

'' Önemli değil. Beklerim ben seni.'' dedikten sonra telefonu kapatmasıyla içimi garip bir his sardı.

Hızlıca üstüme bir şeyler geçirmiş ve anahtarı alarak evden çıktım ve üç dakika mesafede olan evine gitmeye başladım.

BLACK SWAN ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin