7

2.4K 198 27
                                    

'' Ya kol bozuk Jimin.'' dedim isyan eden sesimle.

'' Kol mu bozuk? Lan her kaybeden de aynı şeyi mi söyler?'' dedi kahkahalarının arasından.

'' Kapat şunu ya, hep sen kazandığın için eğlenceli olmuyor.'' dedim ve boşalan bardağıma yeniden kola koydum.

'' Dur şarkı falan açayım o zaman.'' diyerek ayarlar sekmesinden Youtube'ye girdi.

'' Bira var mı?''

'' Birkaç şişe vardı ama derinde. Annem geldi diye sakladım.'' dedim hafif gülerek.

'' Tamam, bira getir bari içeriz.'' Jimin'i onayladıktan sonra mutfağa gidip biraları getirdim.

'' Hangi şarkıyı açayım.''

'' Hareketli olsun. Aklıma onu getiren şarkıları dinlemek istemiyorum.'' dedim mırıltıyla

'' Taehyung sevgilin mi var?'' dedi şaşkın bakışlarıyla.

'' Vardı. Tabii sevgili de değildik. Belki yatak arkadaşı diye biliriz.'' dedim gözlerimi boşluğa dikerken.

'' Ne zaman ayrıldınız peki?''

'' 2 gün önce.'' dedim umutsuzca

'' Yeniymiş.'' dedi. Soru sormak ister gibiydi ama soramamıştı.

'' Senin peki yok mu kimse?'' dedim. elimdeki şişeyi kafama dikip bitirirken.

'' Karışık benim. Bence sevgiliydik ama değilmişiz.'' dedi biraz sırıtarak. Ardından devam etti. '' Erkekler garip oluyor işte.'' dedi .

'' Sevgilin erkek miydi?'' dedim hızlıca tamam biseksüel olduğunu söylemişti ama daha çok kızlara ilgi duyduğunu söyledikten sonra erkek olmasına şaşırmıştım.

'' Erkek adamın erkek sevgilisi olur Taehyung.'' dedi gülerek.

'' Haklısın. Her şey boka sarıyor hayatımda.'' dedim bir yudum daha alarak.

'' Siktir et Taehyung düşünürsen kaybolursun. Siktir et bak nasıl rahatlayacak kafan.'' dedi ve hareketli bir şarkı açtı. Gülümsedikten sonra çalan hareketli şarkıyla ayağa kalkıp dans etmeye başladık Jiminle. Dans ederken bitirdiğim birayla şişeyi bırakıp yenisi açtım

'' Okulu sevdin mi bari?'' dedim öylesine konu açmak için.

'' Sınıf mal dolu ama yine de fena değil. Hocalardan da Bay Jeon hariç hepsini sevdim. '' dedi ağızına fıstık atarken.

'' Onu neden sevmedin?''

'' Adam sikecekmiş gibi bakıyor. Beni sevmedi sanki o yüzden bende onu sevmedim.'' dedi.

'' Fena adam değildir.'' dedim bende.

'' Yakışıklı adam ama kimyamız tutmadı.''

'' Anladım.'' dedim şişemin ortasına gelirken. Çalan şarkıyla yenden hareketlendik ve zıpla zıplaya dans etmeye başlamıştık aradan birkaç dakika geçmişti ki çalan kapıyla kaşlarımı çatarak ayaklandım. Hafif sarhoş olmuştum yürürken hafif sallanıyordum.

'' Kapıyı gelince sabırsızca kapıyı çalan kişinin kim olduğunu öğrenmek için hemen açtım. Karşımda gördüğüm Jungkook'la kaşlarımı kaldırarak ona baktım.

Önce vücudumu süzdü. Gözlerimi ellerime geline fark ettiği bira şişesiyle kaşlarını çattı.

'' Saatin kaç olduğunun farkında mısın? Müzik benim evimde çalıyor resmen.'' dedi sinirli sesiyle.

'' Kaç oldu ki saat?'' dedim aptal sırıtışımla.

'' Gece yarısını geçti. Hem leş gibi bira kokuyorsun.'' dedi tiksinmiş sesiyle. Bir adım yaklaşarak burnumu boynuna bastırdım.

'' Beni ilk öptüğünde sende bira kokuyordun.'' dedim arsız sesimle.

'' Ne alakası var şimdi? Hem bu ayakkabılar kimin?'' dedi hala boynuna gömmüş olduğum yüzüme yaklaşarak.

'' Jimin burada.'' dedim ve beni iteklemesiyle hafif tökezledim.

'' İyi! Ne bok yersen ye ama sessiz ol uyumam gerek.'' diyerek gitmeye yeltenmesiyle kolundan yakalayarak onu kendime çektim ve dudaklarını dudaklarımla örttüm.

Tepki vermeyince alt dudağını dişleyerek ağızında kendime yol açarak dilimi ağızının içine kaydırdım. Hızlıca ayırdığı bedenlerimizin hemen ardından bana öldürücü bakışlarını atarak döndü arkasını.

'' Hep sarhoş olup sen öpecek değilsin ya, bu sefer sıra bendeydi.'' diyerek kapadım kapıyı. Dudağımı yalayarak ağızımda kalan tadı bir kez daha anımsadım ve aptal gülümsememle arkamı döndüm.

Karşımda gördüğüm şaşkın Jimin ise sıçtığımın kanıtıydı.

'' Siktir Lan! Sen az önce Bay Jeon'u öptün!!'' dedi bağırarak. ,

İşte şimdi boku yemiştim...

----------------------------------------

----------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BLACK SWAN ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin