3✔

4.2K 193 37
                                    

Erenden;

Beden dersinden çıktığım gibi sınıfa girdim. Abooo birde ne göreyim benim masamda biri oturuyor.

Şimdi neden böyle değişik değişik davranıyorsun diyorsunuz dimi.

Çünkü benim sırama ilk defa biri oturuyo yani 2 senedir insanlar benden uzak neden bilmiyorum... Neyse çocuğun adını sorduğumda Emir dedi. Çocuğun maşallahı da vardı yani.

Emir seni hiç unutmayacağım benimle kimse zorunlu olmasa sohbet bile etmez ama o benimle sohbet etti. /Abart amk abart/

Ayy eren sanada biri yanaşsa tövbe yarabbi...

Sınıftan çıkınca bende sırama oturdum bu arada parfümü çok iyi değilmi sanki birazda yakışıklıydı ne birazı Eren çocuk meteor kendini kandırma.

Bi 2-3 dk sonra sınıf pardon hayvanat bahçesi orangutandan bozmalarla dolmaya başladı.

Ben arkamda oturan kızların sakızlarıyla  ağzını yaya yaya "Berkte beni terk etti şerefsiz" gibi cümlelerine maruz kalırken kapıda birinin dikildiğini gördüm.

Çocuk ile göz göze gelince yanıma doğru yaklaştı ve bana elindeki poşeti uzattı.

Ona ne olduğunu sorduğumda umursamaz bir şekilde"Sapık şey küçük prensi çok seviyor." demiş sınıftan çıkmıştı.

Sınıftaki orangutanların bazıları bana bakınca gereksizce bir açıklama krizine girmiştim. Ne kadar da malım.

"Şey arkadaşımda kendileri ehehe"

Resmen anonim bana yemek getirdi beni gerçekten düşünüyor ve seviyor. Kalbim yumuş yumuş oldu şuan salak gibi sırıttığımın farkında bile değildim. 

Hemen açıp yemeye başladım şuan bunu onun vermesi daha lezzetli yapıyor herhalde. /Yok knk beleş malın verdiği lezzetlilik o/

Gömüldüğüm poğaçadan nefes alabilmek için kafamı kaldırdığımda  Emirin beni koridorda izlediğini gördüm.

Bana bakıp ufak bi baş sallaması yaptı ve hemen yanındaki sınıfına geçti.

Daha uzun bakışmayacakmıydık?

İnsan bi selam verir...

Eren çocuk senle sadece sohbet etti sakin ol...  Sınıfa geçip anonimi önce telefona kaydettim -SAPIK ŞEY-  sonra da teşekkür anlamında mesaj atmaya karar verdim.

Emirden;

Kafamda fingir fingir dolaşan cümlemi açıklıyorum size;Artık ufaktan arkadaş olduğumuza göre onu daha rahat izleyebilirim.

Ahh evet koridorda onu izliyodum başından beri o yemeği görünce sanki gözlerinden kalp fışkıracaktı. /Keşke yazarada beleş mal verseler/

Hele o sırıtması gün boyu onu izleyebilirdim.

Beni görünce birazcık utanıp baş selamı verdim,arkadaş veya değiliz sonuçta çocuğu röntgenlerken göz göze
geldik. Boru mu lan bu.

Mal gibi dikilmek yerine sınıfa geçip kendimi ağa baba gibi sırama attığımda onun mesajlarına özel ayarladığım bildirim sesi ile heyecanlanıp telefonumu elime aldım. 

Küçük Prensim:
Poğaça ve meyve suyu için teşekkür ederim.

Sapık Şey:
Önemli değil aç kalmani istemiyorum, sonuçta sen bana lazımsın :)

Küçük Prensim:
Aç olduğumu nereden bildin ki?

Sapık Şey:
Yüzünden okunuyo resmen bedenden çıktım suan herşeyi yiyebilirim modundaydın.
Sana aşık olan şu yüreğim aç olmanı kaldıramadı
Sen ne yaptın,bugün yanında biri vardı kimdi?

Küçük Prensim:
Teşekkür ederim tekrar
O mu adı Emir yanlışlıkla bizim sınıfa girmiş öyle işte

Allahım şuan kendimi kıskanıyor gibi yapıyorum bana fikir ver. Burnunu yediğim birde gerçekten açıklama yapıyor.

Sapık Şey:
Çok yakındınız ona bir şey hissetmedin dimi? Sen benim gelinim olacaksın

Küçük Prensim:
Ben niye senin gelinin oluyorum sen benim gelinim ol
Bana kız gibi davranma

Sapık Şey:
EVETTT 🎉🎊🎉🎊
SENIN GELININ OLABILIRIM
Askiiiim

Küçük Prensim:
Ne diyon ya
Hiiii
Dur
Yanlış anladın
Ben öyle demek istemedim

Sapık Şey:
Artık çok geç
Kocacığım❤❤

***

Sizin yorumlarınızı merak ediyorum,Kendinize iyi bakın 💫

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin