16✔

1.1K 70 17
                                    

Tesadüflere ihtiyaç var,plansız ve zamansız gelen güzelliklere...
             
  ***

Emir'den

Şuan elimde gitarımı hangi şarkıyı söyleyeceğimi düşünüyordum, sonuçta  Eren'den iki öpücük bahis konusu.

Sonunda Eren ile sevgili olmadan önce dinlediğim bi şarkı aklıma gelince yüzüme hüzünlü bir gülüş kondurup dudaklarımı araladım.

"Eren başlıyorum"

"Emir 15 dakikadır şarkı seçiyorsun bir de başlama istersen" Ona kötü kötü baktıktan sonra şarkıma başladım.

"Düşler de sevdim seni,söyleyemedim
Sessiz öptüm nefesini,söyleyemedim

Sana ben şiirler sözler büyüttüm
Sana ben baharlar yazlar büyüttüm
Sana ben hummalı hisler büyüttüm

Söyleyemedim

Şarkılar yazdım sana okuyamadım
Şiirler yazdım sana okuyamadım
Hep yanımda olaydın oysa

Dokunamadım

Sana ben şiirler sözler büyüttüm
Sana ben baharlar yazlar büyüttüm
Sana ben ummalı hisler büyüttüm

Söyleyemedim"

Derin bir nefes aldıktan sonra kafamı Erene çevirdim. O da duygusallaşmış heralde gözleri dolu dolu bakıyor canım benim.

Neden böyle hüzünlü bir şarkı seçtim ki şimdi? Değdi mi benim kalbimi üzmeye?

"Emir seni çok seviyorum tamam mı, sen benim canımsın yaa"

"Eren tamam değil?"

"Ne tamam değil?"

"Hani diyorum bizim diyorum öpücük diyorum 2 diyorum dudak diyorum ne zaman diyorum?"

"Haa şey o mu? Şeyde olcak eee şeyde ımmmm yaa Emir canım istediğinde olsa olurmu" Biraz gözlerimi doldurup ona bakıp konuşmaya başladım.

"Yani şuan beni öpmek istemiyorsun? Yani beni sevmiyosun artık tamam öyle olsun sus hiiiç konusma ben anlicami anladım zaten sen benden igreniyosun biliyorum ki ben. Ben ağlamak için ormana gidiyorum belki peşimden gelip beni teselli edersin" diyip ormana doğru yürümeye başladım tabiki peşimden gelcek

Üççç - ikiiiiii - biiiir - sııııııfıııııır niye peşimden gelmedi ki filmlerde böyle olmaz mı? Bende boşverip ormanın içine doğru belki bi umut gelir diye yavaş yavaş yürümeye başladım...

/Emiri ayılar yedi sonra Erende üzüntüden öldü.(mesela yani)/

Eren'den;

Bu çocuk mal.Ciddi ciddi mal yani. Organiğinden.

Neymiş onu öpmekten iğreniyormuşum peh.

Yani utanıyorum ne yapayım,bana o kadar yaklaşınca bi rezillik çıkar diye çekiniyorum.

Yani düşünsenize sevdiğinizle çok romantik bir ortamdasınız öpüşceksiniz,burun buruna geldiniz artık geri dönüşü yok tam o sırada burnundan huylanıp suratına hapşırıyorsunuz. REZILLIK.

Allahım tövbe diyim başıma gelmesin. Çok kötü çok. Düşman başına.

/:))/

2-3 dakika sonra götünü sallaya sallaya  geri döndüğünü görünce sırıttım.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin