32✔

369 20 6
                                    

Erenden;

O güzel sahil tatilinden sonra yine büyük sınava çalışmaya başladık. Düşünün Emirle bile günde 2-3 kez o da bi kaç dakika konuşabiliyorduk.

Daha fazla konuşmayı ikimizde istemiyoruz yani yanlış anlamayın kötü anlamda değil,Birbirimizin iyiliği için ne ben onunla konuşup vaktini çalmak istiyorum ne de o.

Bide annem yüksek derece yaparsak  beraber yaşayabileceğimizi söyledi. Onunda etkisi var tabi,hatta daha çok bunun etkisi var.

Şu an internetten geçen hafta araştırdığım önceki yıllarda sorulan soru kalıplarına,daha çok çıkan konularla alakası soru çözüyorum.

Yoruluyorum ama değecek,eminim. Emirle çok mutlu olacağız

Bir kaç yüz soru çözdükten sonra beynimi dinlendirmek için yatağa uzanıp şarkı dinlemeye başladım.

Şarkının ortalarına doğru telefonda toplu görüntülü arama bildirimi geldi. Telefonu alıp aramayı cevapladım.

Meriç:Kanka beynimi hissetmiyorum yok benim beynim yok bu kadar derse dayanamayıp kaçtı heralde. Aggh.

Taha:Abartmasak mı? Yada abartalım  valla benimde beynim çorba gibi oldu o kadar soru çözdüm ki yemin ederim duvara bakınca uzun paragraf metinleri görüyorum. Eğer gözlerim bozulursa ameliyat parasını alırım.

Emir: Ben artık alıştım, tuvalete gidince bile acaba bu sorunun cevabı bu mu diye düşünüyorum. Sıçarken bile rahat yok.

Eren: Ne yalan soylıyım benim beynim artık istifa etti,kullanılmayacak halde. Beynim yaniyor. Daha şimdi testin başından kalktım.

Taha: Evet herkes günlük derslere olan nefretini kustuğuna göre bakalım bugünün galibi kim? Meriç kaç çözdün?

Meriç: 780

Emir: 920

Eren: 643

Taha: Bende 738 çözmüştüm. Oyunumuz kuralına göre en az çözen, en fazla çözene 20 liralık bişey alacaktı. Eren senin cep yine yandı.

Emir: Eren,aşkım bana 20 liralık çikolata bankası almaya hazırmısin.

Eren: Of ya hep ben alıyorum. Bir günde az çözünde birisi bana alsın bir şeyler. Bıktım ya bıktım.

Meriç: Mızıkçılık yapma tatlım.

Eren: Iyi tamam benim mola sürem bitti ben beynime işkence etmeye gidiyorum görüşürüz. Bol beyin yanmalari.

Yine derselerime devam ettim. Zaten hep ders mutlu olmak için hep çabalamak mı gerekiyor ya? Bir kez de çabalamadan mutlu olsam mesela güne çok güzel uyansam.

Nerdeeeeee.

Yaklaşık 30 soru falan çözünce kapı çaldı, saate baktığımda annemlerin gelmesine daha çok olduğunu görünce ayağa kalkıp alt komşuya sövmeye başladım. Sürekli bir şey sipariş ediyor bunda sıkıntı yok ama kardeşim bari kat numarasını düzgün ver. Ben sürekli ayağa kalkmak zorunda mıyım?

Altımda yeşil avakadolu pijama ve üstümde takımı olan Avakadolu sweet vardı.

Uykulu ve yorgun gözlerle kapıyı açıp kim olduğuna bakmadan abi aşağıdaki kat yanlış geldin deyip kapıyı kapatıp odama ilerlerken kapı tekrar çaldı.

Başlarım senin kapına da iğrenç öten zilinede.

Kapıyı açınca karşımda Emiri görünce bi şaşırıp kaldım. Oha Emir burda.

~Sevgilim hoşgeldin

~Sevgilim diyen ağzını yerim senin içeriye geçeyim mi yoksa kötü bir çocuk olup sevgilini kapı da mı bekletceksin?

~Ahh pardon geç içeriye. Biraz beynim yanıkta geç algılıyorum.

Ayakkabılarını çıkarıp kendi evi gibi içeriye geçince yanına oturup sarıldım.

~Dedim ki benim sevgilime kimse bir şeyler almıyor,sevgilisi olarak ona bir şeyler alıyım.

~Hii sen bitanesin biliyosun dimi ya seni yerim ponçik şey.

~Ponçik şey?

~Evet ponçik

dedikten sonra kucağına oturup kollarımı boynuna dolayıp kafamı boynuna gömüp derince öptükten sonra,

~Emir seninle biraz uyuyalım mı?

Beni cevaplamadan kucağında bir adet Erenle benim odaya girdikten sonra yatağa geçip yattık.

Göğsüne sarılıp ayağımın birini bacaklarının üstüne atıp başımıda olması gereken yere yani boynuna gömüp uyumaya başladım.

~ Nurgül abla bide böyle çek.

~Tatlım çocuğumu rahat bırak,uyanacak şimdi.

~Yav yok uyanmaz,nurgül ablacığım lütfen bide üstten çekermisin lütfeen. Böyle uyuyomusum gibi.

~Tamam hadi çektim ben gidiyom daha mutfakta bir sürü işim var,oğlan yine her yeri olduğu gibi bırakmış.

Noluyor ya?

Annem mi gelmiş, biraz sessiz olup annemin sesini duyunca uykumdan uyanıp altimdaki bedeni bi anlik unutup üstünde esnedikten sonra yataktan kalkıp kapıya doğru giderken jeton düştü. Yatağımda bana far görmüş tavşan gibi  sırıtarak bakan bir adet Emir ve tahminimce mutfakta iş yapan annem.

Ne güzel karşılaşma...

Zaten herkesin en büyük hayali sevgilisi ile uyurken yakalanmak.

Emirin yanına gidip.

~Emir annem seni gördümu?

~Gördü gördü

~Ne tepki verdi,kızdı mı? Sahi kızsa sen böyle rahat olamazsın ne oldu,ne dedi ayol ne susuyon konuşsana?

~ Eren o ne konuşma öyle mahallenin ünlü dedikoducusu gibi. Ayrıca annen beni görünce çok mutlu oldu hatta fotoğraflarımızı bile çekti.

~Yalan?

~Doğru.

~Essah mı diyen?

~Essah diyem Eren.

Gözlerim daha ne kadar açılabilir acaba vay be canım anam.

Emirle evde tatlı sohbetler çoğunda beni utandirma sohbetleri ile geçen yemekten  sonra Emir kendi evine gitti giderken kulağıma kendimi fazla zorlamamı sınavı başaracağımı ve eğer kaybedersem bile bunun dünyanın sonu olmadığını söylemesi beni çok iyi hissettirmisti.

Insanın böyle anlarda birinden, birilerinden desteğe ihtiyacı oluyor. Bana hep destek olan sevgilim,ailem ve kardeşlerim var. Hepimiz birbirimize her konuda destek oluyoruz.

Gece AVLU dizisini açıp izlemeye başladım. Bu diziyi çok seviyorum ya ayrıca Deniz ve Azrayı shipliyorum.

Bölüm bitince yatağıma geçip kıçımı devirip güzel rüyalar görme dileğiyle uyudum.

***

Finale son 7

Evet iyisiyle kötüsüyle buraya kadar geldik şimdi soruyorum,

Buraya kadar kitap nasıl gidiyor  ne gibi eksiklikler vardı?

Vote verene 1 starbucks içeceği veriyom.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin