26✔

516 36 5
                                    

Eren'den;

1-2 saat sonra baktım yavrucağım çok yoruldu dedim tamam dur bu kadar yeterli. Artık dersini almıştır herhalde, neymiş bir daha Eren ile böyle büyük dalgalar gecmiyeceksin. Yoksa sonuçlarına katlanırsın.

Emir yukarı da uyuyordu saat öğleni epeyce geçmişti ve bende Emir uyurken keşfettiğim az ilerdeki gölde yüzmek için kıyafet ayarlıyorum.

Merak etmeyin Emirde gelecek ama bu kıyafetler duygu sömürüsü için.

Eğer bana hayır derse karşısına dikilip en tatlı yüz ifademle 'Ama sevgilim ben bunları boşa mı hazırladım.' diyeceğim. Bakın bu laf hep tutar.

Neyse Emire'de bir şeyler alıp odaya çıktım. Masum çocuk ne güzel uyuyor birazdan olacaklardan habersiz.

Hemen üstüne atlayıp bağırmaya başladım.

"Emiiir Emir uyann" çocuk korktu heralde onu deli gibi çekiştirip bağırıyorum.

"Emirr Allah belanı versin doğuruyorum Emiiiir" valla çok gerçekçi ıkınıyorum ya.

"Emir ahhhg geliyor Emiiir. Emir o son mercimeği fırına vermicektik"

"Eren aşkım sakin ol bak şimdi bana bak nefes al ver evet burundan al ağızdan ve . Afferim aşkıma ıkın biraz daha çocuk daha gözükmüyor. Baba oluyorum. Laaagn."

Bu çocuk ne kafa ya? Hayır üstümde kıyafet var gelmiş çocuğu göremiyorum diyo hadi onu geçtim şokta mı bu sevgilim. Bi an duraksadiktan sonra dedim ehh sonunda düzeldi uyandı.

"Eren biz bunu ne zaman yaptık? Eren karnın niye şiş değil?"

"Sevgili-"

Bana gözlerini iyice açıp dehşete düşmüş gibi bakmaya başladı.

"Eren çocuk nerden çıkcak delik yok Eren çocuğumuz içerde kaldı Eren çocuğu nasıl çıkarcaz? Eren senin emaneti kökten kescez heralde aynen evet aynen öyle çocuğun çıkcak deliğe ihtiyacı var.  Ben bıçak alıp geliyorum bekle sende o sıra bebeği götüne doğru yollamaya çalış gotunden çıksın bari emanetten olma. "

Gülmemeliyim gulmemeliyim gulmicem gülmemek asla sakın gülme-

"HAHSHSHSHSHSHHHHASAA"

"Sevgilim ne gülüyon sen hami-. Eren sen sen sen ama erkeksin. Şaka? Şakanın içine sıçıyım tamam mı? Böyle şaka mı olur lan? Ne yani neyin kini anlamadım gitti? Sabahtan beri köpek gibi çalıştırdın sonra dedim 2-3 saat uyuyim sen naptın şerefsiz bi şaka yaptın çok eğlendin mi bari? Benimle bi süre konuşma."

Cümleleri bittiğinde ağlıyodum. Ben sadece şaka yapmak istemiştim.

Emir'den;

Şakasına sıçıyım. Tabi sevgilim nasıl eğlendi ama ben ben o anki endişemi anlatamam. Hala hatırladıkca tüylerim diken diken oluyor.

Evet dışardan gayet komik durabilir ama çok korkmuştum o an ne yapcağımı bilmiyordum. Uyku sersemi ile kafam gidikti büyük ihtimalle jeton düşmeseydi ciddi ciddi Erenin emaneti keserdim. Olay buralara kadar gelirdi.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin