Eren'den;
Günlerimiz çok güzel geçmişti ve her güzel şeyin sonu olduğu gibi bizim de tatil keyfimiz bitti.
Şimdi bavulumu topluyorum yav şu çamaşır toplama katlama işi çok sıkıcı değil mi? Ay bunaldım resmen.
Emir ise oh Emirin kafa rahat. Emirin bazı kıyafetleri burdaydi. Eh getirdiği diğer eşyaları ise burda bırakmak istedi yani kesinlikle çamaşırları toplamaktan üşendiği için değil.
Yaklaşık 1 saatin ardından çamaşırlar toplamıştım saate baktığımda otobüse bir saat kalmıştı.
~ Emirr hadi gidek
Emire seslenip aşağı indiğimde Emirin her zamanki gibi bir şeyler yediğini gördüm. Bir poşete de evde kalan yiyemedigimiz abur cuburlari koymuştu yolda yemek için. Düşünceli şey.
Neyse şimdi büyük bir sıkıntımız var biz dağ başından otobana nasıl gideceğiz?
Arabamiz yok olsa bile yaşımız tutmuyor. Evet kaldık heralde burada diye yere oturmuş düşünürken arkadan Emir~ Bak burda ne buldum Eren?
Diye seslendi yanına doğru ilerledigimde evin kullanılmayan garaj gibi yerinden Atv çıkardı. Doğrusunu söylemek gerekirse bu atv simdiki atvlerin büyük büyük büyük babası. Allah aşkına ben bunun çalışacağından şüpheliyim.
~ Sevgilim kör müsün? Bu çalışacak gibi mi duruyor? Hayır yani hadi çalıştı diyelim yakıt?
~Çalışacak eminim. Ayrıca her zaman bu evde yakıt bulunur dağ basında kalmayalım diye. Ok?
~ Hadi bakalım.
Çalışacağından o kadar şüpheliyim ki ön bahçeye geçip şarkı dinlemeye başladım. Bi 5 dakika sonra arka taraftan motor sesi geldi. Bana yaklaşan bi motor sesi. Oha çalıştırdı mı?
~ Pşşt yavrum böyle tenha yerlerde ne işin var? Kaparlar. Pek de yakışıklıymis mübarek. Süt gibi.
~Manyak çocuk nasıl çalıştırdın?
~Aa ne demiş atalarımız; Ne varsa eskide var. Yani eskiden her şey daha iyi daha sağlam yapılırmış. Bu atv de kanıt.
~Iyi tamam hadi al beni gidek 40 dakika kaldı.
~ Yav sen çık hadi kendin seni çıkarmaya uğraşamam şimdi.
~İyi
Sini cikirmiyi igrisimim. Göt herif.
Romantiklik seviyemiz göz yaşartıcı.
Neyse Atv ile sallana sallana sonunda otobüs peronuna geldik. Heralde perona Atv ile gelen tek insaniz niye öyle bakıyorlarsa. Atvnin yılların verdiği gürültüden de olabilir.
Otobüse bindiğimizde ufak bir yer kavgamız oldu kendisi cam kenarına oturmak istiyor ama bende istiyorum. Taş kağıt makas oynayıp kazananı oraya oturttuk.
Kazanan tabiki de o olmuştuk. Salak. Ama o bana merhamet edip yolun yarısında yer değiştiririz deyip konuyu kapadı.
Hemencecik kulaklığımı çıkartıp şarkı dinlemeye başladım başımı da sevgilimin omzuna yaslayıp kokusunu içime çektim.
Kulaklığın tekini kendisine takıp. Şarkıyı mırıldanmaya başladı. Otobüs daha perondan kalkmamıştı daha yeni gelenler falan vardı heralde onları bekliyoz.
Biraz sonra bende Emirle şarkıyı mırıldanmaya başladım. Birbirimize bakarak
" Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
ChickLit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅