31✔

408 24 3
                                    

Eren'den;

Kulaklığımı takıp güzel slow bir şarkı açtıktan sonra yürümeye başladım sınava 3 hafta kalmıştı ve bugün bizimkilerle oturup sohbet edecektik.

Derslerim çok iyi gidiyor bi 1 haftada Emirle o kadar cok çalıştık ki ama emeğimizin karşılığını yavaştan almaya başlamıştık. Ben 20 matematik testinde 16 doğru yaptım. Ben lan ben.

Otobüse binip arka koltuklardan birine oturduğum zaman bizimkilere otobüse bindiğimi belirten bi mesaj attım. İneceğim durak son duraktı yani en az 20 dk yoldayım. Sıkıcı.

Kafamı cama yaslayıp güzel şarkılar eşliğinde dışardaki insanları izliyorum.

Kimisi mutlu, kimisi birisinin peşinden koşuyor, bazıları ağlıyor, bazıları çimlere uzanmış yatıyor. Mesela şurda 2 kız yan yana oturmuş fotoğraf çekinmeye çalışıyor uzun olan çirkin çıktığını ima edip kısa olana kızıyor. Sonra otobüs biraz daha ilerleyince görüyorum ki 7-8 kişilik bir arkadaş grubu gruptaki bir çocuk diğer çocuğa çaktırmadan bakıyor heralde gay olduğunu çevresi bilmiyordu ve ondan hoşlanıyordu.

Bir yerde okumuştum herkesin kendi ütopyası var diye. Ne kadar doğru örneğin ben şuan çok mutluyken karşımdaki kız hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Ben onun sadece ağladığını bilebilirim neden ağladığını değil. Şuan onu gören biri onun hakkında kim ağlattiysa Allah belasını versin gibi şeyler düşünür,ama kimsenin aklına gelmez kendi yaptığı bir şey için aptalligina ağladığı.

Şarkım değiştiğinde düşüncelerime bir ara verip şarkıyı dinlemeye başladım, dudaklarımı hareket ettirerek de bi nevi eşlik ediyordum sanatçıya.

…Ne yanlızlık, ne de yalan üzmesin seni
Doğarken ağladı insan
Bu son olsun, bu son…

Ne de güzel, ne de içten söylüyor Cem Karaca.

Sahile indiğimde bizimkilere konum atmalarını söyledim. 1-2 dakika sonra konum geldiğinde 'Yuh nerden baksan 20 dakika  yürüme yolu bide benim sallana sallana yürümelerimi sayarsak ohoo en az 1 saati var'

Biraz yürüdükten sonra karşıma elektrik direğine bağlanmış yeşil martı'ları (elektrikli scooter) gördüm. Acaba binsemmi? Ya düşersem millete rezil olursam? Allasen dünyaya geldin bir kere hadi yaparsın sen bu işi. Evet yaparım yapicam.

Martılardan birini aldıktan sonra kaplumbağa hızı ile Emirlerin oraya  vardım. Vardık. Ben ve Martım. Martıyı bir yere sabitledikten sonra onların yanına sahile inip yürümeye başladım.

Beni gören Meriç kollarını açıp koşarak bana doğru gelmeye başladı refleks olarak bende kollarımı açıp ona doğru koşunca sıkıca sarılıp yere düştük. 1 haftadır göremiyom keratayı özlemişim.

~Eren kanka seni çok özledim insan bi gelirdi yanıma değil mi?

Elimle Emiri gösterip,

~Patron kızıyor biliyorsun gülüm.

~Bilmez miyim takılıyorum sana.

~Biliyorum hadi kalkalım da daha Tahayi gorucem,sevgilim var onu gorucem.

~Iyi taam

~Iyi

Deyip üstünden kalktıktan sonra ona elimi uzatıp onunda kalkmasını sağladım.

Beraber bizimkilerin yanına gidince Emire kocaman sarilip ayrılacaktım ki, kolumu tutup beni öptü.

~Emir dışarıdayız, cesaret hapı mı yuttun?

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin