Eren'den;
Uuu doğrusunu söylemek gerekirse çok etkilendim.
Beni sevdiğini hep anonim olarak söylüyordu ama karşımda konuşarak söylemesi çok farklıydı.
O kadar içten ve duyguyla soylediki iyi ki onu sevmişim dedim. Eğer sevmeseydim çok yıkılırdı biliyorum.
Şuan ormanda yerde uzanıyoruz.
Huzurluyuz.
O yıllardır sevdiği insana kavuşmanın sevincini ,bende yeni kavuştuğum aşkın heyecanını yaşıyorum.
Bana o soruyu sorunca çok duygulanmıştım.
Yani hayatınızda kaç kişi size gerçekten içinden gelerek,hissederek sizi sevdiğini söylüyor ve sizin de onu sevmeniz için yalvarıyor?
Benim haberim olmamasına rağmen beni gözüyle bile aldatmamış.
Az sonra biraz toparlanıp konuşmaya başladı
"Eren"
"Hmm"
"Seni seviyorum"
"Biliyorum"
"Sen beni sevmiyomusun?"
"Seviyorum"
"Eren!"
"Biz şimdi neyiz?"
"Insan"
"Daha farklı"
"Erkeğiz"
"Hayır daha duygusal"
"Hmm bilemedim şimdi"
"Eren ben seni seviyorum ee sende beni seviyorsun biz sevgili değilmiyiz?"
"Öyle miyiz ben daha teklif almadım"
"Teklif mi?"
"Hıhı"
Biraz ofladi pofladı ama ne yapayım benim gibi tatlı bir insanın teklif alması gerekmez mi?
Beni o kadar üzdü,değmezmi?
Benden beni almak kolay değil.
/Zorlasa başlık parası isteyecek/
Şu an eminim ki ne söyleyeceğini veya nasıl teklif edeceğini düşünüyordur?
Eminim romantik bir şey olacaktır.
Yattığımız yerden omuzlarımızı gererek ayağa kalktık.
Valla her yanım uyuşmuş. Zaten hangi akla hizmet ben toprağın üstünde yatıyorsam.
Ey aşk sen insanı ne hale sokuyon he...
Emirle kamp alanına geçtik uyku tulumumuz kampın orda kalmıştı. Ani gelen istekle uyku tulumlarımızı alıp geri ormanın içine girdik.
Gerçekten çok uykum gelmişti artık.
Hani o rahatlama anı vardır ya. Yatağın içinde en rahat köşeyi bulmuşsundur, yastık kafana tam oturmuştur.
Ne sıcak ne soğuk çok iyidir hava. İşte şuan öyle değilim.
Yatağımı özledim.
Toprakta yatmak çok zor. Kim bilir evde yatağım ne yapıyordur?
Emirde yanımda öyle uzanıyor. Uyuma evresinde değil daha.
Bir şey diyimmi Emir çok yakışıklı. Kaşları, gözleri,burnu, dudakları,boyu posu, çok güzel.
Bu şerefsiz benim mi şimdi?
"Eren beni dikizleme"
"Öyle bir şey yok"
"Evet evet"
"Eren iyi geceler öpücüğü alabilirmiyim?"
"Sanki bu zamana kadar Erenden öpücük almadan uyuyamiyodun"
"O senle sevgili olmadan önceydi şimdi sen varsın. Haa öpmek istemiyorsan, benden igreniyosan anlarım"
"Manyaksin sen,tamam ama yanaktan"
"Hıhı evet hadi öpim seni"
"Sapık"
Yanağımı ona yaklaştırdım.
Bir sağdan bir soldan öptü, geri çekiliyordum ki bana dedikleri ile ona yaklaştım.
"Sen öpmeyecekmisin?" Bende önce sağ yanağını sonra sol yanağını öptüm. Ve geri çekildim, bu bile beni heyecanlandırıyor.
Ben bu çocuktan çok etkileniyorum.
Emirden;
Üstümde bir ağırlık vardı ve ben bu ağırlığa aşıktım.
Yaklaşık 5 dk önce uyandım ve bu manzara ile karşılaştım. Şişmiş ve tatlis bi surat.
Bu çocuk benim ölümüm olcak gerçekten.
Biraz sonra nefesi düzensizleşmeye başladı. Bu demek oluyorki uyanıyor hemen gözümü kapatıp nefesimi düzene soktum.
Uyanınca bakışlarını yüzümde hissetmeye başladım.
Salak emir heralde sana bakacak ağaçtaki sümüklü böceğe mi baksın.
Kusura bakmayın benim sabahları kafam çok güzeldir.
/Yok aga bir şey olmaz o yazarın her zamanki hali/
Konuşmaya başladı
"Allahım bana yazık değilmi ya? Sevgilime bak ne kadar yakışıklı,ben ise bir özelliği olmayan basit biriyim"
"Keşke bir gramını ben alsaydım,adam uyurken bile çok güzel kesin benim şimdi her yerim şişmiştir."
Bunları dedikten sonra yüzümü sevmeye başladı kaşlarımı, kirpikleirimi, dudaklarımı sonra eğilip dudağıma minicik bir öpücük verdi.
NEEEEEEEE!?!?!?!?
BENIM HABERİM OLMADAN ILK OPUCUGUMUZ MU GERÇEKLEŞTİ.
TUTUN BENI HANIMLAR
BEN BAŞIMI HANGI TAŞA VURAM HEEEHemen gözlerimi açıp ani bi refleksle onu altıma aldım.
"İlk öpücüğümüzü benden habersiz mi yaptın sen,ilerde çocuklarımıza ne diycez?"
"Çocuklarımız?"
"Ağzına ne kadar yakıştı bebegim bunu sonra konusucaz ama beni neden öptün?"
"Çünkü öpmek istedim"
Bunu dediği an onu şapır şupur öptüm.
He valla öyle yüzünün her yerini öptüm ve heryeri salya oldu. Oda gülüp beni durdurmaya çalışıyor.Şöyle düşünüyorum da sizcede biz çok mutlu olmayacakmıyız?
***
Arkadaşlar iyi yada kötü en azından yazdığım için emek verdiğim için oy verip yorum yapsanız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
Literatura Kobieca|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅