22✔

677 52 15
                                    

Eren'den;

Şuan deli gibi ne konuştuklarını merak ediyordum. Biraz gezdikten sonra evin önündeki kaldırıma oturdum. Yoruldum yahu.

Az sonra kapıdan ağlayarak çıkan Merti farkettim. Galiba o da beni farkettiki yanıma doğru geliyor. Sakın bana aptal demeyin beni farketmeden yanımdan da geçebilirdi. Öyle yani.

O da benim yanıma oturdu. Konuşmaya başladı.

"Gidiyorum"

"Nereye eve falan dimi yani bekle beraber gideriz zaten şimdi Emirde gelir. Dimi eve gidiyosun?"

"Hayır. Aslında evet. Eve gidiyorum eşyalarımı topluyorum ve en erken uçakla yurt dışına gidiyorum."

"Bak Mert sana dürüst olucağım. Sevgilimi sevdiğin için en doğal olarak senide sevmemem gerek. Ama senden nefret edemiyorum. Keşke bozulmasaydık ama eğer bu senin daha iyi olcaksa git"

"Emin ol şimdikinden daha iyi olacağım birbirinize emanetiniz."

Deyip ayağa kalktı refleks mi bilmem bende ayağa kalktım kollarını açıp bana kocaman sarıldı. Yani baya kocaman.

Ben Mertle ayrılmamıza üzülüyorum galiba...

Mert gittikten sonra yukarı Emirin yanına çıktım. Biraz sohbet ettik. Tabi ben o mutlu olsun diye biraz mal gibi davranmış olabilirim. O mutlu olsun yeter. Ben mal olmaya da razıyım.

(3 ay sonra)

Erenden;

Mert olayını atlatmıştık. Yani doğru konuşayım o kadar da kolay olmadı.

Biraz zor toparlandık ama toparlandık önemli olanda bu değil mi? Bunlar artık geçmiş şeyler biz şimdi bu zamanı konuşalım ha.

Yaz tatilindeyiz ve ben evde ayıptır söylemesi çamış gibi yatıyorum. Yapılacak başka hiç bir şey yok. Emirlerde 2 haftalığına anneannesinden kalma bağ evine gitmiştiler.

Günde kaç kez konuştuğumuzu inanın hatırlamıyorum. En sonunda ısrarım üzerine biraz sınırlandırmıştik.

Artık günde 9 defa normal arama 6 defada görüntülü arama yapıyoruz. Mesajlaşmaları saymıyorum bile. Evet arkadaşlar bunlar kısaltılmış hali.

Ah ah ne çektiğimi bi Allah bi ben biliyor....

Of off çok sıkılıyorum ne yapsam. 

Televizyon izlesem çok sıkıcı. Netflix desem artık baydı. Ağlıyacağım.

Emirlerin gelmesine daha 10 gün var. 4 çocukla ortada kalmış gibiyim valla.

Canım sıkıldığında yaptığım tek aktiviteyi tekrarlamak için mutfağa indim.

Yemek yiyecegim.

Hemde annemden gizli hahaha.

Neden mi daha yarım saat kırk beş dakika önce önce annem yemek hazırlamıştı ve ben tokum demiştim.

Eğer şimdi gözünün önünde yemek yersem beni terlikler.

39 numara topuklu ev terliği. Korkulur.

Odamdan çıktığım gibi öylesine geziyomus gibi odaları gezerken canım anamı oturma odasında hint dizisi izlerken buldum.

Ne saçma diziler ya. Neyse bunlar benim işime gelir hahah. Annem bunların fanı olduğu için beni farketmez fikriyle mutfağa doğru adımlamaya başladım.

Tahminim gibi de oldu.

Annem farketmedi bile amma velakin diğer salak insanlar -dizilerdeki mallar-gibi mutfakta yiyemem, her an anneme yakalanabilirim sonuçta.

Yavaşça dolaptan tabak çıkarıp tabağı kermes tabağı gibi karışık karışık doldurup odaya geçtim.

Huh. Yoruldum be ya. Nerden baksan stresli iş.

Yemeği yerken canım aşkım birtanem bebeğim beni aradı.

Hadi ama şuan ağzım salçalı,belki burnumda öyle. Sırf yakalanmamak için lavobayada gidemiyorum yüzümü yıkamaya.

Keşke kız olsaydım kızların odasında gerekli  gereksiz hep ıslak mendil oluyor.

Bundan sonra bana da şart.

El mecbur görüntülü aramayı cevaplamak zorunda kaldım. Kesin dalga geçicek ya offf. Rezil oldum. REZIL.

Karşımda yani ekranda yakışıklı yüzü ile belirdi.

Ama ben? Ben çok çirkinim. Ah Eren bilmiyomusun günde 99999 defa Emirin seni aradığını. Bir kerede hazırlıklı ol be yavrum...

"Alooo Eren sevgilim nasılsın? Ne yapıyorsun?"

"İyiyim aşk yemek yiyordum sen?"

"Bende yatıyorum alarm kurmuştum seni aramak için şimdi alarm ile uyandım"

"Emir manyak mısın aşkım ha? Alarm kurmak da ne demek."

"Seviyorum diyorum oğlum da sen bi kameraya yaklaşsana"

"Yaklaşmasam?"

"Yav sen bi yaklaş"

"İyi be al ne görmek istiyosun salçaya bulandım sadece bi şey yok cık cık çık sakın dalga geçme?"

"Hayatım sadece dudaklarına pardon pardon dilim sürtçtü yüzüne yakından  bakmak istemiştim ama sen ahh sen her şeyi detaylıca anlattın. Hem niye yüzünü yıkamadın ki?"

"Annemden gizli yiyorumda ondan şimdi çıksaydım beni öldürürdü. Sonra arkamdan çok ağlardın. Ağlama diye odamdan çıkamıyorum. Hıh. Sen napıyorsun~ benimle dalga geçiyorsun."

"Saçmalama dalga geçmiyorum. Hem Sana bir haberim var. Söylesem mi bilemedim"

"Söyle yaa hadi lütfeen yoksaa buraya erken mi geliyosun ha"

"Dediğin biraz doğru annemler oraya geri dönüyor veeeeeeeee"

"Eveeeeet sonraaaa"

"Sen buraya geliyorsun. Merak etme annenden izin alındı"

"Nasıl yaaa"

"Ya benim gibi mükkemmel bir şahıs bunu nasıl halledemez. Cık cik cik. "

"Yani seeeen ve beeeen ne zamandı cümlem yarı da kaldı devam ediyim"

"Manyak çocuk yarın"

"Yani seeeeen ve beeeeen yarıııın. Neeeeee. NEEE. YARIN MI. BILDIGIMIZ YARIN. HANI YATCAZ KALKCAZ YARINI. ABOOOO EMIRR ALLAH CEZANI VERMIYEE KAPA KAPA BAVULUMU HAZIRLICAM. KAPASANA. YAV NE GÜLÜYORSUN. HADI CANIM BAY BAY"

Biz Emirle baş başa ilk tatilimizi yapacacağız yani. Hemde yarın. Heyecan bastı sanki. Eveet sakin olduğuma göre en son ne yapıyoduk? 

Bavul hazırlıyorduk. Harbi harbi annemde izin vermiş ya ona şaşıyorum. İyi günündeydi herhalde. Amaan kurcalamaya gerek yok.

Hadi bakalım Emirle özlem giderme  durağına yolcu kalmasın...

***

Sınavı olan tayfa burada mı?

Başarılar diliyorum💋

Son olarak bana oy verirmisin?

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin