20✔

728 49 13
                                    

Eren'den;

Bazen bazı şeyleri unutmak istersiniz,bazı anlar da buna dahildir.

Emirle tanışmamdan beri ilk defa içinde onun olduğu bir zamanı unutmak istedim.

Normalde her şeyi yok sayan olmamış gibi davranabilen ben bu konuda da böyle davranmak istedim.

Davranamadım.

O olaydan yani benim anladığım şarkı-  ağlama Mertcan faslından sonra 1 ay geçti.

Ama etkileri geçmedi. Ben hâlâ kabullenemiyordum yani Mert benim bizim arkadaşımız kardeşimizdi.

/Zaten hep kardeş dediklerimiz vurmaz mı?, Canımızı en çok yakanlar yine onlar olmaz mı?/

Onun derdini dinledik biz derdimizi anlattık. Onu içimize aldık kocaman şehirde yanlız kalmasın diye.

Biz ona ailemiz gibi davranırken o resmen bana ihanet etti.

Hiç olmaması gereken birini sevdi. Benim sevdiğimi,benim sevgilimi,benim olanı sevdi.

İhanet...

Bu olayın üstünden 1 ay geçti. Ne Emire ne de Mertcana bir şey dedim.

Tabi Mertcanla aramız bozuldu. Doğal olarak. Böyle olunca da Emir sürekli beni sıkıştırmaya başladı. "Neden Mertcana soğuk yapıyorsun bir şey mi oldu?" "Seni rahatsız edecek bir hareket mi yaptı?"

Onun yüzüne bakıp bağırarak O sana aşık o bize ihanet etti o seni seviyor diyemiyorum.Ağzımdan çıkmıyor kelimeler.

Nasıl denir ki ,Emir onu kardeşi gibi seviyorken?

Yatakta uzanıp düşünürken Emir aradı;

~ Alo sevgilim

~Merhaba Emir ne yapıyorsun?

~ Eren oraları geç üstünü değiştir bir yere gideceğiz.

~Peki şey bundan benim haberim var mı

~ Hadi laf kalabalığı yapma hızlı ol

~Öküz

~Bu öküzü seviyosun ama

~Seviyorum

~Bu öküz sana kurban olsun

~ Iyi tamam çok romantik olduk bünyemiz alışık değil hadi kapa

~Taam bay bay

Üstüme bir şeyler giyip dışarı çıktım.

Emir konum atmıştı gideceğimiz yeri. Bu çocuk manyak çocuğu sevmesem döverdim.

Ama işte kalbe söz geçmiyor.

Kalp kimi sevecegine kendi karar veriyor.

Emir'den:

Selamlarrr beni özlediniz dimi ahh bebeklerim bende sizi özledim. Uzun zamandır görüşemiyoruz da. Bundan sonra sık sık görüşeceğiz inşallah...

Eren de kamptan beri bir şeyler var yani bana karşı değil sanki daha çok Merte karşı. Hadi hayırlısı.

Mert ona bir şey mi yaptı diye düşünüyorum yok bir şey yapsa emin olun küçük prensim onu döverdi.

O zaman noldu ki?

Yani Merti  sevmedi desem en başta onunla tanışan bizi tanıtan daha da önemlisi onun nerdeyse ilk arkadaşıydı.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin