Emir'den;
B-ben ya-yanlış mı du-duyuyorum. Nasıl ya? Benim kardeşim bana aşık.
BENIM KARDEŞİM BANA AŞIK. Bunlar yanlış şeyler. O-olmaması gereken şeyler.
Onları en başından beri kapıda dinliyordum.
Keşke keşke dinlemeseydim ,duymasaydım , kulaklarım o an duyma yetisini kaybetseydi.
Içimde binbir duygu ile içerde olan sohbete dayanamayarak kapıyı açtım.
"Mert?"
İkiside karşımda yaprak gibi titriyolardi.
Gözleri doluydu.
Korkmasınlardı.
Ben hâlâ onun kardeşiyim. Yanındakininde aşkısı.
Ama içimden kuvvetli bi ses bugün bir şeylerin ciddi anlamda değişeceğini söylüyordu. Hayırlısı...
Kimse ses vermeyince tekrar bu sefer daha yüksek sesle konuşmaya başladım.
"Mert?"
"E-efendim E-emir"
"Sevgilim bizi dışarda beklermisin biraz"
Aynen ilk önce Ereni dışarı çıkarmam gerek Mertin özel konularını sevgilim bile olsa kimsenin duymasını istemem. Sır.
"Tamam ben evin dışında bekliyorum uzun uzun konuşun zaten hava sıcak ben biraz dolaşırım hı hı aynen biraz dolaşayım en iyisi bay bay"
Tabi o da büyük etkilendi sonuçta. En yakın arkadaşı sevgilisini seviyor.
Peki ya ben. Ben ne dicem karşımdaki masum çocuğa, sadece kalbinin hatasına düştü.
Kalbi yanlışı sevdi. En büyük yanlışı hemde.
Kalbi ona ihanet etti. Ne denirki şimdi ona.
Sevme desem sevmeyi birakabilirmi? Bırakamaz.
Benim Ereni bırakamayacağımgibi.
Kızabilirmiyim ona beni neden sevdin diye? Kızamam.
Ondan hesap sorabilirmiyim? Hiç sanmıyorum.
Ben ne yapacağım?
Aramızda büyük sessizlik oluştu. Doğal olarak. Konuşmaya başladım ne diyeceğimi bilemeden.
"Mert." Diyip sustum. Konuşamıyorum olmuyor ağzımdan çıkmıyor kelimeler.
Başkası bana seni seviyorum dese umursamazdım bile ama ama anlayın işte bu çok farklı...
"Emir istersen ben başlayım konuşmaya" deyip derin bi nefes aldı,ve devam etti.
"Öncelikle nasıl oldu? ne zaman? oldu hiç sorma. Çünkü ben de bu sorunun cevabını bilmiyorum.
Başta alışkanlık dedim. Ilk defa böyle yakın arkadaşın oldu ondandır bu hissettiğim dedim.
Ama zamanla ya off nasıl anlatılır bilmiyorum bi anda seni izlemeye başladım.
Her hareketini dikkatli bir şekilde izledim,bir bakmışım aynı hareketleri bende yapıyorum.
Sadece bakman bile benim utanmamı sağlıyordu, ya nasıl denir bilmem ki böyle bana bakınca benimle konuşunca yan yana oturunca içim bir hoş oluyodu.
Ben bunu yine arkadaşlığa vurdum.
Ama eve gidip odama geçince işler değişiyordu yatağa oturup,ha sakın yanlış anlama sapıkça şeyler değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
Literatura Feminina|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅