25✔

593 39 2
                                    

Eren'den;

Herkese güünaydıın. Şu an sabah kalktığımda üstümde kocaman bir Emir yokmuş ve benim hiç bir yerim ağrımıyormuş gibi kahvaltı hazırlıyorum.

Aslında kahvaltı hazırlamak çok güzel,  bu işi sıkıcı yapan mutfakta rahat çalışamamakmış.

Kendi keyfime göre her şeyi yapıyorum kimse karışmadan-annem gibi- öyle işte.

Önce bir çay suyunu koydum,annem hep ilk önce çay suyunu koy iyi demlensin der. Sonra telefonumdan hareketli bir şarkı açıp dans edip şarkı söyleyip hıyar kesmeye başladım.

Şarkının en sevdiğim yeri gelince salatalığı mikrofon gibi kullanıp şarkıyı söylemeye başladım. Tabi sexsi dansları unutmamak lazım, bence bir orangutanın çiftleşme dansi gibi oluyor ama.

"Fistan biçtim dar geldi huriye   hastalandım yarim geldi ayağıma
Şemama da küçük hanım şemama
Her gün gider sinemaya hamama "

Oh oh yandan oh oh birazda götten.

Sabah sabah bu şarkıyı dinleyen tek manyak benim heralde ha bide yazar.

Tabi sizi fesatlar sexsi diyince aklınıza Eminem- Fack gibi şarkılar  geldi dimi?

Merak etmeyin benimde aklımda onu açmak vardı. Ama ben masum bir çocuğum.

Arkada şarkı çalmaya devam ederken. Hapşırık sesiyle dondum. Resmen dondum umarım Emir değildir.

He eren hırsızlar var hatta hırsızlar  biz şehir hayatından sıkıldık dağ başına bi uğrayalım demiştir. İçses boş yapma. Boş yapma ne sen ergen misin yaa. Sus.

Kapıya yavaşça baktığımda bir adet yunan tanrısı aşkım olan ayrıca da az önce rezil olduğum aşkım olan Emir gülerek bana bakıyor. Ahh arkada hâlâ şarkı çalıyor. Allahtan şarkının sonuda bi 30 saniyeye bitcek.

"Sevgilim günaydın"

"Günaydın günaydın pek bir neşelisin bugün, sen ne güzel kıvırtıyorsun öyle aynı-" derken bana biraz daha yaklaştı. Ortam bi garip oldu sanki.

"Performansı-" derken mutfak tezgahı ile arasına sıkışmıştım. Utanacağım bir şey geliyor kesin. Bu bakışlar hiç hayra alamet değil.

" Yukarıdaki odamız da daha farklı kıyafetler ile benimle sevişmeden önce de göstermeni bekliyorum."

"Ha?"

"Babacığına hayır mı diyeceksin bebeyim"

Agagagagagagaga şuan çok utanıyorum bu öpüşürken yüzüne hapşırmaktan daha beter. Ahhhhh çok çok çok kötüyüm. Ay bayılcam galibaaağ. Abooo ben gidiyem. Nefesim bi hızlandı noluyo lan aloooo. Cidden galiba kalpten gidiyorum. B-ben yolcuyum.

Son hatırladığım yere düşerken Emirin beni tutmasiydi.

Emir'den;

Çocuğu biraz sinirlendiriyim dedim olanlara bak yahu. Çocuğun aklını başından alıyorum yaa. Şapşik.

Ereni hemen kucağıma alıp yatak odasına götürdüm. Ne yapılır ki bu konuda hiçte bi şey bilmiyom. Heralde oturup uyanmasını bekleyeceğiz. Filmlerde hep böyle oluyordu. Bakalım filmler kadar doğru?

O içerde mışıl mışıl yatarken bende kahvaltının geri kalanini hazırladım sonuçta Eren uyandığında karnının tok olmasını isteyecek dimi bende onu kollarıma -KASLI OLAN KOLLARIM- alıp hoppala masaya getirip karnını doyurcam.

Mükkemmel bir sevgiliyim.

Sofrayı hazırladıktan sonra Erenin yanına gidip başında beklemeye başladım. Hafif mırıldanmaya başlayınca yanına gidip baktım ne yani emin olmak lazım gayipten seslerde duymuş olabilirim.

~Emir

~Efendim sevgilim

~ Beni kalpten götürüyordun ya köpek

~Sende çok fazla tepki verdin aşkım yani dediğim sadece seninle seviş-

~TAMAM SUS! BENIM KARNIM AÇ. KALK YEMEK HAZIRLA KÖLE

~Hazır bile

~Iyi şimdi beni masaya götür

~Aşkım ayağına bir şey olma-

~ SANA BENI MASAYA GÖTÜR DEDIM EMIR.

~T-ta-tamam b-bağırma hadi gel kucağıma evet aynen öyle bak vuvuvu uçuyoruz

~GEREKSİZ SÖZCÜKLER SÖYLEME EMIR

~Aşkım senden en çok ne zaman korkuyorum biliyomusun?

~NE ZAMAN EMIR

~Bana bir sürü Emir dediğinde s-sevgilim  öyle bakmasana ya bak hadi geldik otur yemek ye hadi

~BANA EMIR VERME BEN ISTEDIGIM ZAMAN YEMEK YERIM

~T-tamam ne zaman hazırlıyım

~ TAM OLARAK SIMDI

Ben Bu çocuktan korkmaya başladım haberiniz olsun çok kötü bakıyor. Rüyasında ne gördüyse artık. Umarım uzun sürmez yoksa her an onun bir katilden benim ise cesetten farkım olmaz.

Eren'den;

Bunların hepsi palavra hıh. Sırf utancımı saklamak için onu köle yaptım.

Serrrçe parmağımda oynatıyorum sevgilimi.

O da haketti ama.

Krallar gibi yemeğimi yedikten sonra bahçeye çıkıp ordaki hamağa uzandım biraz.

Yav sahi ben baya baya heyecandan bayıldım ya. Rezil ben ama siz alıştınız artık.

Neymiş babacıkmış hıh popişimin kenarı,bu hikayede baskın taraf benim evet 163 boyumla.

Canım kütür kütür erik çekti bi anda oyy böyle sulu sulu ekşi ekşi ssshh ağzım sulandı tam ayağa kalkıp mutfağa gidecekken bu evde sevgili kölem olduğunu hatırlayıp.

"EMIRRRRR"

Koşa koşa geliyor yavrum ben seni çok mu korkuttum ha biraz daha peşimden koşturayımmiıseni aslan parçası.

" Efendim sevgilim bi isteğin bi arzun mu vardı?"

"Bana erik getir"

"Ama evde erik yo-"

"SANA BENIM CANIM ERIK ISTIYOR DIYORUM SEN ISE YOK DIYOSUN BAK AGACLARIN DALINA TOPLA BUGÜN O ERIGI YIYECEGIM EMIR"

"Tamam"

"Duyamadım?!"

"TAMAM"

"NE BAĞIRIYON BAŞIMDA DIRDIRDIR, HADI ÇENEN ÇALIŞACAĞINA ELIN ÇALIŞSIN ERIK GETIR BANA EMIR"

Bir şey demeden toplamaya gitti. Adamı böyle hizaya getirirler sevgilim. Sen bi daha benimle böyle büyük dalga geç neler olacak bu yaşadıkların var ya sadece diğer yapacaklarımın fragmanı.

HAHAHA

***

Nasılsınız? ben kötüyüm. Siz iyiyim diyeceksiniz ama sizde kötüsünüz.

Ver vote'unu geç diğer bölüme.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin