Emirden;
Öpüşme olayından sonra Erenle kamp alanına doğru yürümeye başladık.
Mazallah öğretmenlerimiz bizi merak edebilir. Onları asla üzmek istemeyiz(!)
Eren kendi kampına bende kendi kampıma geçtim tabi ufak bir öpücük almayı unutmadım. Ne yani alıştım artık,öpmeden duramam. Şerefsiz çok tatlı...
Ah ah kim derdi böyle olacağımızı? Bunlar bana göre 1 ay öncesine kadar hayal,2 gün öncesine kadar imkansızdı.
Sahi ben nasıl ondan vazgeçmeyi düşünmüştüm o zaman ki bana acıyorum.
Şimdi çok mutluyum görünen o ki Erende halinden memnun.
Dünkü konuşmamı hiç düşünmeden bu anlık gazla yapmıştım.
Ve bunları söylerken aklından ne onun da beni sevdiği geçiyordu ne de öpüşeceğimiz hele beni öpenin ilk Eren olacağı asla.
Dünki heyacanla farkedemedim ama şuan jeton yeni düştü. Bu çocuk kendisi aşkım olur her neyse benim anonim olmama hiç şaşırmadı tepki bile vermedi.
Bunu ayrıntılı bir şekilde konuşmalıyız. Konuşacağız.
Herkes ramazan pide sırası gibi kuyruk olmuş ellerindeki tabldot(doğru mu yazdım bilmiyom hani şu yemek koyulan tabak) ile kahvaltı sırası bekliyor. Hemen önümde Eren var ve biz konuşmuyoruz.
Neden konuşmuyorsunuz diye sormayın
ben de bilmiyorum."Eren?"
"Efendim?"
"Neden konuşmuyoruz?"
"Konuşmak istiyormusun ki?"
" Neden istemiyim hayatım?"
"Bilmem,sen benimle konuşmayınca bende seni rahatsız etmek istemedim."
"Ben senden asla rahatsız olmam olamam, bende sen konuşmuyorsun diye konuşmuyordum"
Bir süre sonra birbirimize bakıp güldük.
İkimizde iki aptal aşık olmuştuk.
Beyefendiye bak ben konuşmuyorum diye konuşmuyormuş.
Manyak çocuk.
Erenden;
Emirle tabldotlarımizı alıp ormanın içine gittik,hani beni sevdiğini söylediği yere.
Sahi ya EMIR BENI SEVIYOR. AĞLAYIN HEPINIZ. BENI SEVIYOR SIZI DEĞIL. BENI BIRICIK AŞKI BENI.
O meşhur kütüğün üstüne oturup kahvaltımızi ederken sohbet etmeye başladık.
Birbirimiz hakkında bir çok şey öğrendik. Onun doğum günü 18 Nisanmış. Benimkine ise daha çoook var. Onun doğum gününe son 10 gün kalmış.
Ve bana şimdi söylüyor. Internetten bir şey sipariş etsem ne zaman geleceği belli değil.
Arkadaşım olsaydı her şey daha kolay olabilirdi. Normal şeyler alırdım kıyafet falan ama o sevgilim.
Yani sevgilim anlıyormusunuz özel olmalı. Offf
Ben bunları düşünürken Emirin uzaklaştığını bile farkedememiştim ta ki elinde gitarla geldiğini görene kadar.
"Ne ara gittin ya?"
"Baktım bol bol beni düşünüyorsun bölmiyim dedim hem karaoke yerinden gitar ödünç aldım burda şarkı söyleyelim diye çok iyi bi sevgiliyim değil mi"
Gözlerimi devirdim her şeyde kendine pay çıkarabiliyordu manyak
"Çoooooooook"
"Ne söylesin sana bu aşık çocuk?"
"İçinden ne geliyorsa söyle"
"İçimden seni öpmek geçiyor"
"Hı?"
"Az önce dedin ya içinden geçeni şöyle içimden seni öpmek geçiyordu"
"Hangi anlamda dediğimi biliyosun"
"Biliyorum da bu hayalimi gerçekleştirmeyelimmi şimdi?"
"Şarkı sonrası ödül olarak 2 tane"
"Hemen başlıyorum"
Bu çocuk mal ama seviyorum. Atsan atılmaz satsan alanı çok kavga çıkmasın şimdi...
***
Bölümler düzenle düzenle bitmiyordu...
Herkes nasıl? Keyifler yerinde mi? Eğer herkes iyiyse vote bırakıp diğer bölüme geçebilirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
Chick-Lit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅