Yorum falan yapın bir şeyler.
***
Emir'den;
~Laaağğn çorabım nerde nereye sakladınız angut beyinliler?
Dudaklarımı ısırarak Meriçle bakışmaya başladık. Meriç bana 'Taha senin ebeni belleyecek' bakışı atarken bende ona 'Kanka sen beni korursun olmaz mı' bakışı atıyordum.
Olay şöyle ki sabah her şey çok güzeldi. Böyle Emirle iç içe minnoş bir şekilde uyandık. Benim utanma merasimimden sonra yanımızda getirdiğimiz kahvaltiliklardan birazını çıkarıp yedik. Sonuçta bunun akşamı ve yarını da vardı yiyecekleri idareli kullanmalıyız. Yoksa Tarzan gibi yerden solucan toplayıp yeriz düşüncesi bile öğkk. Midem bulandı böyle kıvrak kıvrak ıyyy.
Her neyse kahvaltımızı ederken sakar baş harfi Eren olan şahıs, tabi o ben oluyorum keyifli keyifli su içerken Emirin beni gidiklamisiyla çoçuğun üzerine yanlışlıkla elimdeki su dökülmüş oldu.
Dünde malum bizim şimdi öğrendiğimiz Tahanın en sevdiği ve tek getirdiği çorabı ateşe kurban gitmişti.
Bizim titiz Tahamız ıslak çorabı giyemiyormuş birde bu var. Şuan yüzü çorap giymem gerek diye haykırıyor resmen. Ölcem kesin.
Yavrum yazık sakladığımızı düşünüyor. Gerçekleri söylersem beni öldürme ihtimali var.
Emir ise bana bakıp alttan alttan sırıtıyor tabi Taha bizden şüpheleniyordu Emirin keyfi yerinde film izler gibi bizim kivranmamizi izliyor. Sabret Eren Gün gelir devran döner.
~ Son bir kez daha soruyorum benim caaanım çorabım, teee Muğladan aldığım güzel kırmızı çorabım, kazıklandıgımı bile bile sırf o güzel rengi için 25 tele verdiğim çorabım nerde? Lan benim çorabım nerde? Meriiç sen biliyon dimi aşkım?
~ Eee şey eee şeyy yaa canım Taham sevgilim,bir tanem,gülüm,arım, balım, peteğim, yakışıklım, hayatımın anlamı, burnunu yediğim, dudağını içtiğim, gözlerine parmak soktugum,sevdiğim, kalbimin sahibi,ömrüm,bebeğ-
~ Çorabıma noldu?
~Çorap mı hangi çorap?
~Meriç,Eren bakın ben sakinken söyleyin valla çok kizmicam.
~Kanka şuan bu s-sakin halin mi?
~Konumuz bu değil çorabın başına ne geldi çamura mı gömdunuz bir şey olmaz makinaya atarız hadi yavrum söyleyin.
Yemin ederim sıçtık. Bunun başka bi açıklaması yok, bugün de aksiyon. Bir günümüz normal geçse ne olur? Meriç derin bir nefes alıp büyük cesaretlik örneği göstererek beni korumak için kendini öne atarak anlatmaya başladı.
Haa anlatırken malak gibi sırıtıyordu çok kızmasın bana kıyamaz diye. Malak.
~Canım sevgilim şimdi şöyle oldu. Şöyleki biliyosun her şey bir gün yok olucak,hiç bir şey ömürlük değildir sonuçta o bir nesne bir kumaş dimi.
~Yanii noldu anlat esasa gel esasa bana boş sohbet yapma.
~Dünateşiyakmakiçinsenincorabınıçıraniyetinekullandık.
Meriç ve ben gözlerimizi sıkı sıkı yumup ilk vuruşun gelmesini beklerken Emirden bir "Kğk"sesi yükseldi endişelenip noluyo diye gözümü açtığımda Emir bana bakarak Taha ile gülmeye başladılar.
Pardon gülmek mi özür dilerim arkadaşlar anırmaya başladılar.
Kafam kendine gelince Meriçin yanına giderek ona sarılıp,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
Chick-Lit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅