19✔

840 52 18
                                    

Eren'den;

Planımız şu yönde ilk önce kostümcüye gideceğiz sonra o kıyafetlerle sahilde tur atıp deliymişiz gibi davranacağız sonra şarkı söyleyip dans edeceğiz.

Yani böyle salakça ama eğlenceyle başlayan bir gün oalcak bizim için.

Heyecanlıyım ilk defa tam anlamıyla özgür olup yaşamanın güzelliğini öğreneceğim için.

Kostümcüye girdiğimizde kimseyi umursamadan elimize bir sürü kıyafet alıp üçümüzde daracık kabine girdik.

Mertin seçtiği ilk kıyafet mini bir prenses elbisesiydi.

Gözünüzün önüne bi gelsin yakışıklı esmer uzun boylu biri.ah ah ben biliyorum bu bile sizin düşmeniz için bir sebep amma velakin bu yakışıklıyı elbiseyle ve elinde sihirli değnekle hayal edin bir de.

Merte çok güldük valla ha. Garip garip hareketler yapıyo bide daracık alanda.

Mal.

Emir ise Emirin kıyafeti Emir kıyafet hahahahahah durun gülmekten söyleyemiyorum ayyy ayy emirin giydiği şey Kelebek kostümüydü yada peri kızı yani oğlu her ne zıkkımsa.

Emire "neden bu" diye sorduğumda "ne yani ben böyle şeyler giyemezmiyim?" demişti.

Manyak ağlamaya yer arıyor valla.

Benim üstümde ise gayet normal bi bebek tulumu vardı bebekliğimi özlemiş olamazmıyım ben?

Neyse bunlar işin gırgırıydı.

Üçümüzde aynı tavşanın farklı renklerinden olan tulumlardan alıp çıktık.

Valla ne yalan söyleyeyim bi garip hissediyorum. Millet bize bakıyor. Ünlü olduk.

"Emiiirr"

"Efendim aşk"

"Emir götünde top var"

"Mal o top değil tavşanın kuyruğu"

"Haa tamam,hadi şarkı söyleyelim mi?"

"İstersen söyle unutma bugün özgürsün"

"Tamam bey"

Şuan acaba hangi şarkıyı soylesem diye düşünüyorum da offf hangisini secsem oysa o kadarda şarkı biliyorum.

Offf.

Derken aklıma sexy bi şarkı geldi Emire bakıp bağırarak söylemeye başladım

"Gel gel gel güzelim gel gel hiç acımayacak"

Ağzımı niye kapatıyorsunuz? ya ne güzel şarkı söylüyorum ben.

Aa çekemiyorlar ayoll. Diye düşünürken Mert;

"Eren düzgün şarkılar söyle millet yanlış anlamasın" oyunculuk yeteneklerim ile bi Merte birde Emire gözlerimi doldurarak baktım

"Hani bugün millet elalem yoktu ha? Ben özgür olmayı haketmiyormuyum?

Anladım siz beni rahat bırakmıyacaksınız.

Ya emir sana ne demeli Ben senin sevgilin değilmiyim beni niye savunmuyorsun?

Anladım sende katılıyorsun zaten gelecekte beni hep kısıtlarsın sen evet evet aynen öyle hıh.

Madem öyle olcak benden ayrılmak istiyorsun dimi. Sümüklü Emir nolcak. "

Ayıptır söylemesi online oyunculuk dersi verilir hahayt. Emir beklediğim gibi lafa atladı

"Oha konuyu nasıl ayrılığa getirdin mal sadece ahh herneyse istediğini söyle hadi ve ayrıca sen benimsin ayrılık yok unutma!

İçimde şeytanlar sırıtıyor. Ağzımı açıp ultra mükkemmel supersonic şarkımı söylemeye başladım

"Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle canım acısın boşver bu benim için bir zevk fantazi dünyam rengarenk bu daha hiç birşey tutma kendini bebeğim dediğim anda vur banaaağ vuğğrr ahğğ"

Şuan ne milletin bana attığı iğrenç bakışlar umrumda nede yarın ne kadar utanacağım sadece anı yaşıyorum.

Anı yaşamak...

Biraz gezdikten sonra akşam olmuştu. hamburger pizza cips kola çekirdek falan alıp sahilin ücra köşelerinden bi yere oturup yemek yemeye başladık.

Bir yandan günü çekiştirip bir yandan da yemeklerimizi yiyoruz. Mert ayağa kalkıp

"Hadi gençler kalkın ayağa sarhoş taklidi yapalım"

"Tamamda üstümüzde bu kıyafetlerle mi?"

Emirin söylediği şey üzerine mertle ben şöyle bi üzerimize baktık. Aboooo biz hala aynı kostümleyiz ben onu unutmuşum pardon biz.

"Emirr biz harbi harbi hâlâ kostüm içindeyiz ya"

"Günaydın sevgilim kalkın bi yerde üstümüzü değiştirek zaten iyice terledik"

O rahat yerimden kalkıp Emirin yanına geçtim.

İyide biz nerede üstümüzü değiştireceğiz ki?
Amaaan dert ettiğim şeye bak sevgilim bir yolunu bulur.

Ah ah şu yakışıkı benim darlingim.

Üstümüzü bi kafenin tuvaletinde değiştirip elimize komik dursun diye aldığımız  ayranlarla salına salına yürüyoruz.

Biliyormusunuz Emir şuan çok seksi duruyor ahh gözleri kısık ve yorgun böyle tatlış tatlış yürüyor götünü kestigim.

Hemen silkelenip kendime geldim bu aralar  emire karşı libidom çok ve iradesiz yükseliyor, dikkatli olmalıyım.

Bunlar hep yorgunluktan bacım.

"Yansın gecelerr sabahıda söndüreliim beni yak beni yak beni hapset içine çek bebeğiiim"

"Emir şarkı çok yanlış yerlere gidiyo koçum"

"Mert adı üstünde şuan sarhoşuz istediğimizi yaparız"

"Öylemi tamam ben bundan sonrasına karışmıyorum o zaman" Emir omuz silkip şarkı söylemeye devam etti.

Ben bu çocuğu sevirem.

Biraz daha eğlendikten sonra sahile doğru yürüyüp ateş yaktık.

Bugün burda uyumayı düşünüyoruz da.

Şuan mal gibi birbirimize bakıyoruz.

Konuşacak bir şey kalmadı ki. Sabahtan beri çenemiz yerinde durmadı. Derken Mert şarkı söylemeye başladı;

"Düşerdim yamaçlarından sapsarı saçlarından avuçlarından,
Yinede kalkar severdim gülüsün özeldi
Beni kendinden kurtar"

Sesinin güzel olmasına mı şaşırıyım, gözünden bir damla yaş aktığına mı?

Belkide bu şarkıyı Emire bakarak söylediğine yanmalıyım...

Umarım düşündüğüm şey olmamıştır.

Umarım...

***

Mert ne yaptın o senin yengen yengen

Yalnız Eren çok azgın çıktı, inanın ben bile şaşırdım.

Eee yorum yapın birazcık.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin