Emirden;
Eren ile arkadaş olmamız üzerinden 2-2,5 hafta geçti. Ona anonim olarakta yazmaya devam ediyorum, anonim olan bana o kadar değişti ki anlatamam.
Böyle artık samimi davranıyor, terslemiyor. Hani diyorum aşk insanı değiştirir dedikleri bu mu yoksa?
Ne alaka ne alaka!
Size ne anlatacağım kızlar geçen gün beden dersine girmeden sırf onu etkileyebilmek için çocuğun önünde soyundum. Ağağağağa.
Bahanem de hazır ha "Vücudumu sadece benim için özel insanlar görebilir"
Benim saf aşkımda buna inandı. Bide arkamı döneyim demesi yok mu? Bunlar gayet normal kelimeler ama ya anlarsınız ya her hareketi her sohbeti,mimikleri o kadar hoşuma gidiyor ki...
Bu arada utanınca bi başka oluyor onu lavabo ile aramda sıkıştırdığımda gözlerini kaçırması,elleriyle oynaması kızaran burnu ve elmacık kemikleri onu gözümde muhteşem kılıyor.
O gün ona en çok yaklaştığım andı Allah'tan kontrollüyüm de onu öpmedim,
şayet orada 1 dakika daha dursaydı kontrolu kaybedip net öperdim./Senden önce Eren öpmesin dikkat et :))/
Evet teneffüse 5 dakika var ve ben bunları düşünüyorum,Siz son beş dakika ders düşünebiliyormusunuz? Hele de edebiyat dersinde püf.
Aklımdaki plan şu sevdiğimi de alıp kantine gidip yemek yerken ağzını yoklamak.
Bi soralım hoşlandığı var mı? Anonim olan benden bahsedecek mi? Bana o kadar güveniyor mu?
Birde şu var 11. Sınıfların Kamp Gezisi.
Sevgilimi ikna edip kampa gitmeliyiz neden mi? Çünkü izlediğim dizilerin okuduğum romanların %80i adam kızı sevdiğini okul gezisinde söylüyor.
Demekki etkili bir yöntem bu. Klişeler hayat kurtarır. Bunu bilmeyen maldır.
Eğer gelirse ona anonim olduğumu söyleyeceğim. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ne diyeceğimi de bilmiyorum.
Sadece bu gizlilik ne kadar aşkımıza atraksiyon katsa da onun ne tepki vereceği de önemli.
Ya onunla oyun oynadığımı düşünürse,ya benden nefret ederse?
İşte bunları daha fazla düşünmemek için ne yapıyoruz uslu uslu gerçekleri anlatıyoruz ama -- ayıp oluyor ama zil sesi lafı böldün.
Zil çaldı sonunda ya şu son dakikalar sizede çok uzun gelmiyormu? Şu an zil tartışması yapacak şeyde değilim hemen yar'imi almaya gidiyom ben...
Eren'den;
Ders bitince masamı toplayamadan içeriye Emir girdi bu çocuk dakika mı sayıyo ne bu hız?
Bugün bi yakışıklı olmuş 'salak Eren burda biz bizeyiz sen demiyor musun bu çocuk çok yakışıklı diye hep ben mi söyliyim bunları' iç sesime göz devirdim ne yani emir de her gün çok yakışıklı göz görüyor.
Neyse beraber kantine geçtik o sıraya girdi bende yer tutup oturdum. Sanki millet kıtlıktan çıkmış gibi kantine hücum ediyor,açlıktan ölmezsiniz dostlar.
Ooo emirinde işi zor sıra ramazan pide sırası gibi mübarek,herkes mi aç, herkesmi susuz?
Emiri beklerken biraz telefonla uğraştım.
İnstagrama girmişken benimkinin ayy pardon dilim sürtüştü Emirin sayfasına da bakıyım dedim yaklaşık 31. defa.
Bu çocuğun tişörtü yok galiba yazık cıbıl cıbıl geziyor ortalıkta yani banane ama yorumlara neler yazıyorlar bu ne yavşamaktır kardeş hayırdır?
Sen benim kim olduğumu biliyon mu ben Emirin..ben Emirin...ben Emirin arkadaşıyım sadece arkadaş basit bi arkadaş hem banane ki
Emirin hesabından hesaptan çıkmaya çalışırken ekran dondu telefonum pardon benim külüstür artık bozulmaya başlıyor. Sonunda yeni telefon almaya bahane.
Bende telefon açılana kadar telefonun üzerinde parmaklarımı gezdirip ,ritim tutmaya başladım derken.
neeeee!?!? Hahuhahuhahu derin nefes al nefes ver Haaaahuuuu salak gerizekalı vay başıma ne gele? Bu parmaklar o resmi beğendi hemde sene 1876dan kalma fotoğrafı oy rezillik ben napicam
Ne dicem bana bir şeyler oluyor,daha ne kadar batarımın örneğiyim, ben ne diyeceğim.
Çok rezil oldum yalan bulmalıyım yalan.
off stres şu an ki stresi daha yaşayamam haahuuuhaaaaahuuu
beyinsiz eren, aptal mal eren ben bir gerizekalıyim ben bunu nasıl açıklayacağım?
Hayır hep dürüstlükten yanayım ama şimdi suratına suratına ben seni stalkliyodum, cıbıl cıbıl fotoğrafına ağzımi akıtarak bakarken şansa bak telefonum dondu bende yanlışlıkla resmi beğenmiş oldum ayrıca senden galiba hoşlanıyorum mu dicem?
"Oo kimden hoşlanıyorsun Eren?"
Duydu mu duydu kesin duydu senden diyemeyecegime göre kanıtlanması daha kolay olan;
"Emir sana bisi soyleyeceğim,bunu nasıl söylerim bilmiyorum ama ben birinden hoşlanıyorum"
Emirin gözleri mi doluyo bana mı öyle geliyor?
"Ki-kim-kimden?"
"Biri var bana yaziyo 2-3 haftadır adını bilmiyorum ama ondan hoşlanıyorum galiba…"
Bu nasıl duygu değişimi böyle şimdide gözleri öyle parliyo ki emiri göz doktoruna götürmem lazım.
"Nasıl yani lakabı adını falan soylemedimi sana yada sen ona bilinmeyen mi diyon oğlum ona nasıl sesleniyon?"
Baksana konuyla nasıl ilgili beni sevse başkasından hoşlandığım için kıskanır kızar ama o sanki yarın düğün olsun istiyor iyiki ona sen dememişim.
"Ona ben SAPIK ŞEY diyorum"…
***
Emirin kalbi; E biz kalkalım o zaman
Ee bölüm nasıldı?
Şimdi elini kaldır ve bir yorum yap bu bir emirdir📌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
ChickLit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅