5✔

2.6K 141 48
                                    

Emirden;

En az yarın saattir  okulun önünde Ereni bekliyorum.

Sevdiceğim diye demiyorum kendisi çok yavaştır. Mıymıy sallana sallana geliyor okula ,hayır burada kıçım donuyor. Ama kıçım sevdiğimden önemli değil.

Ellerim cebimde yoldan geçen arabaları izlerken aniden gelen aydınlanma ile salaklığıma küfredip telefonumu çıkarttım.

Ona anonimden yazmak varken bu kadar beklemek niye?

Emir:
Benim minik bebeğim nasılsın?

Küçük Prens'im:
İyiyim
Bu arada
Ben
minik
değilim
Diğerleri
Çok
Uzun

Emir:
Hep öyle derler ;)
Ama ben seni böyle seviyorum
Böyle minicik tatlı sincap gibisin
Sana kocaman sarılasım geliyor
Bazen hayalini kuruyorum kollarımın içinde kaybolursun
Ahh eren sevgi patlaması yaşıyorum
Eren seni sevdiğimi söylemişmiydim
Muhtemelen çok defa söyledim ama Eren seni çok kocaman seviyorum

Küçük Prens'im:
Şeyyy eee peki o zaman

Emir:
Ya seni yerim sen utandın mı
Eren bana hemen aşık olmalısın
Bu arada nerde kaldın iki gözümün çiçeği bi okula gelemedin?

Küçük Prens'im:
Ben niye utanayım ki
Ben görmediğim birine aşık olmam
Sana neden açıklama yaptığımı bilmemekle beraber sorunu cevaplıyorum gece geç yattım uyuyakaldım ve sonuç bu
Sen niye bekliyon ki sanki ben dedim bekle diye

Emir:
Aa öyle deme ama seni görmeden benim günüm başlamaz ki,sen varsan ben varım
Hani dedin ya seni görmedim diye
Sen beni gördün hatta konuştun ama kim olduğumu bilmiyorsun.

Küçük Prens'im:
Ciddimisin
Yaa nasıl ben ne yapıyordum o sıra aklım nerdeydi
Off ya

Emir:
Sen beni bu kadar merak mı ediyorsun?
Beni
B
E
N
I

Küçük Prens'im:
Hayır öyle değil
İnsan kimle konuştuğunu merak ediyor yani

Emir:
Ben sonuca bakarım aslanım
Sonuç= Beni merak ediyosun
Sanane lafı istediğim yerden anlarım

Küçük Prens'im:
Iyi tamam ben duraktayım geliyom
Aslanım ne bikere
Insan sevdiceğine böyle mi der

Emir:
Ne der mesela?

Küçük Prens'im:
Aşkım,sevgilim,sevdiceğim,mis kokulum, ,birtanem,herşeyim falan ben nerden biliyim benim hiç sevgilim olmadı ki

Emir:
Eren sana çok pis aşığım bak öyle böyle değil tamammi
Ben olduğum sürece sevgilin zor olur
HATTA NE ZORU OLMASI IMKANSIZ
Ben senin ilkin ve sonun olacağım
Tamam sen gel hadi

Resmen az önce bana trip gibi bir şey yaptı. Neymiş ona aslanım demişim,tribini yediğim.

Ayrıca farkettiniz mi bilmiyorum ama onu sevdiğimi kabullenmiş bebek adımları ile sevgimizi büyütüyoruz neysee...Demek duraktaymış bana da bir seven görevi olarak durağa yürümek düşer....

Eren'den::

Aslanım ne be.

Aslanım tövbe yarabbi sanki asker arkadaşıyız işine gelince aşkım çiçeğim bebeğim ama işine gelmiyince aslanım
İnsan bi sevdiğim der ama dimi.

Yav zaten  bunlara niye takılıyorum ki ben?

Boşver istediğini desin çokta umrumda sanki off evet çok umrumda son 2 haftadır sürekli konuşuyoruz çok iyi birine benziyo ama hala 40 yaşında amcada çıkabilir yani aslanım falan siz konuyu biliyonuz...

O evlenme gelin konusunu hic açmadı. Bu konuda konuşmak istemediğimi anlaması ve bunu uygulaması hoşuma gidiyor çok anlayışlı biri.

Bu arada Emir ile de baya yakın arkadaş olduk. Onu çok sevdim kalbini de cok sevdim vücudunu da. Durun fesat anlamayın yada anlayın.

Off geçen beden dersleri varmış işte oda herkesin içinde üstünü değiştirmeyi sevmediği ve vücudunu sadece özel birilerinin gormesini istediği için lavoboda herkes çıkınca değiştirdi.

Yanımda ,bakın burası önemli Yanımda.

Bu demek oluyor ki onun için özel biriyim tabi salak ben ona bunu sordum dedim ki

"Şey istersen arkamı dönebilirim veya çıkabilirim rahatsız olacaksan?"

"Rahatsız olmamı etkileyecek bir şey mi var?"

"Vücudunu sadece özel birilerinin görmesini istemiyomuydun?"

Bu soruyu sorduğum an üzerime doğru yürüdü tabi bana alttan alttan sıcaklık geliyor, ben nasıl heyecan ben nasıl panik.

Lavabo ile vücudunun arasında ucuz tost kaşarından hallice sıkıştığımda    dudaklarıma yaklaştı, tabi ben o sıra utançtan ölmek üzereyim, sıcacık nefesini suratıma üfleyerek konuştu.

" Sana senin özel olmadığını söyleyen kim?"

Aman aman nerelere geldik. Burası neresi ya?

Şu an ne düşünmem gerekiyor ben nerdeyim nerelere geldik derken aklıma anonim geldi namı diğer sapık şey o o varken ben nasıl birine bu kadar yakınım hani o bilmesede ilkim o olacakti?

"Şey ben çıkıyım" diyip ayrıldım ordan.

Tabi vücuden ayrıldım ama şu kalbim varya hızını hiç kaybetmedi.

Yani hızını size nasıl tarif ediyim; şöyle ki öğle arası gelmiştir, tarih dersinden çıkmış ayrıca açsınızdır ve kantin doluşmadan sınıftan bir kendinizi atışınız vardır böyle o merdivenlerden öğrencileri eze eze kantine inersinizde nefes nefese kalırsınız ya hah işte tam olarak öyle.

Işte olaylar böyle gelişti tabi bu olaydan sonra benim biraz utanma seansım olmadı değil. Ben yine hafif utanmaya başlayınca bana doğru yavaşça gelen Emiri gördüm.

Klasik selamlaşma aşamasını geçtikten sonra zaman hızlı geçmiş onunla konuşa konuşa okula gelmiştik. Ben ve hızlı kalbim.

Emir'e bir şeyler hissediyorum kör değilim biliyorum kendimi  ama Sapık Şey  ona da hissediyorum. Kendimi dizilerdeki şerefsiz erkek gibi hissettim.

İnanmayacaksınız ama onunla tartışmak o kadar güzelki yada bana iltifat etmesi beni cok mutlu ediyor. Tek kelimesi ile kahkaha atıyorum.

O bunları bilmiyor...

Aynı anda ayrı kişilere aynı duyguları hissetmek off kafam çok karışık.

Bir de aynı anda hayatıma girdiler ya bari biri daha önceden girseydi hayatıma, yok ama hayat diyorki illede nah.

***

Aslan sürüsü öbür bölüme hazır mı?

Bi vote be abi ölür müsün?😟

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin