Eren'den;
Hadi ama ben 16. bölümde tövbe etmiştim. Neden ya neden. Şuan çok komik durumda olduğumun gayet güzel farkındayım.
Gözlerimi sımsıkı kapattım,aynı pozisyondayken. Neydi günahım keşke o günahı işlemeydim de başıma bu gelmeseydi.
Yemin ederim ağlıcam şimdi.
Kocaman bir rezillik ağhh.
Şuan yatakta tepinmek istiyorrumm.
Emirden tuhaf tuhaf seslerden başka hiç bir ses yoktu.
Çocuk üzüldü tabi çıkarır öyle sesler. Nasıl bakıcam bir daha yüzüne.
Acaba özür mü dilesem?
He Eren özür dile ne diyeceksin 'ya ben seninle öpüşmek üzereyken hapşırdığım için özür dilerim ama şimdi hapşırmam hadi bir kez daha deneyelim kiss mee' mi dicen salak?
En sonunda bi cesaret yüklemesiyle gözümü açıp Emire baktım. Hiii ben de üzülüyor diye neler düşünüyorum.
Cık cık cık. Beyefendi gülmemek kendini sıkıyor, kıpkırmızı olmuş ondanmış o garip tuhaf sesler.
Benim kafamı kaldırdığımı görünce göz göze geldik.
Ve onda ipler koptu.
Bakış o bakış öyle bir gülüyorki sanki 17 yıllık içini boşaltıyor.
O güldükçe ben utanıyorum. Ben utandıkça kırmızı yüzüme bakıp yine gülmeye başlıyor. Mükkemmel bir kısır döngü.
Hayvan herif.
5 dakikadır gülüyor ve ben artık dayanamayıp utancımdan ağlamaya başladım.
Zaten hep ben rezil olayım, hep benim başıma bir şey gelsin emi. Emir padişahlar gibi cool cool takılsın. Erende hep yerlerde sürünsün.
Oh ne alâ yaşam.
Baktım ağladığımı farketmiyor derincene burnum çektim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
Ne yani ilgi istiyorum çok mu?
Sonunda beni farkedebildi şerefli köpek.
Beni gördüğü an gülmeyi kesti birde kesmesin yav hele bi ben ağlarken gülsün yemin ederim 163'lük boyuma aldırmadan onu döverim ve kendimden 2 hafta uzaklaştırma kararı veririm. Kendi bilir.
Bu sözlerim kesinlikle tehdit değil, ben ona sadece seçim hakkı sunuyorum arkadaşlar hehehe.
~ Eren canım niye ağlıyorsun bir şey mi oldu?
~ Ne olabilir ki canım? Canım sıkıldı bende dedim hüngür hüngür ağlıyım.
~ İlahi Eren sende,ben de bir şey oldu sandım yahu insanı boşa endişelendiriyosun
~ Emir şaka mısın gülüm? Lan ağlıyorum ağlıyorum beni teselli etsene ?
~ Ne yapabilirim ki sana sordum noldu diye canım sıkıldı dedin bunda benim yapabileceğim bir şey yok. Eren niye öyle bakıyorsun. Eren aşkım bakma dedim ya korkuyorum. Eren kaçmalımiyim?
~ Emir aklın varsa kaçarsın ha yok mu yinede kaç çünkü şimdi seni dövmeye geliyorum. Bak ben sabirliyim kendimi tutmaya çalışıyorum kaçtın kaçtın, kaçamadın öldün.
~ Emir kaçar
Diyip koşmaya başladı tabi arkasından bende. Şuan mutluyum aslında. Konu benim rezilliğimden uzaklaştı.
Yav ben şeytanım,nasıl illegal işler yapıyorum. Konuyu böyle saptırırlar aslanım haydee.
Şeytan benim yanımda iyi pok yemiş.
Kendime çok yükseldim.
Emirden;
Ya anlamıyorum ben ne dedimde harlandı ki. Garip çocuk valla.
Şimdi kulübeye doğru ben önde o da peşimde koşuyoruz.
Sanki beni yakalayacak,hani kendini yavaş sanmasın diye bende yavaş kosuyorum ama yinede yakalayamıyor.
Ahh Eren bu enerjimizi daha farklı şeyler yaparkende kullanbilirdik. Enerjimize yazık.
Fesat anlayabilirsiniz...
Kulübeye vardığımızda kan ter içinde kalmıştık. Farkettiyseniz vardığımız dedim aynı anda yani.
Normalde böyle bir şey mümkün olmadığının farkındasınızdır. Farkında degilsenizde şimdi farkettiniz.
Neyse benim kucağımdaki bu sakar aşkım yolun yarısında yere düştü. Dizi kolları falan da kanadı tabi benim içimde gitti.
Ya bide ağlıyordu valla oturup ağlayasım vardı ama ben kendimi tuttum ve benim gibi mükkemmel bir varlık ile en az kendisi kadar mükkemmel olan kasları ile onu kulübeye kadar taşıdı.
Kahraman ben. Kahraman kaslarım. Hayır daha çok ben.
Ah kendime çok yükseldim galiba.
Benim aynada kendimi övmemin zamanı gelmiş heralde. Ne öyle bakıyosunuz be siz hiç aynada kendinize bakıp çok güzelim be demiyor musunuz?
Işte Ereni yatağa bırakıp banyodan bu acil durumlar için olan ecza dolabı mı ne varya ha işte onu söküp geldim,valla pıt diye de yerinden çıktı hiç sağlam yapmıyorlar be.
Yahu ben üşengeç biriyim hepsini tek tek getir götur yapamam.
Hiii benim sevgilim vardı beni lafa tuttunuz ya. Şuan yatakta bana söyleniyor.
Yanına gidip önce dizlerini sonra kollarını temizledim ayağa kalkacakken kolumu tutup
"Nereye?"
"Sevgilim yere düşünce beynini yolda mı bıraktın?"
"Manyak mısın oğlum ya kolumu sarsana mikrop kapcak"
" Ha o mu unutmuşum ben pardon."
Yav eskiden böyle sargı bezi mi vardı şahsen annem ben yaralandığımda temizleyip bıraktıktan sonra 'kendi iyileşir fazla dokunup uğraşma' derdi.
Hey gidi eskiler.
Kolunu falan sardıktan sonra oturma odasına geçip beraber film izlemeye başladık. Güzel bir gay filmdi. Filmin adı "Bugün eve yalnız dönmek istiyorum"du.
Filmde görme engelli bir çocukla aynı sınıftan olan çocuğun zorlu aşkını ele almıştı. Çok duygusal bi filmdi hatta çaktırmayın ama iki üç damla gözümden yaş aktı.
Filmi size öneriyorum. Bakın ben öneriyorum benim gibi mükkemmel bir şahısın önerdiği bi filmin kötü olma şansı var mı? Yok dediğinizi duyar gibiyim.
Filmin sonuna doğru sevgilim gözü yaşlı uyuya kaldı.
Bende kaslı - k a s l ı - KASLI kollarım ile onu tekrar yatak odasına götürüp yanına yattım ve kulağına eskiden okuduğum bir kitaptan cümleler fısıldayıp onun mis gibi kokusuyla uyuyakaldım.
" Bir eşi olmalı insanın; Bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı. Aşık olduğu bir eşi olmalı! Sabah uyandığında onu yanında görüp şükürler etmeli Yaradan'a. Koklamalı saçlarını, uyuyan eşine şefkatle bakıp,usulca dokunmalı yüzüne... iyi geceler huzurum."
***
Eşinizi bulmanız dileği ile vote verip diğer bölüme geçebilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
Genç Kız Edebiyatı|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅