Eren'den;
"He tamam şimdi ordan sağa dönün ahh hayır bak şimdi orda cami var ya ben oraya bakıyorum sende oraya bak ha bakınca ne tarafın sağdaysa oraya dön şimdi dümdüz ilerle balkona çıkıcam gözünüz havada olsun. Hhh benn sizi gördüm lan niye havaya bakiyonuz evlere baksanıza mallar. Iyi gördünüz mü tamam hadi gelin"
Valla bu çocuklar beni deli edecek. Şimdi Meriç ve Taha annemle tanışmaya gelecek. Ayy çok heyecanlıyım. Valla ilk defa bir arkadaşım eve gelcek. Emir nerde kaldı offf.
Evde tek ben mi stresliyim?
Anneme geldiklerini haber verip kapıyı açıp onları beklemeye başladım. Zaten evimiz sokak başına yakın olduğu için iki dakikaya gelmistiler.
Annemle onları karşıladıktan sonra onları içeri yollayıp ardından biz girdik. Rahat 5 dakika tüm ev halkı birbiriyle bakıştı. Ya böyle anlarda gülesim geliyor. Meriçe doğru baktığımda o da benle aynı şekildi gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Bakışma faslı sürerken eve Emirde geldi. Önce anneme sonra bana dönüp selam verdikten sonra içeriye geçip koltukların. Birine yayıldı.
Hayır yani karşında müstakbel kayinvaliden oturuyor,ahh tabi size söylemeyi unuttum anneciğim Emiri benden eksik etmiyor maşallah.
Ben annemin yanında öyle yayılsam ah şimdi ki gençler adlı 2 saatlik azarlama seansını başlatırdı. Ama Emir öyle mi oh keyif. Kesinlikle Emiri kıskanmıyorum.
Annem dünden hazırladığı sofraya bizi davet edince masaya geçtik. Ben yanımda Meriç,karşımda Taha,ve sol tarafımda ki iki kişilik baş sandalyelerde annem ve canısı oğlu Emir.
Emir sana trip atacağım bi ara! Bana unutturmayın!
Çorbalarımızı içerken tanışma faslıda yavaş yavaş başladı.
~ Çocuklar bugün burda toplanma amacımız çocuğumun mutluluk sebeplerini tanımak.
Anne toplanma amacı ne sen kraliçe elizabeth misin bu ne resmilik?
~ Hadi biraz kendinizden bahsedin
Ilk önce utanmamasi konusunda defalarca konuştuğum ama görünene göre hiç bir işe yaramayan Meriç konuşmaya başladı
~ Ben Meriç merhaba efendim.
~ Aa Meriç ayıp oluyor efendimde ne? Abla de.
~Peki Nurgül abla. Erenlerle aynı yaştayız. Otobüste tanıştık. Annemler Muğlada yaşıyor.
~ Annenin adı ne numarasını bi ara verirsin iki sohbet arkadaşım olur.
Sohbet arkadaşı mı anne? Dilin sürtçtü heralde dedikodu arkadaşlığı olmasın o?
~ Peki Nurgül abla. Annemin adı Sevil size numarasını mesaj atarım o da sizinle tanışmak istiyor.
~ Yaa ne güzel peki sevgilin kendini tanıtsın.
Ayy Meriçin tipe gelin. Masanın altından telefonumu çıkarıp çaktırmadan fotoğraflarını çektim. Kızarmış bir adet Meriç. Hahah. Çok iyi bir koz. Şeytan.
~Nurgül abla bende Taha annemler burda oturuyor. Annemin ismi Hayat onun daha sizinle tanışma fırsatı olmadı. Ama eğer sizi tanısa seveceginden eminim o da sizin gibi güzel ve eğlenceli.
Yemeklerimizi yedikten sonra annemin meşhur dedikodu günü için mahallenin teyzeleri ile Sultan ablanın evine geçiceklerdi.
Kapıdan çıkmadan kulağıma yanaşıp "evi bıraktığım gibi bulcam anladın mı?"dedikten sonra binayı terk edip gitti. Içeriye koşarak gidip bağırarak
~Ev booooşş.
Deyip bağırdım
~Kaç saat boşuz?
~Tami tamına 4 saat Hahaha
~ O zaman abur cuburlar Tahada. Taha yalnız A101e git. Orası ucuz ve güzel. Neyse Meriç sende tabakları falan hazırla Eren sevgilim sende güzel şarkıların olduğu playlist hazırla bende eve gidip disko ışığımı getiriyim. Huhu çok eğleneceğiz. Disko disko patizane. Diptis diptis.
Valla bu sevgilim manyak ya şerefsiz çok tatlı. Neyse herkes görev yerlerine dağıldıktan sonra işleriyle ilgilenmeye başladılar.
Biraz sonra Taha geldi ondan sonrada Emir.
Tüm perdeleri çekip disko ışığını açtık. Vayy çok havalı.
Bi anda arkada şarkı çalmaya başladı.
Her zaman çiçekler açar da, bugünkü bir başka
Her sabah güneş yine doğar da, bugün doğan bir başka
Sıcağı başka, yanışı başka
Sarılıp beni ısıtır aşkla
Duruşu başka, sevişi başkaHer yanım sarılsa acıyla, içim bugün bir başka
Her gelen hoş gelir elbet, onun gelişi başka
Bakışı başka, gülüşü başka
Ruhuma dokunup öper beni aşkla
Gizemi başka, tılsımı başkaO sırada mutfaktan elinde pasta ile Emir, arkasında ise Meriç ve Taha ile şarkıyı söylemeye devam etti.
Bugün ne güzel bir gün
İyi ki gördüm, iyi ki sevdim seni
Sanki unutmuş gibisin iyi ki doğdun
Senin doğum gününBugün ne güzel bir gün
Bir dilek tut, o güzel kalbinde
Yerim değişmesin her daim
Sevgilim iyi ki doğdunŞarkıyı burda kestiklerinde ağlıyordum. Yiaa bugün benim doğum günümmüş. Ahh planın içinde kesin annemde vardı.
~Siz ne yaptınız?
Şuan çirkin göründüğümün farkındayım ağzım ve gözlerim kocaman açılmış ellerim havada ahh mal gibi.
~Doğum gününe daha 2 gün var şaşırabilirsin. Ama benim planlarım da var. Doğum gününü sadece bana ayırman için ayrıca hadi bi dilek tut üfle mumları hadi millet
Hepsi bir ağızdan klasik iyiki doğdun şarkısını söylüyorlardı. Pastanın önüne geçip gözlerimi kapattım. Dileğimi tuttum. Tabiki size söylemeyeceğim. Büyüsü bozulur.
Gözlerimi açıp mumu üfledikten sonra Taha arkasından çıkardığı mini pastayı mini dediğime bakmayın bir avuç boyu falan amaaan ne detay veriyosam. Taha pastayı aldığı gibi yüzüme yapıştırdı.
Herkes bu halime gülüyordu bende dahil.
Ahh ahh bundan neredeyse 1 yıl öncesine kadar hiç bir arkadaşım yoktu. Ne çok imrenirdim yakın arkadaşları ile ortam kurup eglenenleri. Ne çok üzülürdüm herkes arkadaşlarıyla yada sevgilisiyle doğum günü kutlarken benim sadece annem ve babamla hatta bazen sadece annemle kutlama yapmama. Ama şimdi çok sevdiğim sevgilim var,arkadaşlarım var mutluyum.
Bunları düşünürken gözüm doldu. Taha yanıma gelip
~Hey şimdi gülüyodun,çok mu acittim?
~Ha yok sadece şey..
~Ney?
~ Oğlum iyiki varsınız ya
deyip önce Emirin sonrada yapışık ikiz gibi duran Meriç ve Tahaya ayni anda kollarımı sardım.
O sırada Emir bağırdı
~ Hop hop hop ne duygusala bağladık asıl eğlence şimdi başlıyor unuttunuz mu?Disko disko patizane.
Deyip galiba gelişememiş iguana dansı yapmaya başladı. Sonradan Taha da değişik değişik hareketler yapmaya başladı tabi bunu gören meriç ve ben dururmuyuz? HAYIR. Bizde katıldık orangutan kervanına.
Eğlence böyle başlamış oldu...
***
İşimiz gücümüz yokmuş gibi herkes Erenin ne dilek tuttuğunu tahmin etsin bakalım.
Ayrıca bugün doğum günü olan varsa kutlu olsun,bunu hangi gün okursan oku:)
Ha bu arada bana vote verin ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
ChickLit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅