36✔

342 19 0
                                    

Eren'den;

Emirle beraber Meriçlerin oraya doğru yürümeye başladık. Güzelcene bayır yukarı çıktığımızda ikimizde bitmiştik. Zor anam zor yokuş çıkmak. Kafamı kaldırdığımda  Meriçin ayakta orangutan dansı yaptığını Tahanın ise ona ayıplayarak baktığını gördüm.

Bende Meriç gibi orangutan dansı ve sesleri çıkararak yanına gittiğimde bana bi baktı sanki kaybolan çocuğunu bulmuş gibiydi gözleri bana "huhuhaha" gibi değişik sesler çıkarınca bende ona benzer şeyleri taklit ettim.

Onunla beraber önde orangutan gibi yürürken arkadan da Emirler şey gibi geliyorlardı. Şeyyy...insan gibi.

Bi zaman sonra Meriçle harbiden orangutanca anlaşmaya başladık nasıl olduğunu inanın bende bilmiyorum acaba benim baba tarafı Orangutan kökenli mi? Tühh Eren baban ağzına sıçacak geldiğinde.

Yorulduğumuzda insan gibi yürüyüp Tahagilin yanına geçtik. Orangutan olmak yorucu işti valla Allah onlara yardım etsin.

Daha sonra benim fikrim ile Tahanın yada Meriçin fotoğraf- video kayit makinasını çıkartıp sanki bir orman belgeseli çekiyormuş gibi etrafı çekerek işe başladım.

~Bugün amazonun balta girmemiş ormanlarını yanımdaki 2 tane birbirinden özel konuğumuz ile geziyoruz. Bu yanımdaki şahıs Meriç kendisi orangutan terbiyecisidir. Çok güzel orangutan taklidi yapar. Göster amcana taklidini azcık ucundan yap.

Meriç bana bakıp pardon kameraya doğru o güzel taklidini yaptı bide orangutanca konuşunca bizi Taha ile bi gülme aldı alış o alış. Bide arada arkasını dönüp götünü sallıyordu. Malak. Malak ama seviyorum şerefsizi.

~Meriçe bu gösterisinden dolayı teşekkür ederken bi diğer konuğumuz Hemen arkamda ormanın derinliklerine doğru işemek için uygun ağacı arayan bay Emir var. Kendisi hangi ağaçlara işemeli konulu dergisiyle büyük gündem olmuştu hatırlarsınız. Ayrıca beyfendi Hayat işeyince güzel adlı konferansıyla iyi bir kitle sahibi olmuştu.

Bunları söylerken arada bi gülme alıyordu beni, büyük ihtimalle bunları sonra izlerken yine gulcektim. O sırada arkadan Emir bağırınca kamerayı ona doğru iyice zoom yapıp odakladım.

~Eren beycigim niye millete yalan yanlış haber veriyosun?

~Ama efendim haberlerimizin hepsi çokça kişi tarafından onaylanmış bilgilerdir ve hepsi doğrudur.

~Aaa lütfen ama benim dergimin ismini yanlış söylediniz bu kabul edilir bir şey değil.

~Özür dileriz efendim biz böyle bir hatayı nasıl yapabiliriz ahh salak muhabirler. O zaman derginizin adı nedir siz söyleyin belki gençlere ilham olur. Gençleri bilgi ışığında aydınlatın. Onlar sizi örnek alıyorlar biliyorsunuz.

~Aaaa teveccühünüz Eren Beyciğim bu sizin hatanız değil ki. Ha tabi sizin hatanız ise benim için en doğrusudur. Bu arada beyi bıraksak mi artık? Öhöm öhöm konumuza gelirsek  Dergimin adı Ağacım Ol Sıçayım Ağzına diririririm.

~Gerçekten çok bilgi veren bir derginiz var bunu bilmek için okumaya hiç gerek yok başlık her şeyi anlatıyor. Peki ya siz Emir bey neyden esinlenerek yazdiniz? yazarken ne hissettiniz duygularınızı paylaşırmısınız?

~Ahh duygulandım şimdi, bu dergiyi yazmam için ilham benim çocukluğum. Bakınız bir gün ailemle pikniğe gitmiştik tuvaletim gelmişti babama söylediğimde bana git şurda bi ağaca işe bir şey olmaz demişti. Bende inandım ve gittim altımı çıkartıp işedim tam altımı giyiyordum ki tam giyiordum ki burası benim için çok duygusal hah kusura bakmayın uhhh acısını sanki hâlâ hissediyorum ıhm şöyle ki tam altımı giyiyodum malum yerimi arı soktu. Pardon arılar ahhh.Herkes benle dalga geçti sonra bende karar verdim bir dergi çıkaracaktım. Kimsenin orası burasını arı sokmasına izin vermem bu yüzden sizde AĞACIM OL SIÇAYIM AĞZINA dergimi alın,sadece 15 tl. Reklam da yaptık oley oley oley hıhıhı.

Artık kendimi tutamıyordum videoyu bitirip kendimi yere atıp katıla katıla gülmeye başladım ahahah. Çok iyi amk çok iyi.

Biraz daha gezdikten sonra hep beraber topluca yattığımız yere doğru ilerlemeye başladık. Yalnız yol da yol hani sanki domuz yolu yada dağ keçisi mi demeliyim dimdik böyle şey gibi. Kalem.

Zorlu yollarla kamp alanına geldiğimizde  havanın karardığını farkettik. Dün iyiki fazla odun toplamışız yoksa şöyle bi bakıyorum da kimsenin götünü kaldırmaya hali yok. Bu sefer riske gerek yok diyerek kendi çoraplarimdan birini ateşe verdikten sonra rahat rahat yayılmaya başladım.

Ateşin yanlarına ısınsın diye dizdigimiz konserveleri ve bir kaç kahvaltılığı da tabaklarimiza dizdikten sonra yemeye başladık şu konserveleri ne kadar sevmesem de doğada hayatta kalmam için lazımdı. Bak bak su laflara bak hele hayatta kalmakmış lan sadece 1 gündür burdasın farkındasın dimi,ohooo senin kafa uçmuş. Sus içses bu laflar cool laflar sen bilmezsin. Yav hehe havalıymış götümün havalısı. Sana sus demiştim.Iyi tamam sustum.

Neyse saat 10 olmuştu bizde madem ormandayız oh oksijen kafası şarkılar söyleyelim ağaca ormana kuşlara  konser verelim dedik. Tamam tamam yalana gerek yok sadece canımız çok sıkıldı ve bari şarkı söyleyek zaman geçsin dedik. Öyle yani.

Dedik ama acaba hangi şarkıyı söylesek. Diye düşünürken aklima gelen şarkıyla aniden şarkının nakaratını söylemeye başladım tabi onlarda bana eşlik etti.

~Dünyanın yükünü yazsalar payıma  Dost düşman bir olup çıksada yoluma
Vazgeçmem senden yinede
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tut...

Bu şarkıyı seviyorum eskiden böyle yavaş şarkılar fazla sevmezdim ama insan aşık olunca aşk şarkılarınada aşık oluyordu. Canım Emir'im.

Bu şarkıdan sonra buna göre daha hareketli bir şarkıyı açıp bağıra bağıra söylemeye başladık.

...Dile kolay dön demek,kalbe kolay mı?
Bir bakmışsın yıllar geçmiş çoktan
Gönül medet ummuş ondan bundan
Ne kin tutar kalbim ne de intikam
Sana değmez yıkıl karşımdan...
 

Bir kaç şarkı daha söyledikten sonra Taha-Meriç-Ben-Emir olarak koyun koyuna yatıp yıldızları izlemeye başladık.  Taha nefeslenip konuşmaya başladı,

~Her günümüz böyle geçsin inşallah böyle hep içimizde bir çocuk olsun asla ayrılmayalım ne yaparsak yapalım küsmeyelim sizi çok seviyorum lan harbiden bak iyiki sizinle ayni otobüse binmişizde Meriçle sizin dedikodunuzu yapmışız.

~İyiki

~İyiki

~İyiki

Hani derler ya hayatımı renklendirdi diye gerçekten onlar benim hayatımı değiştirdiler,renk verdiler. Onları kaybetme düşüncesi bile mahvediyor. Çok seviyorum ulan.

Ben onlarsız asla olamazdım birinden birine bir şey olsun yemin ederim kendi canımmış  gibi önemserim. Bunları çok seviyorum ben. Angutlar.

***

Son 3 kaldı.

Bu arada kurgu 7K olmuş teşekkür ederim.❤

100 okunma olduğundaki sevincim daha dün gibi aklımda❤

Kurguya vote verip öbür bölüme kayabilirsin...

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin