29✔

408 28 10
                                    

Eren'den;

Yüzümdeki pastayı temizledikten sonra masayı hazırlamaya başladık. Maşallah marketi boşaltmışlar.

Çerezler,cipsler,pasta,kurabiye,sarma, kısır, fanta,cocacola derken masayı altın günü masası gibi doldurmuştuk.. Allah olmayanlara versin.

Affedersiniz çamış gibi yedikten sonra hepimiz şişmiştik. Bi 10 dakika falan masabaşı sohbet ettikten sonra masayı temizleyip kaldırdık.

Şuan sanki ev taşıyoz gibi bi durum var ortada. Emir ve Taha koltuğu koridora taşırken benle Miraç ise halıları,kilimleri topluyoruz.

Sonuçta insanlıktan çıkacağımız bir gün olcak. Garip garip danslar değişik kıyafetler falan.

Bu arada Miraç evinden gazete getirmiş. Ona neden diye sorduğumda' duvarı gazete ile kaplayıp resim cekincez kanka güzel fon oluyor' demişti.

Miraçla işimiz bitince gazete duvarı yapmaya başladık. Ayy valla canım çıkıyor bunaldım sonunda gazete bitti ve duvara astik.

Emir elinde mikrofonla gelip;

~ O zaman yarına kadar ev boş sabaha kadar eğlenmeye varmıyız?

~Annem gelmicekmi?

~O sana şakaydı bebeğim annen bugün teyzende yani ev boş

Vay anne demek sende bu işin içindesin ha?

Emir televizyondan heralde önce medeniyet diyerek normal slow şarkı açtı. Elini bana uzatıp

~ Bu dansı bana lütfedermisin Küçük Prens'im?

~ Teveccühünüz Sapık Şey

Deyip dansa kalktık.

Az önce medeniyet mi dedim unutun onu ben romantik dans edeceğiz zannederken salak gibi saga sola eğiliyoruz. Aa kızmayın bunlar normalde olması gereken hafif hafif sallanmak biz napiyoz 90° bi saga bi sola. Sanki beden hocası hüsnünün esneme dersindeyiz.

Yan tarafıma baktığımda Meriç gülerek  bizi çekiyor. Taha ise şarkı ayarliyodu. Bunların ilişkilerini seviyorum ya. Ama bizimki daha çok.

Sonunda şarkı bitince ayrılmak zorunda kaldık. Hayatımın en güzel zorunluluğuydu.

Şarkı biter bitmez Taha irem derici- Kaçın kurası şarkısını açtı. Hepimiz siritmaktan şarkıyı söylemeye calisiyoruz ayrıca dans ediyoruz. Emir bana eğilip

~ A penceresi aralı  her yerine bayılıyorum

Diyip beni güzel süzdü. Ama öyle bakmasın utanırım. Hayır bu benim doğum günüm rezil olmak yok evet böyle sakin.sakin. (rezillik bekleyen tayfa burda mı?)

Sonra bu kadar çekingen olmak yerine onun boynuna sarılıp

~Sana neler demeli ay seni çıtır çıtır yemeli

Deyip onu öptüm. Yanaktan. Dudaktan öpmek yürek gerekir. Önceki deneyimlerimi hatırlayın.

Bu şarkı bitince Meriç bu zamana kadar neden söylemediği belirsiz kamerasını çıkarıp Tvnin önüne sabitledi. Bu şekilde kamera hepimizi içine alıyordu.

Birkaç şarkı ile dans ettikten sonra karaoke yapmaya başladık ilk önce meriç sahneye çıktı. Ayy kıyamam nasılda kızardı yavrum benim.

Şarkıyı utanarak söyledi  ama sonradan açılıp nakaratı Tahaya bakarak söylemeye başladı.(Çok saçma bi cümle oldu)

~İstersen yak,savur,dağıt beni yarala
Al bütün varım yoğum senindir
Ben yazdım seni diğer yanıma

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin